תקשורת ומדיה

עמית סגל בלחץ? "כמה זמן ייקח לפשוט את הרגל?"

ברקע הזעם על ההסכמים הקואליציוניים שנחתמים עם סיעות הציונות הדתית, עמית סגל מסביר למה לוקח כל כך הרבה זמן לגבש הסכם ומתריע: "בסוף תהיה פה ממשלה של שר על כל אצבע"
מערכת ice |  4
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
העיתונאי והפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל העלה היום סרטון הסבר ציני ביקורתי על ההסכמים הקואליציוניים וניסה להסביר לעוקבים הצעירים למה המ"ומ לא מתקדם לכדי ממשלה למרות הפשטות שבה נבחרה.
"למה זה תקוע? זה תקוע כי משהו מאוד בסיסי השתנה לכולם יש תאבון". הסביר סגל ונתן רקע היסטורי, "בן גוריון הקפיד שעל כל שש חברי כנסת יהיה שר אחד. אם בכנסת הראשונה היו 6 אצבעות על שר, בממשלה שעומדת לקום שתי אצבעות בלבד מספיק לשר.
"תחשבו לאן עוד זה יגיע כמה עוד בניינים אפשר לבקים כדי לאכלס את כל השרים האלה? ממציאים במקום משרד עהבודה והרווחה את משרד הרווחה והביטחון החברתי  וגם אותו מפצלים לשניים ומקימים את המשרד לשיוויון חברתי ולביטחון לאומי ומשרד הההתישבות ואת משרד החקלאות מפצלים למשרד הפירות ומשרד הירקות אולי גם זה יקרה.

"ובממשלה הבאה בטח יהיה על כל ח"כ - שר תהיה לנו ממשלה של 60 סגנים ושרי סגנים וזאת הסיבה שהמשא ומתן לוקח כל כך הרבה זמן. הכנסת נבחרה כבר לפני חודש אבל כאן במשרדים ובמשרד ראש הממשלה עדיין יושב ראש הממשלה הקודם. ככה זה כשיש תאבון מוגבר.

"פעם כבר ניסו לעצור את זהה והמסקנה של כולם היתה שככה אי אפשר לתפקד. ומאז המשא ומתן נמשך ונמשך. עכשיו תחשבו על זה אם פעם הייתי מפרנסים שש נפשות עם משכורת אחת והיום בקושי שתיים, מתי תפשטו את הרגל?"
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עמיתוש
    מורדוך 12/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה לא תסביר להדיוטות כמונו , וכי למה יש לכולם תיאבון מוגבר... בחיייאת
    סגור
  • 3.
    בושה וחרפה
    אחד העם 11 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה לא קשור לימין או שמאל , מספיק עם הביזיון הזה, ממשלה לא יכולה לתפקד עם 30 שרים זה לא הגיוני
    סגור
  • 2.
    יש סיכוי שתעשו הגהה לכתבות ? (ל"ת)
    מושה אופניכ 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אמת
    יניב 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממש מגעיל, גם ימין גם שמאל
    סגור