תקשורת ומדיה

"האינטרפול מחפש אותך": סרט האימה של הנוסע הישראלי

כפיר לוי, תושב כפר הס שבשרון, נעצר פעמיים בשדות התעופה של אוקראינה וקפריסין בטענה שרשויות החוק האירופאיות בעקבותיו. אלא שאלה בכלל חיפשו כפיר לוי אחר וגילו זאת רק לאחר שעיכבו אותו פעמיים לחקירה. הסיפור המטלטל בפנים
מערכת ice | 
שדה תעופה בן גוריון (צילום Magma Images)
מעצר בשדה תעופה של מדינה זרה הוא אף פעם לא חוויה נעימה, בטח אם תשאלו את כפיר לוי, תושב כפר הס שבשרון, שנעצר כבר פעמיים אך ורק בעקבות "טעות בזיהוי". זה קרה לו באוקראינה ובקפריסין, כאשר בשתי המדינות הוא עוכב בביקורת הדרכונים כשלאחר מכן, החוקרים הסבירו לו שהוא מבוקש על ידי האינטרפול, אך אלה בכלל התבלבלו בינו לבין ישראלי אחר. 
"כבר רצו לי סרטים שהתמונות שלי יופיעו בחדשות" סיפר לוי בריאיון ל-N12,  "הסבירו לי שמי שהם מחפשים מוחזק בפיליפינים - מפחד להיקלע לעוד סיטואציה כזאת". מסתבר שבאינטרפול מחפשים בכלל כפיר לוי אחר, כבר נעצר בפיליפינים, אלא שבגרמניה, המדינה שבה הוציאו את צו המעצר, לא מוותרים עד שיוסגר אליהם. 
לוי מספר כי הוא כלל לא מכיר את כפיר לוי המבוקש, כאשר הוא שמע עליו בפעם הראשונה במעצרו הראשון באודסה שבאוקראינה. הוא מספר כי בעת שהגיע לביקורת הדרכונים, נדהם לגלות שוטר אוקראיני "גדול" שהגיע עם אזיקים ולקח אותו לחדר חקירות. 
בתחילת החודש, טס לוי לקפריסין על מנת להיות עד בחתונה של חברו ולרוע מזלו - הדבר קרה שוב, והפעם, אף גרם לו לפספס את האירוע: "נחתנו שעה לפני החתונה, הגעתי לביקורת הגבולות – ושוב הסרט התחיל. אני מיד מוצא את עצמי במעצר ומיד הבנתי במה מדובר. ניסיתי להתחנן ולהסביר שעברתי את זה באוקראינה, שכולם בדקו את זה ושזה לא אני - לא עזר כלום והכניסו אותי למעצר. פספסתי את החתונה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה