תרבות ופנאי

סטטיק ממשיך הלאה? שיתוף הפעולה החדש נחשף

נותן למוזיקה לדבר: תחת חרושת שמועות סביב עתידו המקצועי וגם סביב הזוגיות שלו, סטטיק מבצע שיר חדש יחד עם שותף מפתיע
מערכת ice | 
סטטיק ובן אל (צילום משה נחומוביץ)
כבר חלף יותר מחודש מאז הפרידה הסוערת של צמד הפופ המצליח סטטיק ובן אל, שלאחר עשור משמים וסאחי הרימו את האווירה במוזיקה הישראלית. 
הפרידה הכואבת אך הנצרכת, השאירה את שניהם בסימן שאלה מקצועי, בעיקר את בן אל תבורי. בזמן שהוא נצפה בקריוקי, סטטיק המשיך עם הקמפיין המתוקשר של פרטנר שגם עורר סערה, וכעת בוחן אולי שיתופי פעולה חדשים.

בתיעוד שפורסם אתמול בערב ממועדון בתל אביב, נראה סטטיק על הבמה שר עם הראפר העולה שחר סאול ("דובשנייה", "באתי להציל אותך") יחד הם שרו שיר לא מוכר, שאולי יהיה החדש שלהם יחד?
 (פורסם בערוץ הטלגרם של דניאל עמרם)
בינתיים, כלפי חוץ סטטיק סיכם את השנה הסוערת שעברה עליו, כולל הפרידה המתוקשרת מאשתו שרית. בפוסט שהעלה לסיכום השנה, ניסה לסכם בקצרה את שעבר עליו ומה שעוד עתיד: "שנה טובה ומתוקה לכולם אני מרגיש שהפכתי לאדם חדש השנה. העליות, המורדות, הצחוק והבכי. כל אלה קרו בדיוק כמו שהם היו צריכים לקרות בשביל שהשנה שבאה לטובה תהיה מה שאני מצפה שהיא תהיה".
 
"אני עוד לא יכול להגיד כלום על כלום, אבל אני מבטיח שרק התחלתי. בדיוק בגלל זה לא הפגזתי באיזה פוסט קורע לב, עוד לא הגיע הזמן לסכם".
כמו כן, הוסיף: "עוד מעט" שלצידו אימוג'י של תינוק ושל מחזור. האם הוא מנסה לומר שהקאמבק עם שרית מתקרב ויש ילד ראשון בתמונה או שהמסר עמוק יותר מכפי שנראה לעין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה