תקשורת ומדיה

יוצר שנות ה-80 במסר לנתניהו: מי צריך להתמנות לשר?

מני אסייג, יוצר שנות ה-80, התייחס לחלוקת התיקים בליכוד וסיפק לבנימין נתניהו מספר המלצות תוך הבעת תמיכה בדודי אמסלם ובגלית דיסטל אטבריאן: "היינו רוצים לראות את אמסלם בתפקיד מפתח, דיסטל חייבת להיות שרה בממשלה למען עם ישראל"
מערכת ice |  1
שנות ה-80 (צילום אוהד רומנו)
מני אסייג, יוצר סדרת הלהיט של רשת 13, 'שנות ה-80', ביחד עם אחיו, שלום אסייג, בסדרת המלצות לראש הממשלה המסתמן, בנימין נתניהו, על רקע סגירת הקואליציה והחלת כינונה של הממשלה, עם המלצות על מינויים בתוך הליכוד, כל זאת כאשר כבר ברור שיהיו מאוכזבים שיישארו ללא תיק בתוך הליכוד, מה שיכול לספק לנתניהו לא מעט אתגרים בעתיד הנראה לעין.
בציוץ שהעלה על חבר הכנסת דודי אמסלם, שמועמד להתמנות לתפקיד יו"ר הכנסת, כתב אסייג כך: "בוקר אור ושבוע טוב. למרות שהשמאל המעפאן מכנה אותנו בוחרי הליכוד ״ביביסטים״ (כי צ׳חצ׳חים כבר תפוס), אני ורבים כמוני בחרנו בנבחרת כשהקפטן הוא נתניהו. ובנבחרת הזו יש אחד שמו דודי אמסלם, שהיינו מאוד רוצים לראות אותו בתפקיד מפתח! יו״ר הכנסת או שר בכיר. אז יאללה קפטן".

המלצה נוספת שסיפק אסייג לנתניהו התייחסה לחברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן, עליה הרעיף אסייג שבחים וכתב כך בהמלצה לנתניהו, וכמו כן, גם לאנשי הליכוד והימין: "ליכודניקים וימניים: אם אתם חושבים כמוני שגלית דיסטל המצוינת חייבת להיות שרה בממשלה, למען עם ישראל, אז תביעו תמיכה ותשתפו. אולי זה ישפיע על ההחלטה של נתניהו אהוב לבבנו. חן חן יקיריי".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אמסלם? כי הוא מרוקאי?
    יוני 12/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא לא מתאים, השפה שלו זולה ודלה,,,תפסיק כבר עם העדתיות הזו ותמשיך לכתוב סדרות טובות. נמאס מהמרוקניזים הזה!
    סגור