תקשורת ומדיה

כוכב הרשת מגיב לתביעת ג'קי אזולאי: "לא אתן שירמסו"

אחרי שג'קי אזולאי תבעה את אביב ראובן שתקף אותה בחריפות בעקבות המלים שלה על האקס, ישראל אזולאי, כוכב הרשת הגיב לראשונה לתביעה: "לא אתן שירמסו אף חבר שלי על לא עוול בכפו"
מערכת ice |  2
ג'קי אזולאי (צילום אינסטגרם/ ג'קי אזולאי)
כוכבת הישרדות VIP ג'קי אזולאי עוררה אמש (שני) סערה גדולה ברשתות החברתיות, כאשר חשפה שיחה בוואטסאפ עם הגרוש שלה ישראל אזולאי, זאת על אף שנראה היה שמערכת היחסים בין השניים נותרה חברית, כאשר לשניים יש 4 ילדים משותפים מנישואיהם.
בעקבות טענות קשות שהעלו עוקביה כי היא עסוקה לכאורה יותר בעצמה מאשר בבילוי עם ילדיה, היא החליטה להעלות סטורי בו כתבה: "שרוליק, זה לא אישי נגדך אבל נמאס לי לשמוע שאומרים לי: 'תהיי קצת עם הילדים שלך, למה הם עם אבא שלהם כל הזמן?' אז לכל המודאגים הנה לכם הודעה רשמית מישראל אזולאי".
כוכב הרשת אביב ראובן תקף את ג'קי אזולאי בחריפות בסטורי שפרסם וכתב: "כמה אפשר להיות אמא רעה, גרושה רעה, אישה רעה ובן אדם רע כדי לפרסם הודעה אישית כזאת משבוע אחד ספציפי שהאבא המדהים הזה היה עסוק ולהציג מצג שווא כדי להסית את האש ולנסות לכפר על העובדה שאת אמא גרועה שמעדיפה לבלות עם בחורים בגיל של אחיינים שלי במקום להיות אמא לילידם שלך? מאחל לכל האוהבים שלי אבא כמו ישראל ואמא וגרושה שמוך לא מאחל גם לאויבים שלי".
ראובן הגיב לראשונה ב"מאקו" לתביעה של ג'קי אזולאי כשאמר: "ישראל הוא חבר שלי ואין לו פלטפורמה ראויה כדי להגן על עצמו. בתור חבר ובתור מישהו שכואב לו לראות את ההכפשות, החלטתי לגונן עליו בדף האינסטגרם שלי. לא אתן שירמסו אף חבר שלי על לא עוול בכפו. לגבי התביעה-אני בארגונים לטיסה לתאילנד והאמת שעוד לא הספקתי להגיע לזה".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קנתה הבעה מאוד משונה . חייזרית (ל"ת)
    מיכאל 11/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    גקי
    מיכל 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רציתי לכתוב משהו חריף אבל התגברתי על עצמי
    סגור