תקשורת ומדיה

דף נייר עומד למכירה עבור 40 אלף פאונד - זו הסיבה

דף המילים המקורי של הלהיט "Starman" של דיוויד בואי, כתוב בכתב יד, יעמוד למכירה פומבי כשהמחיר ההתחלתי הוא 30 אלף פאונד וצפוי להגיע עד 40 אלף
מערכת ice | 
מכירה פומבית (צילום succo / Pixabay)
כתב היד המקורי של מילות הלהיט "Starman" מאת דיוויד בואי הולך לעמוד למכירה פומבית במחיר התחלתי של 30 אלף פאונד. בית המכרזים "אומגה אוקשנס" מסר שדף המילים, שמכיל תיקונים ועריכות של בואי עצמו, עומד למכירה מידי אדם שרכש אותו במהלך שנות ה-80, כשהזמר עוד היה בחיים.
"דיוויד בואי נותר אחד מהאומנים המשפיעים ביותר בכל הזמנים שהשפעתו על עולם המוזיקה עדיין נחקרת", אמר נציג בית המכרזים. "הפריטים המרגשים ביותר עבור האספנים שלנו הם אלו שמאפשרים להם להציץ לרגע לאישיותם של הכוכבים.  זו פריווליגיה לראות ולמכור את המילים הכתובות בכתב יד של שיר שרבים מחשיבים ליצירה גאונית.
השיר זכה לתהילת עולם עם צאתו בשנת 1972, כחלק מאלבומו החמישי המיתולוגי של בואי: "זיגי סטארדאסט והעכבישים ממאדים". המילים יעמדו למכירה ב-27 לספטמבר בבית המכרזים. בעבר מכר אותו העסק הקלטה ישנה של בואי, שמצא חבר להקה לשעבר בפח בביתו - עבור 29 אלף פאונד. דיוויד בואי הופיע ויצר במשך חצי מאה. הוא נפטר מסרטן בשנת 2016 והוא בן 69 בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה