תקשורת ומדיה

אברי גלעד חושף: זה הפרויקט שיעשה מהפכה בישראל

אברי גלעד פרסם את הפרויקט החדש והמסקרן במיוחד שלו כשהודיע על אתר חדש שהקים, בו תוכלו לראות "ארכיון מאד חלקי למה שעשיתי בתקשורת בכל שנותיי הרבות בה". בנוסף חשף גלעד: "בקרוב יגיע הפרויקט שאני שוקד עליו כעת, בינתיים סודי אבל יעשה בלי נדר מהפיכה בישראל בתחום מפתיע" 
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום מסך רשת 13)
אברי גלעד פרסם היום (חמישי) ברשתות החברתיות את הפרויקט החדש והמסקרן במיוחד שלו כשהודיע על אתר חדש שהקים, יחד עם בחור בשם אלדד בוברוביץ', בונה אתרים שהגיע אליו עם הצעה מסקרנת.
גלעד כתב: תראו משהו, לפני כמה חדשים בא אלי בנאדם, אלדד בוברוביץ', ואמר לי - אני בונה אתרים, בא לי לבנות לך אתר. אמרתי לו - עזוב, מה אני צריך אתר. אמר - תראה, בניתי לסנדרסון, לאריק איינשטיין, לארקדי, לצדי, אני טוב בזה. הסתכלתי, באמת יפה. הסכמתי".
גלעד הוסיף: "והנה היום, האתר שלי עלה, ובו חומרים מכל הקריירה שלי, תמונות, תכניות, קטעי עיתונות, מאמרים וקישורים. אם בא לכם לגלול קצת אשמח, יש שם דברים שיזכירו לכם את נעוריכם. האתר עדיין לא שלם, גם לא יהיה אף פעם, היה מורכב לאסוף חומרים מלפני 40 שנה, אבל עדיין, יש כמה דברים משמחי לב, לפחות שלי. תלחצו".
 
בדף האינטרנט של גלעד נכתב: "אז מה יש באתר? סוג של ארכיון מאד חלקי למה שעשיתי בתקשורת בכל שנותיי הרבות בה. מכיוון שאני אדם שאינו שומר כלום, היה מורכב לנסות להשיג דברים מפעם. יש הרבה חורים, אבל יש גם חומרים. יש פה תכניות טלוויזיה שהנחיתי, ראיונות שנתתי, כתבות שהתפרסמו עלי, מאמרים שכתבתי, פוסטים, דיווח על פעילותי כעת ודרכי התקשרות אלי בכל אחד מהנושאים שאני עוסק בהם, כמו חתונות, הרצאות, ובקרוב יגיע הפרויקט שאני שוקד עליו כעת, בינתיים סודי אבל יעשה בלי נדר מהפיכה בישראל בתחום מפתיע. שיטוט נעים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה