בארץ

מרב מיכאלי: "נתניהו מוכר את המדינה שלנו"

מחאת מפלגות האופוזיציה המסתמנת כנגד הממשלה שעומדת לקום רק מתגברות. מאות מוחים הגיעו הערב (שבת) למחות במספר מקומות ויו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי קראה "נתניהו מוכר את המדינה שלנו"
מערכת ice |  2
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
מאות ישראלים וישראליות יצאו הערב לגשרים במחאה נגד ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו והממשלה המתהווה תחת הכותרת – "פעם סוחר – תמיד סוחר. נתניהו מוכר את המדינה שלנו". בין המשתתפים במחאה הייתה יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, שהגיעה עם חברי הכנסת נעמה לזימי והרב גלעד קריב לגשר ההלכה בתל אביב.
"המורשת של נתניהו תהיה מדינה מפולגת, לא מתפקדת עם קיצוניות דתית שמביישת את מדינת ישראל", כך אמרה מיכאלי במהלך המחאה והמשיכה.

כבר אתמול מיכאלי קראה להגיע לגשר – "כן, יוצאות ויוצאים שוב לרחובות! לנגד עינינו נתניהו, דרעי, סמוטריץ' ובן גביר בונים את הממשלה הכי דתית והכי סחטנית בתולדות מדינת ישראל. זאת ממשלה שתיקח אותנו רחוק רחוק לאחור, ממשלה שתמכור את הציבור הישראלי בשביל הכיסאות שלהם".
מיכאלי המשיכה וקראה "סוחר הרהיטים נתניהו החליט למכור הפעם את המדינה, פעם סוחר – תמיד סוחר. בשביל טובתו האישית, הוא מפרק ממש את משרדי הממשלה והם סוחרים בהם ביניהם. במלחמה על החופש שלנו, על הדמוקרטיה שלנו, במלחמה נגד כפייה דתית אסור נו להפסיד, אנחנו חייבות וחייבים לנצח".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    התקשורת מפיקה ומעודדת. והם לא באים (ל"ת)
    תקשורת שמאל 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זה בגללך. איך את ישנה כשיכלת למנוע את כל זה?
    יוסי 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זאת המורשת שלך
    סגור