תקשורת ומדיה

חנוך דאום בחשיפה כואבת: "משתלם לרצוח יהודים"

חנוך דאום הציג טבלת נתונים שמראה כמה מרוויח מחבל שנכנס לכלא על רקע הפיגוע הקשה אתמול, והוסיף: "משתלם לרצוח יהודים"
מערכת ice |  1
חנוך דאום (צילום פייסבוק/חנוך דאום)
פיגוע משולב קשה מאוד התרחש אתמול (שלישי) בסמוך לאריאל כאשר מחבל נתעב רצח בדקירות סכין שלושה אזרחים ישראלים ופצע עוד שישה, שמהם שלושה נמצאים עדיין במצב קשה.
חנוך דאום, הקומיקאי ואיש התקשורת, העלה סטורי זועם לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא טוען כי "משתלם לרצוח יהודים" והוסיף טבלת נתונים שמראה כמה מרוויחים מחבלים בבתי הכלא לפי ותק. 
לפי הטבלה שצירף, מחבל שיושב עד שלום שנים בכלא מקבל 1,400 שקלים בחודש, מחבל שיושב בין 3-5 שנים יקבל 2,000 שקלים, בין 5 ל-10 מקבל 4,000 שקלים, בין 10-15 שנה מקבל 6,000 שקלים, בין 15,20 שנה מקבל 7,000 שקלים, בין 20-25 שנה מקבל 10,000 שקל בחודש ואילו מחבל שיושב מעל 30 שנה, העונש החמור ביותר, מקבל סכום נאה במיוחד של 12,000 שקלים, שהרבה אזרחים ישראלים שעובדים בעבודות לא רעות ומשלמים מיסים למדינת ישראל בשביל אותם מחבלים שיושבים בכלא לא מצליח להגיע אליו.
עוד נכתב בנתונים שהוצגו כי ״הרשות תומכת באופן חודשי בכ-5000 מחבלים מורשעים הכלואים בישראל וכ-5,500 מחבלים נוספים שריצו מאסר ושוחררו. הסכום המוקצב לתשלום משכורות המחבלים ומשפחותיהם עומד על קרוב ל-1.3 מיליארד שקל בשנה, שהם כ-7% מהתקציב הכולל של הרשות. כחצי מסכום זה משולם למחבלים עצמם וכחצי למשפחות מחבלים״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תתמודדו
    יוסי דגן 11/2022/16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הגיע הזמן שכל אותם מתנחלים בשטחים הכבושים (בקרוב עם חותמת של האג), יפנימו שזה המצב: בניגוד לחוק הבין-לאומי, הלכתם להתיישב בשטחים עם 3 מיליון פלסטינאים. מה חשבתם שיקבלו אותכם באורז ופרחים? יש לכם את קוהלת (קבוצת דוסים לבנים, ששכחו שמה שמגניב באיין ראנד בגיל 11, מגיעים לגיל 15 ומגלים שהעולם הוא לא שחור לבן) הם מטיפים לתפיסה לברטיאנית של "כל דאלים גבר" ושאין ארוחות חינם. לכן בואו נפעיל זאת על מתנחלי השטחים הכבושים: כל מתיישב מעל גיל 20 יגויס לשבוע בחודש למילואים. כל מתיישב ישמור בישובו שתי משמרות בשבוע (כך היה בקיבוצים בגליל העליון במשך שנים, כולל משלחות עזרה בשמירה מקיבוצי הדרום). פתאום שיש עומס ביטחוני - מייד בישראל היום יש את המאמרים: "כמה אנחנו אחים וצריכים לעזור אחד לשני". למה? שהלכתם לאלעזר שאלתם אותנו? ידעתם שלפחות חצי עם מתנגד להתישבות עם 3 מיליון פלסטינאים. לא שלחו אותכם! אתם אנסתם את המערכת! מעכשיו מי שמתנחל שישא בעומס הבטחוני בעצמו. שאלה לדאום: כמה פלסטינאים נהרגו בשטחים בחצי השנה האחרונה? כמה מעשי "תג מחיר" בוצעו ללא תגובה? תתמודדו!
    סגור