תקשורת ומדיה

בן חיים ממליץ לנתניהו: אלו האנשים שיש לשים בלב הקמפיין

רגע לפני סגירת הרשימות לכנסת ה-25, ד"ר אבישי בן חיים ממליץ ליו"ר סיעת הליכוד בנימין נתניהו כי עליו לשריין עמיחי שיקלי וגל הירש - אך בן חיים לא עצר בזאת
מערכת ice |  5
אבישי בן חיים (צילום פלאש 90)
הבחירות לכנסת מתקרבות והמפלגות עושות הכל על מנת לשפר את מצבן בסקרים. עם זאת בכל הנוגע לתמונת הגושים לא נראה שום שינוי, בטח שלא כזה עקבי. אחד הסוגיות המטרידות ביותר את מפלגות הימין היא כיצד לשכנע ולגרום לציבור המכונה "הימין הרך והליברלי" להצביע להן. הבוקר (שלישי) הציע פרשן החרדים של ערוץ 13 הד"ר אבישי בן חיים פרשנות משלו ואת מה שהוא חושב שיכול להיות פתרון לתופעה.
 
"פרשנות: אם הליכוד רוצה למשוך אנשי ימין-מרכז שהיום לא מסוגלים להצביע מחל (על הקהל הזה הבחירות), הוא צריך לא רק לשריין את עמיחי שיקלי ואת גל הירש, אלא להעמיד אותם בלב הקמפיין כמועמדים לתפקיד שר החינוך וסגנו ומי שמשימתם להחזיר לחינוך בישראל את הערכים הציוניים היהודיים והלאומיים".
הבוקר כאמור פורסם כי רגע לפני סגירת הרשימות נתניהו כבר גיבש את דעתו בנוגע לרשימת המשוריינים. מלבד הירש צפוי נתניהו לאשר את שריונם של עמיחי שיקלי ועידית סילמן שצפויים לקבל שריון גם הם. בנוגע לשריון החמישי, נתניהו עשוי להפתיע ברכש חדש ונוצץ אך לא ברור מה הסיכוי של ייבוא שחקן זר משום שנתניהו מעוניין גם בייצוג נשי והוא שוקל זאת בכובד ראש.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לצחוק או לבכות
    עין עקומה 09/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלב הקמפיין נמצא ביטול לימודי ליבה במגזר החרדי, המשך מימון הפרזיטים, עידוד ילודה על חשבון משלמי המיסים, אמסלם, רגב, ביטן ונבחרת ישראל השנייה והקרימינלית, חיבוק פוליטי לגזענים, כהניסטים, רנטי להטבים והתנערות מאחריות באסון הר מירון שפקד על האוכלוסיה שהדר הכל כך לא מכובד מתמחה בה. בן חיים השופרון העלוב הוא אוקסימורון מהלך. מי שמקשיב לו הוא פשוט מאותגר שכלי.
    סגור
  • 4.
    היועץ אחיתופל
    אדר 09/2022/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איך טיפש, מלא מעצמו, שמצא תיאוריה הזויה באפלה, ומלביש אותה על כל דבר שזז, נהיה גם הממליץ של ביבי לענייני רשימות. לא מובן.
    סגור
  • 3.
    הממליץ הלאומי
    משה 09/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אפילו הוא לא מקשיב לעצות של עצמו
    סגור
  • 2.
    שייעץ לעצמו. פוליטיקאי בשנקל
    עוז 09/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ועיתונאי לשעבר.
    סגור
  • 1.
    מתוק מדבש
    מנחם פרידמן 09/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אבישי היקר אין לי יכולת לדעת אם אתה צודק בהצעה למנות אותם לשרים. אבל גם שאתה לא צודק אתה מתוק מדבש!
    סגור