ויראלי

כסיף לבן גביר: "חתיכת חרא", ב-N12 טענו שענה לו 'לך תזדיין' וטעו

כנס האפרטהייד של מפלגות השמאל והרשימה המשותפת הפך לקרקס של ממש, דיונים ברמת שיח נמוכה שכללה גידופים בין הח"כים והמעורבים ואפילו סילוק של יוסף חדאד. הח"כ מהמשותפת תקף את הקולגה, שענה לו 'לך תזדהה', אבל בתקשורת שמעו אחרת ונאלצו לתקן
מערכת ice |  3
איתמר בן גביר בשער שכם (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)

כנס האפרטהייד שממילא גרם לתסיסה במשכן הכנסת ולביקורת קשה נגד מרצ ומפלגת 'הרשימה המשותפת', הצליח להוציא את כל היצרים החוצה ולשורה של תקריות במסגרת הדיונים בין חברי הכנסת המשתתפים ואפילו עיתונאים שהגיעו.

כסיף אמר לבן גביר: "תסתום את הפה שלך חתיכת חרא", חבר הכנסת מהציונות הדתית השיב: "שקט אתה יא מחבל", הראשון החזיר לו: "חתיכת פאשיסט, גזען, חתיכת כלומניק", עורך הדין המשיך לצעוק במקביל: "מחבל, מחבל, לך תזדהה יא מחבל". לאחר מכן לגם מהמים ותומא עידא סולימאן שעמדה בראש הכינוס שאלה: "למה אתה שותה מהמים שלנו?", הוא השיב לה: "זה מים MADE IN ISRAEL".
 

כלי התקשורת ניסו לפענח את דבריו של בן גביר לחבר הכנסת מהרשימה המשותפת ולטענתם הוא אמר לכסיף: "לך תזדיין", אלא שעל פי הקטע מתוך הכינוס דווקא נשמע שנאמר "לך תזדהה", יבגני זרובינסקי הציף את הנושא וזכה לעשרות תגובות ושיתופים, בינתיים חלק מהכותרות שונו.
 

בן גביר לתומא סולימאן בכנס האפרטהייד נגד רשות הדיבור לעומאר שקיר: "איך את נותנת לאדם כזה לדבר בכנסת ישראל?", תומא סולימאן ענתה: "בכיף אני נותנת לו, בכבוד". מוסי רז ממרצ התפרץ: "אם יש תמונה שלו בסלון שלך הוא באמת מחבל", בן גביר לא נותן לשקיר לדבר.
יוסף חדאד צייץ: "אני פה עם תעודת עיתונאי בכנסת וגברת עאידה תומא סלימאן לא מאשרת לי כניסה לכנס! פשוט ביזיון וסתימת פיות!!! היא שבוכה על דיכוי קולות לא מאפשרת לי להיכנס ולהשמיע את קולי! את מדברת על אפרטהייד?! את בעצמך עושה אפרטהייד!!!".
 

חברת הכנסת עידא סולימאן צייצה: "אורלי נוי חברת הנהלת בצלם על החלטת הארגון להתחיל להתייחס למציאות בשטח כאפרטהייד. בן גביר הגזען ממשיך לצעוק כדי לא לשמוע את הדברים החשובים של אורלי".
 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איזה אתר מטומטם אתם
    הרצל 06/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בטח לך תזדהה. בטח. תיהנו באופוזיציה חארות
    סגור
  • איזה סתום אתה כי הוא הכיח להם והם התנצלו
    היהודי 06/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לך עם אחיך הטרוריסטים כיאה לערב רב.
    סגור
  • 1.
    מפלגת הקומונאצים האנטישמים מק"י/חד"ש
    Z 06/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הש*מוטה של המופתי הרוצח הערבו-נאצי חאג' אמין אל-חוסייני וכל המרצחים הערבים ממשיכיו מאז ועד היום, מיוצגת בכנסת ישראל ע"י חלאות כמו טומאה-סאלימן ועופר כ-SS-יף. נזכיר פה שבן גוריון רצה להוציא את החלאות האלה אל מחוץ לחוק ואפילו לירות בהם. "אם יהיה צורך לירות - נירה!" "נתחייב בנפשנו אם נוסיף להרשות לגיס החמישי המתועב הזה (הכוונה למק"י) להשתולל בתוכנו", כתב (ב"ג)...לא ייתכן שתתקיים בתוכנו מפלגה נאצית", אמר". https://www.haaretz.co.il/magazine/1.1563189
    סגור