תקשורת ומדיה

חיים אתגר עצבני: "ישראל גן עדן לעברייני מין"

עבריין מין מוכר שסיפק מקרה מזעזע לילדה בת 11, קיבל 28 חודשי מאסר בלבד והשופט עורר זעם: "תגיד, כבודו, אתה רציני? עוד כשנה הוא כבר בחוץ"
מערכת ice |  1
חיים אתגר (צילום פייסבוק/ המתחזים)
כתב המשטרה והפלילים של עיתון הארץ ג'וש בריינר פרסם בסוף השבוע האחרון מקרה מטלטל של עבריינות מין. "זה גזר דין שלא יוצא לי מהראש. שופט שמרחם על האכזרי ביותר." כתב בריינר בטוויטר.
"פאבלו אדריאן הוא עבריין מין מוכר. לפני שנתיים עקב אחרי ילדה בת 11 שחזרה מגן שעשועים עם אחיה בן ה-3 כשהוא עם מסיכה על פניו. כשהגיעו הביתה בשכונה הכי שלווה שיכולה להיות באשקלון, בא לילדה מאחורה, סתם את הפה שלה, ביד השנייה תפס אותה בבטן, הרים אותה והתחיל ללכת לכיוון הפארק הסמוך. תחשבו על הטירוף הזה. בינתיים האח הקטן תופס לאחותו ביד, נגרר אחריה. הילדה מתחילה לצרוח בכל הכח. אדריאן מנסה להשתיק אותה. בשלב מסוים מוותר ועוזב את המקום. עד היום הילדה בטראומה קשה ביותר."
"כבוד השופט יובל ליבדרו מהמחוזי ב"ש חשב ששנתיים פחות או יותר בכלא מספיקות. זה מטורף לכשעצמו. חלום הבלהות של כל הורה. של כל ילד. 28 חודשים. איך זה יכול להיות? בין הנימוקים לעונש המקל: "חיסכון בזמן שיפוטי". זה נשמע למישהו הגיוני? והבדיחה: ליבדרו חושב שהעונש ישמש ל"הרתעת הרבים". תגידי כבודו, אתה רציני? עוד כשנה אדריאן כבר בחוץ. עונש מביש. מקווה שלליבדרו תהיה את הבושה להשפיל מבט מול הנפגעות הבאות."
 
עיתונאי קשת 12 חיים אתגר פרסם את דבריו של בריינר וזעם, "זו אחת הסיבות שישראל הפכה לגן עדן לעברייני מין. שנתיים מאסר, זה מה ששווה הטראומה המטורפת שגרם לה אותו עבריין."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד פודל של הטרור הפמיניסטי (ל"ת)
    גבי 09/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור