תקשורת ומדיה

אוהד בוזגלו מגיב לביקורות החריפות: "יש המון קנאה בי"

הבוזגלוס השיקו את העונה השביעית באירוע השקה מיוחד, כאשר מי שגנב את ההצגה הוא אוהד בוזגלו, שהגיב לביקורות נגדו: "לא להתייחס לילדים שרושמים בעילום שם, יש המון קנאה"
מערכת ice |  4
אוהד בוזגלו מריה (צילום אור גפן)
אתמול (שלישי) הבוזגלוס השיקו עונה שביעית וחדשה ל-yes בהרכב מלא בסינמה סיטי שבגלילות עם יעקב וחני, אסי ועדי, מאור ומירן, אלמוג ונטליה, פאני, וגם אוהד שהגיע "רק" עם בת זוג אחת - מריה. מי שעודעוד הגיעו לפרגן למשפחת בוזגלו ולהשיק יחד עמם את העונה החדשה של הדוקו ריאליטי המצליחה הם: אתי כרייף ובן הזוג טל גולדמן, נאווה בוקר, דורין סגול, רוית אסף ובנה ליאם, אילון בן יוסף, אש ואליס, רגב הוד ועוד. העונה החדשה תעלה בשבוע הבא - 7/11.
אוהד בוזגלו, שספג ביקורות רבות על ההתנהלות שלו עם נשים, הגיב לביקורות בראיון שערך ל"ישראל היום" כשתקף: "שישתו מים קרים. הרבה פרופילים פייק. מה שקורה ברשת לא קשור למציאות עצמה. לא להתייחס לילדים שרושמים בעילום שם, יש המון קנאה".

מי שסופגים ביקורות על ההתנהלות שלהם הם גם בני הזוג, אסי ועדי בוזגלו. אסי הגיב לביקורות ואמר: "תמיד ידברו, זה חלק מהעניין. הכלבים נובחים והשיירה עוברת. . הלב שלי יוצא אל מי שמבקר אותנו".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מי מקנא בךמלא הבנתי?
    רונית ניסן 11/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי מקנא בך לא הבנתי??? על איזה הישג בדיוק??? לא עובד ולא לומד!!! כלום ושום דבר!! חוץ מסאגת הנשים המטופשת שלך ,אמרת עוד איזה דבר חוכמה?????
    סגור
  • 3.
    גמד מכוער תחת
    ז 11/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכוער
    סגור
  • 2.
    מה יש לקנא בך גמד מכוער (ל"ת)
    חחחחח 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 1.
    מדוע אתם מעניקים לה כותרות ?
    גילי 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה לא גבר !!!
    סגור