תקשורת ומדיה

סמיון מאיים על כחול לבן בתביעה: "תתביישו לכם"

סמיון גרפמן העלה פוסט זועם לפייסבוק, אחרי שלטענתו כחול לבן השתמשו בדמותו כחלק מקמפיין החירות שלהם, זאת ללא ידיעתו: "פשוט גנבו את הדמות שלי והפכו אותי לכאורה לפרזנטור של מפלגה, בלאט"
מערכת ice |  1
סמיון גרפמן (צילום מתוך הפייסבוק)
סמיון גרפמן, איש התקשורת וכוכב הרשת, העלה היום (שישי) פוסט לחשבון הפייסבוק שלו בו הוא תוקף בחריפות את מפלגת כחול לבן של בני גנץ, זאת בעקבות כך שהמפלגה השתמשה בדמותו כדי לקדם את קמפיין הבחירות שלה.
בפוסט שהעלו כחול לבן הם התייחסו למקרה וכתבו: "במסגרת הפרסומים שפורסמו מטעמינו התפרסם סרטון בו נעשה שימוש בדמותם של מר סמיון גרפמן ומר יבגני זרובינסקי. ברצוננו להבהיר כי השניים לא נתנו הסכמתם לשימוש בדמותם לצורכי הסרטון ואנו מצרים על השימוש שנעשה".
סמיון לא נשאר חייב והגיב להם כאמור עם פוסט בחשבון הפייסבוק שלו: "תתבישו לכם. היום גיליתי שמפלגה מפורסמת לקחה תדמות שלי, את הפנים שלי ושמה אותה בראש הסרטון שלה. פשוט גנבו את הדמות שלי והפכו אותי לכאורה לפרזנטור של מפלגה, בלאט. אני את דעותיי הפוליטיות שומר לעצמי. לשייך אותי למחנה מבויים בעל כורחי, ממש לא קול. ביקשתי מעורכי הדין שלי גיא אופיר ורועי בן דוד לטפל בנושא ואם צריך אז להגיש תביעה מסיבה כחול לבן הכוונה היא להתווכח. 3 שעות". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סמיון
    ישראלי 09/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זה הסמיון הזה שיגיד תודה לגיא לרר שנותן לו במה
    סגור