בחירות 2022

בן גביר על הסרת שלטי הקמפיין: "שיטה ולא מקרה"

מי נתן את ההוראה? האם מדובר בהתארגנות עצמאית או גורם פוליטי עומד מאחורי הדבר? שלטי הקמפיין החדש של יו"ר עוצמה יהודית במרכז תל אביב ועליהם נכתב: "הגיע זמן בן גביר" נתלשו בכמה מוקדי פרסום ברחבי הארץ. בתל אביב הושג תיעוד של אלמונים בעת ביצוע הפעולה. במפלגת עוצמה יהודית חושדים כי מדובר בשיטה ולא במקרים בודדים
דוד זולדן |  1
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
קמפיין חדש של יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, גורם לתסיסה בכמה מוקדים ברחבי הארץ. קבוצת אנשים נצפו תולשים וקורעים שלטים שנתלו במרכז תל אביב ועליהם נכתב "הגיע זמן בן גביר". גם בנקודות נוספות ברחבי הארץ נרשמו אירועים דומים ובמפלגה חושדים כי מדובר בהתארגנות משומנת היטב ולא במקרים בודדים. 
מעוצמה יהודית נמסר בתגובה: "השמאל הקיצוני לא מסוגל להבין מהו חופש ביטוי וחושב שבאמצעות השתקה בהשחתת שלטים שאותם תולים רבים מבני העיר בתל אביב, הם ינצחו. הם מפחדים מההתחזקות של עוצמה יהודית, מהאהדה האדירה שמקבל יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר גם בתל אביב וככל שינסו להשתיק אותנו, כך רק נתעצם. בעזרת השם ננצח בבחירות, נקים ממשלת ימין מלא מלא וגם השמאל ירוויח מהמאבק למען עם ישראל שמוביל ח"כ איתמר בן גביר".
אין זו לא הפעם הראשונה שבה קמפיין הבחירות של בן גביר עולה לכותרות, שכן רק לאחרונה ספג יו"ר עוצמה יהודית ביקורת חריפה מצד יריב בן אליעזר, נכדו של דוד בן גוריון, על רקע שימוש בתמונה של רה"מ לשעבר בסרטון שפרסם בטוויטר.
"התשדיר הוא נלעג, מכיוון שלא יכול כל יבחוש בן שלולית להתחזות לאדם שהוא אישיות ברמה בינלאומית, מענקי הדור", אמר בן אליעזר, "אני חושב שהוא פירומן היה, עכשיו הוא השתפר גם לדרגת נקרופיל אם הוא מחפש בקברו של סבי צידוקים לתיאוריות המטומטמות שלו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    התגובה של יריב בן אליעזר קיצונית ובוטה אבל משקפת
    שמש 09/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מה שהמרכז והשמאל חושבים עליו, מוקצה מחמת מיאוס ויש דברים בגו
    סגור