תקשורת ומדיה

מיקי זוהר עצבני: "זו לא קריאה להפגנה, זו הסתה"

חבר הכנסת מהליכוד מיקי זוהר יצא בראיון ל-103FM נגד הדברים שהשמיע גדי אייזנקוט: "עוד לא הרכבנו את הממשלה ואנחנו שומעים את כל החברים השונים כבר מציעים למיליון איש לצאת לרחובות"
מערכת ice |  2
מיקי זוהר (צילום אתר הכנסת)
על רקע הדברים האחרונים שנאמרו מצד חבר הכנסת מהמחנה הממלכתי גדי אייזנקוט על הממשלה החדשה, חבר הכנסת מהליכוד מיקי זוהר התייחס בראיון לרדיו 103FM לאמירות הקשות נגד הממשלה ויצא בהאשמות חמורות.
זוהר טען: "עוד לא הרכבנו את הממשלה ואנחנו שומעים את כל החברים השונים כבר מציעים למיליון איש לצאת לרחובות, זו לא קריאה להפגנה זו הסתה. לאחר שהנשיאה חיות תקפה את תוכניות הממשלה החדשה למערכת המשפט: אנחנו לא מתכוונים לייצר רעמים או ברקים - אנחנו מתכוונים למשול וזה דבר לגיטימי. ננהל את מדינת ישראל באופן אחראי ורציני".
החלפת היועמ"שית? "הכל יכול להיות. אם היא תאפשר לממשלה הזו למשול, אין שום סיבה. אם היא לא תאפשר לממשלה הזו למשול - בהחלט יש סיבה. תוך שבוע ימים פלוס מינוס הממשלה כבר תהיה מוכנה להקמה. אחרי שהסכמנו עם סמוטריץ' ובן גביר, בישורת האחרונה נשלים תוך כמה ימים את המו"מ עם ש"ס ויהדות התורה".

לסיום אמר זוהר בראיון לאיריס קול: "יש לנו סך תיקים כולל של 16 או 18 תיקים. כתנועה שמחזיקה חצי מהקואליציה עם 32 מנדטים - אנחנו צריכים להיות די מרוצים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אין הגמל רואה את דבשתו (ל"ת)
    ישראלית 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    פחחח... מי שואל אותך, מיקי? גם להפגין אסור?
    יונתן 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אם מיליון איש יסלדו מיכם עד כדי כך ויצאו לרחובות, הבעיה היא בכם. תהנה מלהתנשק עם בן גביר, סמוטריץ' ואבי מעוז. בוא נראה איפה תהיו עוד שנה.
    סגור