תקשורת ומדיה

גיא לרר מופתע: "אול-אין ישראל נגד יוניליוור"

אחרי יישור הקו של רשתות המזון הגדולות, הצטרפה היום גם רמי לוי לחרם נגד תאגיד יוניליוור, אחרי תקופה ארוכה של הימנעות מהצהרות חרם. גיא לרר: "עד כה היה הפייסן הגדול מבין הרשתות"
מערכת ice |  9
גיא לרר (צילום מיכה לובטון, פלאש 90/ יונתן זינדל)
ברשת רמי לוי הפיצו בשעות אחר הצהריים כרזה שמכניסה את חנויות הרשת, בדומה לרשתות המתחרות, למאבק נגד עליית המחירים של יוניליוור שהחלה לפני כחודש וממשיכה בשבועות האחרונים.
רשת חנויות הדסיקאונט מצטרפת לחרם על יוניליוור למרות התנסחויות קודמות על כוונת הימנעות מצעדים אקטיביים נגד תאגיד המוצרים הגדול. בנוסח שפורסם היום (שני), הודיעה רמי לוי על מחסור במוצרי יוניליוור בעקבות סירוב הרשת לתת יד לעליית המחירים. 
מי שמיהר לפרסם בעמוד האינסטגרם שלו את ההודעה המפתיעה הוא מגיש רשת 13 גיא לרר, שבתחילת השנה היה הוביל את ,מחאת הפסטה" נגד חברות ותאגידי מזון ממותג שהודיעו על עליות מחירים.
לרר התייחס באינסטגרם להצהרה של רמי לוי והסביר, "למה השלט של רמי לוי משמעותי? עד כה לוי היה הפייסן מבין הרשתות. סירב לדבר על התנגדות אקטיבית, טען שהוא יסתדר איתם ופשוט מבטיח לא להעלות מחירים. הכניסה התקדימית שלו לחזית אקטיבית מראה שזה אול אין מדינת ישראל נגד יוניליוור. לדעתי בקרוב הסיפור לעניין את העיתונות הכלכלית העולמית".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    עצוב שמח
    צח 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שמשמח זה שסוף סוף כל הרשתות הגדולות עושות יד אחת נגד חברת החמסנים יוני ליבר..מה שעצוב זה שעם ישראל הטיפש ושכל אחד דואג רק לעכוז החמוד שלו זה שזו בעצם העבודה של הצרכנים של כל אחד מאיתנו ואם אכן כל הצרכנים היו נוהגים כך כשמוצר עולה בשקל...אז היבואנים היו חושבים טוב טוב ליפני שהם מקפיצים את המחירים...בפריז כימעט שרפו את כולה כי מקרון רצה להעלות מחירם של כמה מוצרי יסוד סך הכל כאן היבואנים למדו שעם ישראל פראייר..נקודה
    סגור
  • 6.
    לא לקנות
    דודו 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא לקנות כלום מהמוצרים שלהם.יש תחליפים והם מעולים
    סגור
  • 5.
    יטצר יקר- יוצר רווח לרמי לוי
    יוסי 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האינטרס של רשת השיווק זה למכור ביוקר. הרווחיות מחושבת כאחוז מהמכר
    סגור
  • 4.
    פעם המדינה הייתה נלחמת ביוקר
    בני 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום הממשלה עוזרת לשוד. כל ממשלה.
    סגור
  • 3.
    זה הזמן למוטט את יוניליוור (ל"ת)
    צדוק 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 2.
    לרר אתה נופל למלכודת דבש
    דניאל 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שימו לב מה עושות הרשתות , נלחמות ביצרנים לא מקבלים את המוצרים של אוסם, דיפלומט,יונילוור מוקדמים את מוצרי המותג שלהם עד כדי השוואת מחירים כל מי שעיניו בראשו רואה את הרווחים העצומים של הרשתות והם מרשים להחרים חברות שמעסיקות עשרות אלפי עובדים בישראל . לא לחרם, שימו מוצרים על המדף תנו את הכח ללקוח להחליט מה הוא קונה.
    סגור
  • לכל כך מדויק?
    צ.לוין 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שדגנים של יוניליור עולים 26 שח ודגנים של המיתחרים שעדין מרויחים נימכרים בין 10 שח ל12 שח איפה הבעיה ?יש גבול לחזירות גם אם זה מיוצר בארץ ?ואם כל כך קשה להוזיל את זה אולי בטמת כדאי ליבא את זה ?
    סגור
  • לררר אתה מלך ככה צריך להילחם לגרום לאחת מהענקיות
    מישהה 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לפשוט רגל אין ברירה כמו שסופר מגה פשטו רגל ככה למחוק את יוניליוור או שסטוביץ דיפלומט לא יתכן שיגמרו לאנשים את החיים ארבע משפות חאלס למחוק אותם כלכלית לא מעניין אותנו מהעובדים שלהם כמו אם הם דואגים לעובדים שיורידו מחירים מספיק עם הבולשיט שהם יפטרו עובדים לא מעניין אותנו העובדים של החברה יש להם בעל בית שידאג להם
    סגור
  • 1.
    מה עם שסטוביץ ויסוצקי ? (ל"ת)
    טוני המרוקאי 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור