תקשורת ומדיה

עיריית תל אביב מוארת בדגל בריטניה: "צער גדול"

רגע אחרי יציאת ההודעה הרשמית מארמון בקינגאהם, עיריית תל אביב מביעה צער ומזדהה עם האומה הבריטית במחווה על גבי בניין העירייה
מערכת ice |  1
עיריית תל אביב (צילום דוד שי, רישיון CC BY-SA 3.0 ויקימדיה)
עיריית תל אביב מביעה הערב אבל והזדהות עם האומה הבריטית, לאחר היוודע דבר מותה של המלכה אליזבת' השניה בגיל 96. בניין העירייה הואר לפני שעה קלה בדגל הממלכה המאוחדת, כמו במחוות קודמות של העירייה על גבי המבנה המיתולוגי שלה.
ראש העיר רון חולדאי שיתף את תמונת העירייה המוארת וצייץ בטוויטר, "צער גדול ירד על בריטניה עם לכתה של המלכה אליזבת השנייה, מהמנהיגות החשובות והמשפיעות שידע העולם. הערב כולנו משתתפים בצער הממלכה המאוחדת".
  המלכה אליזבת השנייה, שחגגה לאחרונה את יום הולדתה ה-96, מתה היום, לאחר תקופה ארוכה בה מצבה הרפואי הלך והידרדר. בפברואר השנה חלתה המלכה אליזבת בקורונה, ומאז השתתפה פחות ופחות באירועים ממלכתיים.
הבוקר החלו להגיע דיווחים מבריטניה, לפיהם רופאיה מודאגים ממצבה הבריאותי, ולאור זאת הוזעקו בני משפחת המלוכה לשהות לצידה. בפרלמנט הבריטי עצרו דיונים הבוקר, ובנה הנסיף צ'ארלס יחד עם רעייתו קמילה נסעו לטירת בלמורל לשהות לצידה. בכלי התקשורת נערכים שידורים מיוחדים מאז העדכון על מצבה הקריטי.
לקראת השעה 20:30 יצאה הודעה רשמית מארמון בקינגהאם שהודיעה כי המלכה מתה בשלווה כשהיא מוקפת בבני משפחתה שכאמור, עשו בשעות האחרונות את דרכם לטירת בלמורל, שם שהתה המלכה מלווה ברופאיה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בית המלוכה החרים עשרות שנים את ישראל
    ישראל 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צארלס הגיעה לביקור פרטי בקושי. היא אפילו לא הגיעה לביקור פה בארץ ...מה חולדאי לא יודע זאת או שהוא דפוק בשכל . את נסיכי המפרץ הערבים היא קבלה בכבוד רב.
    סגור