תקשורת ומדיה

ג'ודי ניר מוזס תוקפת: "הממשלה שמה פס על החינוך"

ג'ודי ניר מוזס הביעה ביקורת על הממשלה בטיפול בחינוך ותמכה ביפה בן דוד: "לו הייתי שרת החינוך, היו חוקים חדשים לגמרי: עומדים כשהמורה נכנס, קוראים למורה אדון כך וכך ולא בשמן הפרטי, מעיפים מהכיתה כשמישהו מפריע, אוסרים על הורים להגיע באמצע היום והעלאת שכר המורים לפי 2 לפחות"
מערכת ice | 
ג'ודי ניר מוזס (צילום פייסבוק/ ג'ודי ניר מוזס)
ג'ודי ניר מוזס, אשת העסקים ומנחת הטלוויזיה הוותיקה, מביעה את דעתה לא פעם ולא פעמיים בחשבון האינסטגרם על המצב הפוליטי והמדינה, וגם היום (שלישי) העלתה פוסט בו היא מדברת על מערכת החינוך בישראל.
ניר מוזס כתבה: "הילדים שלנו זה הדבר הכי חשוב, זה העתיד, והממשלות שמות פס על החינוך. לו הייתי שרת החינוך, היו חוקים חדשים לגמרי: עומדים כשהמורה נכנס, קוראים למורה אדון כך וכך ולא בשמן הפרטי, מעיפים מהכיתה כשמישהו מפריע, אוסרים על הורים להגיע באמצע היום והעלאת שכר המורים לפי 2 לפחות כדי למשוך את האנשים הכי טובים למערכת".
ניר מוזס המשיכה: "אני מסכימה מאוד עם יפה בן דוד, הגיע הזמן לסגור את המערכת הזאת ולפתוח את הכל מחדש. זה לא צריך להיות ככה. היום יש את העניין הזה של ההורים האגרסיביים. הם מתערבים בכל דבר, הם דעתניים. אני תמיד הייתי בעד המורים לטוב ולרע. ההתערבות של ההורים כל כך מחלישה את המורים. למורים אין שום כלים להתעמת עם אותו הפער. ההורים עליהם, הילדים עליהם. איזה סופרמן יכול לטפל ב-80 ילדים עם כל הבעיות שלהם? הנוער הרבה יותר אגרסיבי".
 
ניר מוזס סיכמה: "המילה דרך ארץ כמעט ולא קיימת, כבוד למורה? הצחקתם אותי. ברוב בתי הספר ההורה תמיד בא וצודק. תחשבו שילד מפריע בכיתה ולמורים אסור להוציא אותו למה חס וחלילה הוא יקבל מכה ובית הספר יתבע ואין ביטוח. מי שבא להוראה היום זה או מנוחות, או כאלה שהמשפחות שלהם יכולות לתמוך בהם כלכלית, או כאלה שחוץ מהעבודה הזו לא יכולים לעשות שום עבודה או אנשים שעובדים בעוד עבודה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה