תקשורת ומדיה

אברי גלעד נאלץ לשנות את תכנית הבוקר מסיבה טראגית

בשל תאונת ירי בצה"ל שפרטיה טרם הותרו לפרסום, 'העולם הבוקר' ברשת 13 נאלצה לשנות את הפורמט הרגיל, כאשר מבזקים מיוחדים שיסקרו את האירוע החלו בשעה 7:00 בבוקר כולל גלעד עצמו 
מערכת ice |  2
אברי גלעד (צילום עדי אורני)
תכנית הבוקר ברשת 13 'העולם הבוקר', עם אברי גלעד באולפן, עדיין ללא רותם ישראל שטרם סיימה את הבידוד שלה, נאלצה להתקצר בכשעתיים הבוקר (חמישי) מאופיה המקורי בשל תאונת ירי טראגית בצה"ל שהביאה למותם של שני חיילים.
פרטי האירוע המלאים ושמות החיילים טרם הותרו לפרסום, אך מהדורות החדשות החלו בשעה 7:00 כדי לסקר את האירוע באופן מקיף. גלעד והפאנל שהוזמן צריכים היו לסיים את השיח שתוכנן: "לנצח נחיה על חרבנו ולפעמים היא תחסל גם אותנו". גלעד נשאר, אבל מהדורות החדשות נאלצו להפתח כבר בשעות הבוקר המוקדמות.
 
לפנות בוקר כן הותר לפרסום כי שני קציני צה"ל נהרגו הלילה במהלך פעילות אבטחה בסמוך למחנה צה"ל בבקעת הירדן. הקצינים נהרגו כתוצאה מטעות בזיהוי שהובילה לירי דו-צדדי, כך לפי הודעת דובר צה"ל. נסיבות המקרה נבדקות.
תאונת הירי אירעה סמוך לשעה 11 בלילה. מדובר בקצינים מיחידה מיוחדת בחטיבת הקומנדו. לפי תדריך שקיימו מפקד עוצבת האש תא"ל עופר וינטר ודובר צה"ל תא"ל רן כוכב, האימון הסתיים ושני מפקדים יצאו לפטרול מסביב למחנה. הם זיהו דמות חשודה והחלו בנוהל מעצר חשוד שכלל ירי באוויר. האירוע זוהה בטעות כאירוע פח"ע, ולוחם מאותה יחידה ירה לעבר החיילים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גילעד האביר
    אלדין??????? 01/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברי היקר אוהבים אותך? כל החפץ ליבך יוצלח ומבורך כמה קסם טמון בך וחכמה. אתה מבורך מפי עליון להצלחה בכל דרכיך. בזכות הצדיקים שמעון בר יוחאי והבבא סאלי- ישראל אבוחצרה
    סגור
  • 1.
    ללא קשר לארוע, הוא איבד גבולות מדבר בלי מודעות עצמית חז
    די תפרוש 01/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הספפיק לראות איך אמר לאן מרי דוד סאולפן בלי כל נימוס אה באת לישראל יש לך צחב על שרשרת את לא יהודיה. חחחח. מי פונה ככה לאישה נוצריה אוהבת ישראל? היתה בהלם תראו ביוטיוב.
    סגור