תקשורת ומדיה

פעילת השמאל מאשימה את בן גביר שמאיים בתביעה

בן גביר אמנם לא שירת בצבא, אך דואג להבטיח בכל במה "הגנה על חיילינו". לוחמת לשעבר מעידה כי בעבר זו לא בדיוק הייתה התפיסה שלו. חבר הכנסת מאיים בתביעה
מערכת ice |  1
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
יו"ר מפלגת עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר ממשיך לעורר אמוציות בקרב המתנגדים לו, אך הפעם מגיעה עדות מטלטלת מלוחמת לשעבר ששירתה בזמן פעילותו החברתית של בן גביר בשטחי יו"ש.
ריקי רוטר, בעלי חברת רוטר מדיה, כתבה בטוויטר שלה כך לאחר שלדבריה, כינה אותה בן גביר "שמאלנית שקרנית": "אני שהייתי לוחמת בודדה, מגבניקית בשטחים. שעזבתי את החברה החרדית, את הפלג הירושלמי, שהיה לי פטור וביטלתי אותו כדי לשרת את המדינה שלי. הוא קרא לי שמאלנית שקרנית. ולמה? אני ראיתי אותו מול העיניים, כלוחמת, מפעיל מניפולציה על ילדים בני 14 שירוצו אל החיילים ויכו אותם. והוא עמד עם טלפון מתעד ברגע הנכון וזועק שאנחנו החיילים מכים אותם, יש לי דמעות בעיניים, בכי קשוח ובעיקר תסכול על זה שאני רק רוצה מדינה יהודית דמוקרטית וליברלית. הכח שצבר מול הנוער מזעזע."
 
היום (שני) הגיע בן גביר לבחירות המדומות בתיכון בליך ברמת גן ושם התעמת עם יו"ר מפלגת העבודה השרה מרב מיכאלי. בנוסף לעימות המתוקשר עם מיכאלי, בן גביר טוען לאפליה ברורה מטעם תיכון בליך: "ניסיון להטות את תוצאות הבחירות בבליך. על פתק הבחירות שלנו לא מופיע השם של ח"כ בן גביר. המטרה ברורה: הטיית התוצאות בניסיון להראות שהפופולריות שלי היא כביכול לא אמיתית, בזמן שרוב עצום בתלמידים תומך בי. זה לא יעזור לשמאל - בבחירות האמיתיות אנחנו ננצח".
 
יו"ר מפלגת העבודה, השרה מרב מיכאלי הגיבה לעימות בתיכון בליך: "אני מכירה את איתמר בן גביר מהימים שהוא לא היה מתחפש לדובון אכפת לי, מהימים שבהם הוא היה אומר בפה מלא להומואים וללסביות אין מקום כאן, מהימים שבהם הוא היה אומר בפה מלא שהכול צריך להיות סגור בשבת ונשים לא יכולות לקבל זכויות כמו גברים"
 
"תגידו, אתןם רוצות ורוצים מדינה יהודית דמוקרטית וליברלית? אתןם רוצות ורוצים שתוכלו ללבוש מה שבא לכןם? שתוכלו להתבטא ולהגיד מה שבא לכןם? אתןם רוצות ורוצים שיהיה פה איפה לגור כשתהיו גדולים? ושיהיה לכןם איפה לעבוד ומשכורת שאשכרה תוכלו להתפרנס ממנה? אז אנחנו ההצבעה שלכןם חברות וחברים."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איתמר בן גביר
    ש 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגיד שאתה שונא את איתמר בן גביר לא צריך לבזבז בשביל זה כתבה ארוכה
    סגור