דיגיטל וטק

ספוטיפיי תשתלט על נטפליקס? כך זה יקרה

שירות הזרמת הסדרות והסרטים הגדול בעולם מתכונן להשתלטות כוללת מצד המקביל שלו בתחום המוזיקה והתוכן הקולי עוד כשבועיים
יאיר מור | 
נטפליקס (צילום pixabay)
עוד שבועיים ויומיים תעלה לנטפליקס מיני-סדרה חדשה בת שישה פרקים בשם "הפלייליסט", שמספרת את סיפורו של שירות הזרמת התוכן הקולי הגדול בעולם – ספוטיפיי.
הסדרה נמצאת בשלבי הפקה מזה לפחות שלוש שנים: החברה הודיעה על הפרויקט בדצמבר 2019, רגע לפני שמגיפת הקורונה הפכה צילומי סדרות וסרטים לכמעט בלתי-אפשריים. בשל כך, כנראה, התעכבה ההפקה ורק כעת היא עומדת להגיע לשירות הזרמת הווידאו הגדול בעולם ביום חמישי עוד שבועיים, 13 באוקטובר, כך לפי הטריילר הרשמי ששוחרר אתמול (שלישי).

לפי הסרטון, כל פרק יספר את סיפורה של ספוטיפיי מזווית אחרת, כאשר ככל הנראה אחת היא הזווית של המנכ"ל, דניאל אֶק, שאותו מגלם אדווין אֶנְדְרֶה ("ויקינגים"), שנייה היא זו של זמרת שוודית שהרעיון להעלות את המוזיקה שלה לשירות סטרימינג שמשלם לה על כל השמעה קוסם לה, ושלישית קשורה למו"מ בין ספוטיפיי לחברות המוזיקה הגדולות, שחששו כי מוזיקה חוקית באינטרנט תהרוס את התעשייה.
הסדרה דוברת שוודית ברובה, מלבד בחלקים של המו"מ בין החברה לענקיות המוזיקה האמריקאיות, ולפי הטריילר נראה כי היא מציירת את ספוטיפיי כרעיון מקורי – למרות שבעולם האמתי השירות הושק ב-2006, חצי עשור לאחר השקת שירות דומה תחת השם Rhapsody, שהתבסס על האפליקציה הפיראטית-לשעבר נַאפְּסְטֶר ונרכש שנתיים לאחר ההשקה על ידי RealNetworks, החברה שפיתחה את נגן הסטרימינג הראשון בעולם (Real Player).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה