תקשורת ומדיה

יוצר שנות ה-80 מתפוצץ: "ישלמו על כל מילה"

ארגון השמאל, קומי ישראל, תקף את מני אסייג: "עובד האלילים הבטלן והשקרן הגיע שוב להקיא את הרעל שלו. נשמה שחורה, אם עדיין לא הבנת — אנחנו לא רואות אותך ממטר". אסייג לא נותר חייב: "אני אגיע למפעילות האנרכיסטיות הברבריות וחסרות האלוקים, והן תשלמנה מחיר על כל מילה ומילה, ואת הכסף אתרום לצדקה"
מערכת ice | 
מני אסייג (צילום מסך עכשיו 14)
ארגון השמאל, קומי ישראל, העלה אמש (שני) ציוץ בו הם תוקפים נמרצות את מני אסייג, יוצר שנות ה-90 ואחיו של שלום אסייג, שנמנה על הצד הימני של המפה הפוליטית ומביע את דעתו באופן קבוע בחשבון הטוויטר שלו.
בציוץ של קומי ישראל נכתב: "הופה, עובד האלילים הבטלן והשקרן הגיע שוב להקיא את הרעל שלו. נשמה שחורה, אם עדיין לא הבנת — אנחנו לא רואות אותך ממטר. אתה חלאה. אתה זוהמה. אתה טינופת. אתה עובד אלילים ושקרן בזוי. ואין שוב גאווה בלהיות חבר של אבירת הפדופילים והאנסים. אבל ממש לא מפתיע שזה מה שעושה לך את זה".
מני אסייג ממש לא נשאר חייב והגיב לדברים הקשים שנכתבו נגדו: "יש עוד איזה שמאלן טמבל שרוצה לכתוב לי שאני מפיץ שנאה? ככה נראה וככה מתבטא היוזר שהפך להיות הפה של מחנה לפיד והשמאל בטוויטר. אני אגיע למפעילות האנרכיסטיות הברבריות וחסרות האלוקים, והן תשלמנה מחיר על כל מילה ומילה, ואת הכסף אתרום לצדקה. בע״ה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה