בחירות 2022

מאיר כהן מגיב לראשונה לתוצאות הבחירות: "זה עדיין לא סגור"

שר הרווחה הגיב לשאלות ice לאחר פרסום המדגמים: "זה רק מדגם. אנחנו עם 24 לפי המדגמים, אני תמיד אופטימי והתחושות טובות, אבל נחכה כי עוד לא סיימנו", במטה התחושות קשות וכמעט ואין נציגים של המפלגה
יהודה ברכיה | 
מאיר כהן (צילום פלאש 90)
במטה יש עתיד קיבלו בהלם את התוצאות של המדגמים בערוצים השונים, שמראים כי גוש הימין מחזיק בלפחות 61 מנדטים שמאפשרים לו את הקמת הממשלה, בעוד שיש עתיד לא הצליחה להוביל את הגוש למספיק מנדטים כדי לשמור על הכסא.
מאיר כהן, שר הרווחה בממשלה הנוכחית, הגיב ל-ice על התוצאות של המדגמים שמראים כי הממשלה לא תשאר: "התחושות הן בסדר, נחכה. אנחנו מחכים לתוצאות האמת, עכשיו צריך יותר מתמיד לחכות".

עוד הוסיף כהן: "מבחינת הגוש יש פער, אבל לגבי ה-61 אני חושב שזה עדיין לא סגור ואנחנו צריכים לחכות לתוצאות האמת, זה רק מדגם. אנחנו עם 24 לפי המדגמים, אני תמיד אופטימי והתחושות טובות, אבל נחכה כי עוד לא סיימנו".
מלבד יואל רזבוזוב, שר התיירות, לא היו נציגים רבים מדי של המפלגה במטה, כאשר שרת הכלכלה אורנה ברביבאי התארחה באולפן חדשות 12. בכלל, ההרגשה היא כי התחושות במטה המפלגה קשות מאוד. לא מרבים לדבר כרגע עם התקשורת וכעת מעדיפים להמתין להתפתחות במדגמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה