תקשורת ומדיה

העומס בנתב"ג ייגמר? שרת התחבורה מגיבה לכאוס: "המצב משתפר"

מירב מיכאלי לא רואה את העומסים בנתב"ג ומפתיעה בראיון לגל"צ: "התורים לא נעלמו עדיין, כל מה שנמצא בידיים שלנו - אנחנו עושים, הבידוק הביטחוני התקצר באופן ניכר. הבעיה היא הצ'ק אין, בגלל מחסור בכוח אדם שמורגש בכל העולם", וגם: האפשרות לאיחוד עם מרצ והביקורת מליברמן
מערכת ice | 
עומסים בנתב"ג (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)

מתי ייפסק העומס בנתב"ג? שרת התחבורה מרב מיכאלי התארחה לראיון בגלי צה"ל הבוקר (רביעי) ואומרת לאפי טריגר כי עדיין רחוקה הדרך עד שהמצב הגרוע בשדה התעופה הגדול בישראל יסתדר.
:
מיכאלי הסבירה: "התורים לא נעלמו עדיין, אבל המצב משתפר. כל מה שנמצא בידיים שלנו - אנחנו עושים, הבידוק הביטחוני התקצר באופן ניכר. הבעיה היא הצ'ק אין, בגלל מחסור בכוח אדם שמורגש בכל העולם".

לגבי הביקורות ממי ששירתו עימה בקואליציה: "הביקורת קצת מפתיעה אותי כי אביגדור ליברמן ואני עבדנו בשיתוף פעולה מצוין, וכי מבין שנינו - הוא זה שישב עם חרדים. הפרדה בין גברים לנשים היא לא אורח החיים שלי, אבל חתונה היא אירוע פרטי".
 
על האפשרות לשיתוף פעולה וריצה משותפת הסבירה: ""לא אשקול שוב איחוד עם מרצ. בעוד שהקואליציה שלנו היא ניסוי שלא נכשל, הניסוי של איחוד כבר נכשל בעבר, וכבר איבדנו כוח פוליטי. מכבדת את חבריי במרצ, מאמינה שימצאו את הדרך לייצג את הציבור שלהם".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה