תקשורת ומדיה

עמית סגל מזועזע: "שפל חדש בחברה הישראלית"

לאחר שהמדגמים חיכו לראות האם בל"ד מסוגלת בגל זאת לעבור את אחוז החסימה, הפרשן של חדשות 12 זעם: "האם מישהו יתפוס שכל וייזום אחדות?", ריקלין: "מי אתם אנשי שמאל שמחכים למעבר של בלד תומכת המחבלים את אחוז החסימה?"
מערכת ice |  5
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
במהלך הפאנל של חדשות 12 לניתוח מדגם הבחירות של מנו גבע, עמית סגל הביע עמדה מזועזעת מכך שבפוליטיקה הישראלית ממתינים לראות האם בל"ד בהובלת סמי אבו שחאדה, תעבור או לא תעבור את אחוז החסימה כדי להפיל את 61 המנדטים שהשיגו מפלגות הימין, כאשר כינה את המפלגה: "מסוכנת שהייתה צריכה להפסל מזמן".
סגל כתב: "להמתין לבל״ד בנשימה עצורה - שפל חדש בחברה הישראלית. האם מישהו יתפוס שכל וייזום אחדות?", עוד הוא הוסיף: "מה שלא עשו המר ובורג, בנט ושקד, לוי ואורלב ואיתם עושים סמוטריץ׳ ובן גביר: שיא כל הזמנים למפלגת הציונות הדתית. רבים ממצביעיה לא ציונים דתיים כמובן".
 
שמעון ריקלין מערוץ 14 תקף: "מי אתם אנשי שמאל שמחכים למעבר של בלד תומכת המחבלים את אחוז החסימה? מה ניהיה ממכם", עד המדינה שלמה פילבר הוסיף: "עכשיו מנרמלים את בל"ד? שדוגלת בביטול מדינת ישראל כמדינה יהודית"
העיתונאי יהודה שלזינגר כתב: "אז הכל בידיים של בל"ד. תזכורת במי מדובר: חנין זועבי השתתפה במשט הטרור. עזמי בשארה נחשד בריגול לטובת החיזבאללה. באסל גטאס הבריח טלפונים. תזכורת נוספת: בג"ץ איפשר להם לרוץ לכנסת".

אבישי גרינצייג מגלובס הוסיף: "וזה רק לגבי בל"ד. קחו את חד"ש של אעידא תומא סלימאן ששיבחה ממש לפני כמה ימים את השהידים של גוב האריות. תוסיפו לזה את האחוז הניכר שבכלל מחרים את הבחירות כי כל המפלגות מתונות מדי בשבילם - ותבינו שאנחנו יושבים על חבית נפץ ענקית ומבהילה, שאף אחד לא מעז לדבר עליה בכלל".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    העולם הערבי מתפורר (ל"ת)
    נעשה פנים מופתעות 11/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    בשלב הזה יושבים על שתי חביות נפץ
    מוטי 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הערבים והחרדים, כל חלק אומנם שונה אבל יביא אותנו ואותם לקטסטרופה כלכלית אם לא ליותר מזה.
    סגור
  • 3.
    מזועזעת
    מלי 11/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עמית אתה מזועזע רק ממה שנוח לך גם אני שומעת אותך ומתפלצת מהצגת המציאות בצורה מגמתית עם הבעה זחוחה
    סגור
  • 2.
    כתבים מזועזעים...ובצדק
    יעקב 11/2022/04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לפי הכתבה הזו מבינים שחלק לא קטן מהישראלים מעדיפים ערבים למרות שזה אומר חיסול ישראל- לא נשמע כמו התאבדות?(אחת אפילו עודדה אותם לבחור כדי להחיש את התאבדותה) מסכנים...הם מעדיפים את הרגע: הכיסא הנעים והרך לא מבינים שבקצב הזה הוא יבער תחתם .טוב שהם לא בשלטון ובעזרת השם כל המפלגות הרעות האלו תעלמנה במהרה. הראשונות המפלגות הערביות גם אלו שמדברות "יפה", להיפך אלו יותר מסוכנות.
    סגור
  • 1.
    צבועים, הציונות הדתית זה אותו דבר
    יובל 11/2022/02
    הגב לתגובה זו
    3 4
    בן גביר תומך בברוך גולדשטיין, מה ההבדל?
    סגור