תקשורת ומדיה

חדשות 12 תחת מתקפה: זו התמונה שעוררה סערה ברשת

כוכב הרשת יבגני זרובינסקי תקף את חדשות 12 על רקע סיקור הכנס של מפלגת העבודה ומרב מיכאלי לזכרו של יצחק רבין ז"ל: "היתה נוכחות דלה בכנס שאירגנה לעצמה מרב מיכאלי היום, אז מה עושים בחדשות 12? מכניסים תמונה ראשית מאיזו עצרת מפעם כשלמטה כתוב 'ארכיון'"
מערכת ice |  5
חברת החדשות (צילום מסך)
העצרת הפוליטית של מפלגת העבודה בכיכר ציון שבירושלים לזכרו של ראש ממשלת ישראל יצחק רבין, שנרצח לפני כ-27 שנים על ידי יגאל עמיר, סיפקה לא מעט כותרות, גם על רקע ההחלטה להקדים את העצרת בכמה ימים בכדי לקיים אותה לפני הבחירות, וגם סביב הצהרותיה של יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, שתקפה את הימין, בדגש על חבר הכנסת איתמר בן גביר, ותייגה אותם כשותפים לרצח.
מיכאלי אמרה כך בהתייחסות לבן גביר: "כאן, ככה סיפרה לי הבוקר רינה מצליח, שאז סיקרה את האירוע, כאן חילק איתמר בן גביר את הכרזה של רבין במדי אס אס. אותו איתמר בן גביר שמתחפש עכשיו לדובון אכפת לי ומנסה גם הוא להסתיר ולשכתב את ההיסטוריה".

"כל מי שמכחיש שהרצח של יצחק רבין היה פוליטי ושההסתה נגדו היתה מאורגנת ומתוכננת נגדו - שותפים למסיתים שעמדו כאן בכיכר ציון בנסיונות שלהם לשכתב את ההיסטוריה. שותפים לאחריות לכך שחלקים גדולים בנוער ובקרב חיילות וחיילי צה״ל לא מכירים את האמת, אלא רק את השקר שסיפקו להם על למה ואיך נירצח ראש ממשלה בישראל".
בציוץ שהעלה כוכב הרשת יבגני זרובינסקי, בחר לתקוף את חדשות 12 על הדרך בה בחרו לסקר את העצרת וכתב: "היתה נוכחות דלה בכנס שאירגנה לעצמה מרב מיכאלי היום, אז מה עושים בחדשות 12? מכניסים תמונה ראשית מאיזו עצרת מפעם כשלמטה כתוב ״ארכיון״. אמרו לעצמם, ״בתכלס מי קורא מה כתוב מתחת לתמונה באפור בהיר או שיודע מה זה צילום ארכיון?״. העיקר ״זימנו את ערד ניר לבירור״".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מי זה היבגני הזה ,מה הוא מבין בדמוקרטיה ?
    ישראלי 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היבגני הזה מבדיחה הפך לסלב ? מטעמי בדיחות סגרו את כיכר ציון עם גדרות והרבה מצלמות כדי שחוליגנים פשיסטים לא יפגעו באנשים ,לכן הכיתה הגבלה של משתתפים שנבדקו לפני שהוכנסו למתחם . אני זוכר היטב את רצח אמיל גרינוויג ע"י ימנ ,אברושמי ,י שזרק רימון על מפגיני שלום עכשיו . מחירה מיכאלי צדקה וחבל שכל מערכת הבחירות לא הבהירה מי אחראי לרצח ראש ממשלה מכהן . מי שהסית לרצח היה צריך לעמוד לדין וחבל שלא עשו את זה לפני 27 שנים .
    סגור
  • איך צדקה בקושי רב עברה את אחטז החסימה .תכף יעיפו אןתה ב
    ליהי 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליהי
    סגור
  • 3.
    אזכרה לשמאל
    אחד שמבין 11/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זה פשוט פתטי....
    סגור
  • 2.
    עלוקה
    סי.ג.ר 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ברחת מברה"מ ישבת בארה"ב עכשיו אתה מנסה להיות מישהו בארץ?
    סגור
  • 1.
    ערוץ תעמולה, מי עוד לא יודע?
    רפי 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה לא יעשו בשביל המועמדים שלהם
    סגור