תקשורת ומדיה

נטפליקס משיקה פיצ'ר חדש למשחקי הגיימינג, וזה מה שהוא יתן לכם

פיצ'ר חדש של נטפליקס יספק חווית פרסונליזציה משופרת במשחקי הסלולר עם אפשרות ליצור שם משתמש ציבורי ייחודי שיתאים לכל משחקי החברה
מערכת ice | 
המשחקים של נטפליקס (צילום יחצ)

נטפליקס ממשיכה להרחיב את קטלוג משחקי המובייל שלה ומציעה יותר סוגים של משחקים משלל קטגוריות. בימים אלה החברה מאפשרת ליצור משחקים יותר מותאמים אישית ומשפרת את השליטה במקשים לצורך המשחקים.

על פי התוכנית, מנויי נפליקס יוכלו ליצור שם משתמש ציבורי ייחודי שאפשר יהיה להשתמש בו בכל משחקי נטפליקס. במשחקים רבי משתתפים כמו משחק ההרפתקאות Rival Pirates או במשחקים כמו Dominoes Café ו-Lucky Luna, שם המשתמש הייחודי יעזור לשחקנים להכיר משתמשים אחרים, להתיידד איתם ולשחק אחד עם השני.
 


עד כה המשחקים בנטפליקס היו זמינים גם בגוגל פליי או ב-App Store וגם משחקים שהיו מבוססים על סדרות של נטפליקס, כמו דברים מוזרים או מראה שחורה, פותחו על ידי מפתחות חיצוניות. כעת מכריזה החברה על הקמת סטודיו חדש לפיתוח משחקים בפינלנד, במטרה ליצור משחקים איכותיים ללא פרסומות או מיקרו-רכישות, ומאפשרת למנוייה גישה למשחקי מובייל ישירות מהאפליקציה. 

כזכור, נפליקס השיקה את שירותי הגיימינג שלה לפני כשנה, אך בינתיים נראה שמדובר בכישלון מסחרי: רק חלק קטן מהמנויים מוריד ומשחק במשחקים אלה, ואף אחד מהם לא הפך ללהיט. עם זאת, נטפליקס לא מודאגת משום שמבחינתה המשחקים הם חלק מתהליך ארוך טווח שצפוי רק להשתפר בעתיד. עכשיו, כשענקית הסטרימינג משפרת את חווית הגיימינג ומתאימה אותה ללקוחות, יש סיכוי טוב ששירות הגיימינג של נטפליקס יראה יותר הצלחות מאלה שהיו עד עכשיו. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה