תקשורת ומדיה

שר ההגנה בממשלת טראמפ: "הנשיא ביקש לירות במפגנים"

שר ההגנה בממשלת טראמפ, חושף בספר חדש כי הנשיא לשעבר הציע לירות במפגנים: "אתה לא יכול פשוט לירות בהם? פשוט תירה להם ברגליים או משהו?"
מערכת ice |  1
דונלד טראמפ בפוקס ניוז (צילום צילום מסך פוקס ניוז)
ספר חדש טוען כי נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, ביקש לפתוח באש על מפגינים למען זכויות שחורים, כך על פי דיווח של המגזין הבריטי Independent. לפי הפרסום, מארק אספר, מי שהיה שר ההגנה בממשלת טראמפ סיפר בספר שלו "Oath: Memoirs of a Secretary of Defense during Extraordinary Times", (שבועה קדושה: זיכרונותיו של שר הגנה בזמנים יוצאי דופן), על אירוע שהתרחש לכאורה ב-2020, כאשר בזמן הפגנה למען זכויות שחורים, שהתקיימה סמוך לבית הלבן, הנשיא הציע פתרון: "אתה לא יכול פשוט לירות בהם? פשוט תירה להם ברגליים או משהו?". אספר מוסיף: "הייתי צריך למצוא דרך לגרום לטראמפ לחזור בו, מבלי לעורר את הבלגן שניסיתי להימנע ממנו". 
ב-"Independent" מסבירים כי זו אינה העדות הראשונה לדברים אלו שאמר טראמפ. גם העיתונאי מייקל בנדר, דיווח על אותן פקודות אלימות, בספרו: "Frankly, We Did Win This Election: The Inside Story of How Trump Lost" .
"טראמפ אמר לצוות שלו שהוא רוצה שהצבא ייכנס ו'יז**** את המפגינים", מצטטים בעיתון את בנדר. שאף הוסיף  כי הנשיא דעז אמר שוב ושוב לחברי הקבינט שלו, "פשוט תירו בהם".
כאשר גורמים רשמיים נרתעו כמובן, כותב בנדר, טראמפ ריכך מעט את גישתו. "ובכן, תירו בהם ברגל - או אולי בכפות הרגליים", הוא אמר, "אבל תהיו קשים איתם!". בסופו של דבר לצד האיומים, לא דווח על ירי לעבר מפגינים, אולם בעיתון הבריטי מציינים כי המשטרה השתמשה בחומריים כימיים כדי לפזר את המפגנים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מאמינה. זה שוב הנידוס תודעה. עשיתם ממנו מפלצת. לא יפ (ל"ת)
    עשיתם מטראמפ מפלצת. 05/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור