תקשורת ומדיה

בן אל בתגובה לתוקפת: "קללות אפילו יותר קשוחות משלי"

אחרי שההקלטות הקשות של בן אל תבורי מקלל את גרושתו, אורטל עמר, נחשפו, תבורי קיבל הודעה קשה מבחורה באינסטגרם ולא נשאר חייב כשענה לה: "פשש הקללות שלך אפילו יותר קשוחות משלי. איפה למדת אותם?"
מערכת ice |  3
בן אל תבורי (צילום אינסטגרם)
בן תבורי הסתבך אתמול (רביעי) במיוחד כאשר ערן סוויסה מ"ישראל היום" פרסם הקלטות שלו יוצא במתקפה חסרת תקדים נגד גרושתו אורטל עמר, בשיחת טלפון מוקלטת שערך עמה בה טען כי ״אני לא רוצה לראות את הילד יותר (תו פרינס בנם המשותף). "בן ז*** אם אני לא אומר שאמא שלו זבל ואמא שלו זבל... תני לי לקחת הילד, תראי איזו הסתה אני עושה לך לילד. בן ז*** אם הילד חוזר ולא אומר לך 'אמא זבל'״.
מאז, בן אל נמצא תחת מתקפה חסרת תקדים. באחת התגובות שקיבל באינסטגרם שלו על ידי אישה כלשהי נכתב: "לא כואב לך על הילד שלך יא בדיחה תהיה בטוח שכמו שאתה עכשיו למעלה זה עניין של זמן עד שתיפול ותתרסק הכי חזק שיש אתה ילד לא גבר יש לך 2 שקל בכיס אתה מרגיש אכזרי אבל מזל שיש בורא עולם שעושה את החשבונות".
עוד כתבה: "מקווה שאת שלך תקבל במזומן בזמן יא נראה גרוע שגם 30 מיליון בעו"ש לא יעזרו לך מאחלת לך שתיפול עליך בחורה שתשתה לך את הדם והחיים עם קשית.  אתה סתם קוקסינל ומזל שיש אלוהים בשמיים שייקח לך כל מה שקיבלת יחתיכת אפס שתישאר בלי כלום כמו שרצית ברחוב עם המזומנים שלך שנתיים יחסר זין וביצים".
 
בן אל ממש לא נשאר חייב והעלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא מציג את הקללות שקיבל מאותה אישה והגיב לה: "פשש הקללות שלך אפילו יותר קשוחות משלי. איפה למדת אותם?".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אלוהים יש באגדות או אצל אלו הזקוקים לאישפוז כפוי (ל"ת)
    קללות של דפרית 08/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    בשביל בן אל התותח
    גיא קוגן 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אם תשימו את עצמכם במקומו של בן אל אז תבינו אותו, ואותו אחת שאמרה בצורה מגעילה שיפסיד כל שקל, אז שתדע שהיא שקרנית ארורה, כי אם היא הייתה במצב שלו אז היא הייתה עושה אותו דבר, חתיכת טיפשה פלצפנית מסריחה, ואני מקווה שלא יהיה לך שום חברות ושום ילדים ובטח שלא בעל אוהב ותומך, כי לפי הדעה שלה היא זבלה מתסיסה ארורה רשאית נבזית.
    סגור
  • 1.
    אחלה תגובההההה (ל"ת)
    ממוש 08/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור