בחירות 2022

בנימין נתניהו בדרך לראשות הממשלה: תוצאות המדגם הדרמטיות נחשפות

רגע האמת הגיע: מדגם הבחירות של חדשות 13 וקמיל פוקס קבע: בנימין נתניהו מעל כולם עם 31 מנדטים, גוש הימין מנצח ובגדול עם 62 מנדטים. הציונות הדתית עמדה בתחזיות עם 14 מנדטים, בלד לא עברו את אחוז החסימה, כמו גם איילת שקד
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
יום הבוחר לכנסת ה-25, החמישי בשלוש וחצי השנים האחרונות, סוף סוף הגיע אחרי חודשים רבים של ציפיות וכעת, כשמרביתו כבר מאחורינו הגיע הזמן לבחון את המדגמים העדכניים ביותר שייתכן ויעזרו לנו להבין בדיוק לאן אנחנו הולכים: ממשלה יציבה או בחירות שישיות. על פי המדגם של חדשות 13 אותו הביא קמיל פוקס, הליכוד וגוש הימין מנצחים בתום קרב דרמטי עם 61 מנדטים.
מפלגת הליכוד נמצאת מעל כולם עם 31 מנדטים, זאת לעומת יאיר לפיד ומפלגת יש עתיד שגרפו 24 מנדטים. מפלגת עוצמה יהודית של בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר עמדה בכל התחזיות והשיגה 14 מנדטים. בני גנץ והמחנה הממלכתי גרפו 12 מנדטים. 
שתי המפלגות הדתיות נמצאות בצמוד אחת לשנייה כאשר ש"ס השיגה 10 מנדטים ואילו יהדות התורה גרפה 7 מנדטים. אביגדור ליברמן עמד בתחזיות והשיג 5 מנדטים, מפלגת העבודה הצליחה לעבור את אחוז החסימה בסופו של דבר עם 5 מנדטים. רע"מ גם היא השיגה 5 מנדטים, וחדש תעל הצליחו גם הם לעבור את אחוז החסימה עם 4 מנדטים, כמו גם מרצ.
בלד נשארת כרגע בחוץ. איילת שקד לא הצליחה להפתיעה ברגע האחרון ותישאר מחוץ לממשלה. בסקר של חדשות 12, גוש נתניהו והימין משיגים 61 מנדטים. אגב, גם על פי הסקר של חדשות 11, נתניהו וגוש הימין עם 62 מנדטים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה