תקשורת ומדיה

עברי לידר נשבר: "המוזיקה הישראלית לא תראה אותו הדבר"

עברי לידר נפרד מצביקה פיק, שהלך לעולמו בגיל 72: "היה זמר ומלחין מעורר השראה ופורץ דרך.הפך לאייקון ייחודי בשמי המוזיקה הישראלית. בטוח שבלעדיו המוזיקה והיצירה הישראלית לא היו נראות אותו הדבר"
מערכת ice | 
צביקה פיק (צילום פייסבוק/ צביקה פיק)
צביקה פיק, אחד הזמרים הגדולים בתולדות מדינת ישראל, הלך הבוקר (ראשון) לעולמו בגיל 72 בביתו והותיר אחריו חמישה ילדים.  פיק עבר אירוע מוחי לפני כארבע שנים במהלך טיסה מלונדון לישראל. בעקבות האירוע הטיסה נחתה בוינה שם הוא פונה לטיפול בבית חולים מקומי.
מאז האירוע הופצו שמועות באשר למצבו הבריאותי והבוקר התבשרו מקורביו על מותו. תחנות הרדיו מנגנות את מיטב שיריו לאות כבוד והוקרה על פועלו לאורך השנים. כמו כן, עולם הבידור נפרד מפיק. הלוויתו תתקיים מחר (שני, 10:00) בבית העלמין ברמת השרון כאשר משפחתו מבקש לשמור על פרטיותה וביקשה מהתקשורת שלא להגיע.
בינתיים, מי שנפרד מפיק הוא הזמר עברי לידר, שהעלה סטורי עם תמונתו של פיק בו כתב: "צביקה פיק היה זמר ומלחין מעורר השראה ופורץ דרך. הוא דיבר מוזיקה בצורה יוצאת דופן והפך לאייקון ייחודי בשמי המוזיקה הישראלית. רפרטואר השירים האין סופי שלו הפך לפס קול של ישראל ואני מרגיש ובטוח שבלעדיו המוזיקה והיצירה הישראלית לא היו נראות אותו הדבר. ואני בטוח ששיריו יישארו איתנו וילוו אותנו שנים ארוכות. יהי זכרו ברוך".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה