תקשורת ומדיה

סטטיק מבקש סליחה בניסיון למנוע גירושין? "יש לי אשמה"

הכוכב החליט להתנצל בפני המכרים, המנהלים, החברים וכמובן אשתו שרית פולק על הסיפור שהביא לפרידה בין השניים: "לא התחלתי את סיבוב הגלגל, אבל בחלק מזה, לא ארצה ולא רציתי לפגוע בך"
מערכת ice |  4
סטטיק בקמפיין פרטנר (צילום מיכה לובטון)
חודשים לא פשוטים כלל ומשבר בזוגיות עם שרית פולק ואף לפרידה ביניהם, סטטיק מנצל את יום כיפור לפוסט ארוך ונוקב בו הוא מתנצל בפני אשתו, המשפחה, החברים- ולא שוכח את השמחים לאיד בתקופה הקשה שעבר ועמם החליט לסגור היום (שלישי) חשבון.
סטטיק כתב: "גם אני חטאתי בפוסטים גנריים של כיפור. מכירים ''סליחה אם פגעתי"? כזה, בלי באמת לקחת את הזמן לחשוב במי פגעת ואיך. השנה אני רוצה להוסיף לאמירה הזו כמה מקרים ספציפיים שאני חייב להם התנצלות בפומבי. אז קודם כל איך לא - לאמא ואבא שלי, שעושים בשבילי באמת כל כך הרבה ובזמן האחרון לא יצא לי לראות אותם מספיק אני אשתדל לתקן את זה".

עוד הוסיף: "למנהלים שלי אורון ויואב, שהיו צריכים להיות שותפים שלי גם ברגעים של משבר סליחה אם היה קשה והייתם צריכים לשים את החיים האישיים בצד. לחברים ולמי שקרוב, שלא הייתי השנה תמיד חזק כמו שאתם מכירים אותי והייתם צריכים לסחוב אותי קצת, אז נכון, לא עניתי כאן, נעלמתי שם, סליחה ומחילה".
סטטיק המשיך: "הסליחה הבאה היא הרצינית והחשובה ביותר מכולן: שריתוש, סליחה. את באמת מושלמת בהכל. לא יכלתי לבקש לעבור את השנה הזו עם מישהי טובה ממך. הסליחה שלי היא על החלק שלי בתקופה המורכבת שעברת. הייתה לך שנה מטלטלת, בכמה מחוזות - ולמרות שלא אני התחלתי את סיבוב הגלגל -אני יודע שיש לי גם אשמה בחלק מזה ועל זה אני מתנצל, בפנייך ובפני המשפחה. לעולם לא ארצה ולא רציתי לפגוע בך או להקשות עלייך במכוון. תודה לך על כל רגע שהיית שם בשבילי ועדיין".
 
לסיום כתב: "אני מאוד שמח על האהבה ששנינו מפגינים אחד לשני, לא מול המצלמות. ואחרי כל זה הגיע הזמן לסליחה הגדולה ביותר, זו שאני באמת באמת באמת רוצה לבקש ויפה שעה אחת קודם: מכל אלה ששמחו לאיד השנה. לא משנה באיזה נושא. והיו הרבה מכם. מעניין כמה באמת מסוגלים ביום הזה לעשות חשבון נפש. אז ככה: אני רוצה לבקש מכולכם, אחד אחת סליחה. סליחה שבטעות גרמתי לכם להרגיש שזה הסוף - כשזו רק ההתחלה . חתימה טובה לכולם"
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    סטטיק גדל בבית בריא יתר ויציב בהרבה בן אל סוחב עלו הר.
    איתן 10/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכן סטטיק לא נמצא במבנה הנפשי שלו הוא מסונוור מהכסף והפרסום כמו כל אחד שהיה מגיע למצב כזה אך הןא יתייצב ויתגבר אצל בן אל זה לא הפרסום כי בזה היה לו כבר טעימה זה הנטישה שהוא חווה אם מוסרית אם פיזית ואם כלכלית לכן יש לו יותר חומות כי הוא פגיע יותר
    סגור
  • 3.
    אשפה
    ירו 10/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תן גז מאיפה שבאת יא מגעיל
    סגור
  • 2.
    סליחה ומחילה מרחיקים את רוע הגזירה (ל"ת)
    רמי 10/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    'שכח' לבקש סליחה מעמיתו שהפנה לו עורף דווקא בשעתו הקשה. (ל"ת)
    אלמוני 10/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור