תקשורת ומדיה

ג'קי אזולאי מותקפת ולא נשארת חייבת: "תמשיך להפיץ שנאה"

אחרי שהעלתה תמונה בביקיני, ג'קי אזולאי הותקפה על ידי גילי כהן "לא יודע מה יותר רדוד – היא או המים? הייתה דתיה, עם ארבעה ילדים, משחקת לי אותה שיר אלמליח. ג'קיא אזולאי". אזולאי לא נשארה חייבת: "די לקנאה. תמשיך להפיץ רוע ותקווה שאחרים יסלחו לך כמוני"
מערכת ice |  3
ג'קי אזולאי (צילום מסך חדשות 13)
ג'קי אזולאי קיבלה מאות תגובות אחרי שהעלתה  תמונה חושפנית למדי בבגד ים אמש (רביעי)  לעיני 185 אלף עוקביה בעמודה האישי ברשת החברתית אינסטגרם. בין המגיבים על הצילום הנועז היה גם כוכב הרשת גילי כהן, שהעלה סטורי שבו ביקר את אזולאי בעיקר על רקע עברה הדתי.
"לא יודע מה יותר רדוד – היא או המים? הייתה דתיה, עם ארבעה ילדים, משחקת לי אותה שיר אלמליח. ג'קיא אזולאי", כתב כהן במשחק מילים שאליו צירף את התמונה המדוברת של אזולאי.
אזולאי לא נשארה חייבת וענתה לכהן: "אם היית מקיא, כפרה, לא היית מעלה את זה אצלך. די לקנאה, נשמה. אם היה אכפת לך מאיזו דתייה הייתי, היה אכפת לך מה אתה מעלה! שנאת חינם, אבאל'ה. אבל אני סולחת לך, אז הכל טוב. תמשיך להפיץ רוע ותקווה שאחרים יסלחו לך כמוני". כהן לא נשאר חייב: "ג'קי, מאמי, היום שאקנא בך, אדרוס את עצמי. לא שנאת חינם ולא נעליים, סתם אוהב לשים לאנשים את האמת בעיניים. ותודה שאת סולחת לי".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ג'קי
    מדלן 08/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימי פס,אני הם רעים וקנאים ולא מסתכלים על הדבשת שלהם,אם לא ההית מפורסמת זה לא היה קורה,אוהבת מ.
    סגור
  • 2.
    ג'קי (ל"ת)
    מדלן 08/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הפרסום עושה את שלו. לא הייתה מתפרסמת אולי כל זה לא היה (ל"ת)
    אלי 08/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור