תרבות ופנאי

דיוויד בואי, גרסת ברבי: בובה בדמות הזמר במהדורה מוגבלת

יצרני הבובה המיתולוגית הודיעו על הפצת מהדורה מוגבלת כמחווה לזמר הבריטי הענק שנפטר לפני כשש שנים. הבובה תצא לרגל חגיגות יובל 50 שנה לאלבום "Hunky Dory". זו הברבי-בואי השנייה אחרי דגם זיגי סטארדסט שיצא ב-2019
מערכת ice | 
דיוויד בואי (צילום יח"צ)
ברבי חוגגת 50 שנה לאלבום "Hunky Dory" של הזמר והיוצר דיוויד בואי, עם מהדורה מוגבלת נוספת של David Bowie Doll. הבובה לבושה בהעתק כמו-אותנטי של חליפת הפודרה הכחולה שלו מהקליפ של השיר המפורסם "Life on Mars?".
ברבי כללה בדגם גם פרטים חשובים כמו חולצת פסי סיכה מודפסת בנייר כסף של בואי, עניבה ונעלי פלטפורמה, יחד עם צללית כחולה נועזת ותסרוקת בהשראת עידן הגלאם, שבואי הוא ממבשריו ומסמליו הגדולים. הבובה החדשה בהחלט לוכדת את המהות של האמן.
זו כבר בובת דיוויד בואי השנייה בקולקציה של ברבי, בעקבות דגם Ziggy Stardust מ-2019, שהתהדרה בחליפת חלל ואיפור כמו האלטר-אגו של בואי משנות ה-70'. הזמר, היוצר והאייקון הבריטי הגדול, שנפטר ממחלה ב-2016 בגיל 69, זוכה לכבוד מהמותג ברבי באמצעות בובה נוספת, בהכרה ובהוקרה על תרומתו למוזיקה, לאמנות, לאופנה לקולנוע ולתרבות.
 
לברבי בהשראת דיוויד בואי יש אריזת אספנות ותעודת אותנטיות. עם המראה בהשראת עידן הזוהר של הסבנטיז, ברבי בהשראת אגדת הפופ צפויה להפוך לאחת מהמהדורות המיוחדות ומעוררות הציפייה ביותר על ידי מעריצי ואספני המותג והזמר.
הבובה בדגם החדש תהיה זמינה החל מ-29 ביולי בחנויות הכולבו ובאמצעות מסחר אלקטרוני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה