ויראלי
אברי גלעד התפוצץ על עומר אדם, רגע מביך באולפן
רק בזכות המחשב של אברי גלעד הושמע באולפן של תכנית הבוקר ברשת 13 השיר קקדילה שעמד במרכז הדיון הסוער, ולאחר שהשיר הושמע, המגיש תקף: "הרמה של הטקסט של עומר אדם היו מזמן צריכים להשתפר, הם לא ברמה של הכוח והכסף שלו, יכול להרשות לעצמו כותבי טקסט הרבה יותר טובים"
גלעד הציע שיחברו את השיר דרך המחשב שלו: "בבקשה, שימו סאונד מהמחשב שלי בבקשה". ואכן המערכת התחברה למחשב שלו וניתן היה להשמיע את השיר קקדילה, בין לבין רותם ישראל הדגישה את המילים הבעייתיות בשיר ואליה הצטרפו חברי הפאנל שהביעו את מורת רוחם מהמילים.
ישראל טענה: "הרוסים כל הזמן טוענים כמה היה להם קשה כשהם הגיעו לכאן, נגיע לפזמון ותשמעו. אפשר להריץ לפזמון", התייחסה למינוח 'עברית קשה שפה ושותה לה לה', אברי גלעד אמר: "אני רוצה להגיד משהו שיעלה לי מאוד ביוקר".
"הרמה של הטקסט של עומר אדם היו מזמן צריכים להשתפר, הם לא ברמה של הכוח והכסף שלו, הוא יכול להרשות לעצמו כותבי טקסט הרבה יותר טובים, בסוף הטקסט מגיע לילדים, נושאים תדרים של סקס, סמים כמו עולה לי עולה לי, מה בדיוק עולה?".
עוד ב-
לסיום אמר: "צריך להבין שהמוזיקה בסוף מגיעה לילדים, יש אחריות כי יש קו ישיר בין ילדים ששומעים לילדים שפוגעים עם טקסטים שיש בהם מסרים מהסוג הזה, זו לא תוצאה וגורם, אבל זו האווירה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(283):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
211.רמה נמוכה זה כסף טוב. עם רמה גבוהה אין כסף.אלה 07/2022/15הגב לתגובה זו0 0לעומר אדם לא הייתה האופציה לבחור רמה נמוכה או גבוהה. הוא נותן את מה שיש לו לתת וזה. הרוב הגדול צורך רמה נמוכה. אז באמת. הוא לא גנב כלום. הבעייה תתעורר כשהוא יתחיל לחשוב שהוא ממש טוב ויצפה להכרה מהחוגים שנמנעים לשמוע אותו.סגור
-
210.אנשי אומנות זמרים ומובילי דעת קהלעידו 01/2022/18הגב לתגובה זו1 0לא מבינים כשהם נוגעים בגזענות הדוחה זה מוריד מהם.סגור
-
209.טקסטים עלוביםצודק בכל מילה 01/2022/17הגב לתגובה זו6 0לזמר שלא ברור מאיפה זה בא לוסגור
-
208.צדק במדינהאיש הצדק 01/2022/16הגב לתגובה זו0 6אנשים שרוטים באמא סך הכל שיר עם טיפה הומור מה קרה אם שלמה ארצי היה מוציא את השיר הזה היו אומרים זה נוסטלגיה ומחווה לרוסים בישראל אבל מה לעשות כנראה אתם הגזעניים האמיתיים ומרב מיכאלי השונאת דת ואוהבת מהומות עופי לנו מהחיים ותחליפי את הבגדים השחורים שלך הם גורמים לך לדבר שטויותסגור
-
207.אברי גלעדאורה 01/2022/16הגב לתגובה זו1 6אברי...מלשון אברהם...כן ... צר לי אברי גלעד...אני הייתי מהאוהגות אותך במשך סמן רב...אבל כעת נדמה...שהשתן עחה לך לראש !!!! מי אתה שתעיר על איכות תוכן השיר... מי שמך ??? אתה מביך את עצמך ...בושה !!!!סגור
- טען עוד
-
206.קגדילהיוסף 01/2022/16הגב לתגובה זו0 3אכלתם לנו את הראש פתאום דואגים לילדים כל החשופות והמקוקעות שנימצאות באולפנים ועל כל מיני פלקטים בראשי חוצות ושירים כמו על הזין שלי זה חינוכי כמה אתם צבועיםסגור
-
יוסף!אמילי 03/2022/01הגב לתגובה זו0 0אתה ממש גיבור גדול מאחורי המקלדת, אידיוט בלי מוח כמו הזמר שאתה מעריץסגור
-
205.עם כל הכבוד למר גלעד ובאמת אני מעריך אותו. תבדקו את פלדהאמת 01/2022/15הגב לתגובה זו3 2ועוד הרבה זמרים שרק בגלל שהם בצבע הנכון (לבן) ומקצב הנכון הכל בסדר. השיר הנידון הוא שיר קליט פשוט ושמח בלי שום יומרות ובלי שום גסויות או קללות מי שיש לו קונטציות לסקס סמים ואלימות זה הבעיה הנפשית שלו ובאחריותו לפתור אותה! חנקתם אותנו נמאסתם! אבל ירושלים של חרא זה אומנות זה נאורות! חרא זה חרא ואם היו מגישם לכם חרא הייתם מקבלים אותו בתור אומנות!סגור
-
204.אברי גלעדסופי 01/2022/15הגב לתגובה זו6 1הלוואי ואברי גלעד ילך לכנסת היה שופר אמיתי לכולם עם המון צדק וראייהנכונה ואמיתיסגור
-
203.אברי גלעדסופי 01/2022/15הגב לתגובה זו6 1צודק ב100 אחוז תת רמה של מילים ברוב השירים אין חדש אצלוסגור
-
202.רמה מביכהיובל 01/2022/12הגב לתגובה זו15 1אכן רוב הטקסטים בשיריו של עומר אדם ברמה נחותה מאד וצודק אברי גלעד שזמר ברמתו יכול להרשות לעצמו כותבים איכותיים יותר.בסוף גם האומנות חשובה, לא רק הכסף ממנו יש לו (לבריאות) לא מעטסגור
-
201.צודק אברי בכל מילהאור 01/2022/12הגב לתגובה זו15 1אוהבת שירים בודדים של עומר אדם כמו שקט והלב שלי..יכולה לשמוע אותם 100 פעם אבל בשירים המקפיצים וחסרי משקל כנוצה, הוא מאבד אותיסגור
-
200.ישבתי שנרפאנו אבל לא!אבי 01/2022/11הגב לתגובה זו0 5ישבתי שאברי גלעד האיש השפוי שנושם טונות חמצן נקי במסגרת ההתעמלות בוקר שלו יגיב באופן יותר נאור ומאופק , אבל גם הוא הלך שולל בעקבות חבורות קופחתי, אכלו לי שתו לי ….. מעניין כשבליכוד תוקפים את האשכנזים בשמאל מר גלעד שותק. מתי כבר יעוף מהתכנית בקר שלו.סגור
-
199.כול הכבוד לעברי גילעדיסמין חוטובלי 01/2022/11הגב לתגובה זו10 0אברי כול הכבוד תמיד אומר מה שצריך ולא תחנף לגמדים חסרי מוחסגור
-
198.כל הכבוד אברישומשום 01/2022/11הגב לתגובה זו10 1כל הכבוד אבריסגור
-
197.שיר בעיהאחד 01/2022/10הגב לתגובה זו5 0אם אכן השיר גזעני לא מובן למה ביכלל מדברים עם עומר אדם. לא הזמר ובטח לא השיר מעניינים. רק הכסף זה מה שחשוב לחלק מהזמרים בארץ. חבל שרמת השירים שלהם נמוכה ולחלק פוגענית צריך להפסיק להשמיע שירים אלוסגור
-
196.אברי גלעד ועומר אדםאראלה 01/2022/10הגב לתגובה זו0 9אברי זקנתך הפכה אותך למר וממורמר,אתה תמיד זעוף וחושב שאתה הכי הכי מוצלח אז,לא,שיר נחמד קליל שמח בניגוד לפרצופך המתנשא!!!סגור
-
195.אברי גלעד הפכת לדולבויובאלכסנדר 01/2022/10הגב לתגובה זו1 4אחד השירים הטובים ששמעתי בשנה האחרונהסגור
-
194.מה מביך בזה אברי צודק בכל מילהרות 01/2022/10הגב לתגובה זו10 0אני אישית לא סובלת את עומר אדםסגור
-
193.גלעד הוא טרח זקן דעות של בית אבות יאללה חבר תקטטר (ל"ת)צעיר 01/2022/10הגב לתגובה זו0 12סגור
-
ממש לא. הבין בול. עולה לי עולה לי זה רמז לאקסטאפזית 01/2022/11הגב לתגובה זו1 0כל אישה וכל אם ואב צריכים להיעלב ולהתקומם מהשיר הדוחה הזה. שבעיקר מדגיש כמה בהמה הגבר הישראלי יכול להיות.סגור
-
תגובהאחד 01/2022/10הגב לתגובה זו1 0אתה אולי צעיר בגיל אך עם שכל בכמות של יתוש ואוצר מילים של רחוב. כדאי שתנקה את הידסגור
-
192.חנן ועומרלביאה 01/2022/10הגב לתגובה זו2 0יחי ההבדל בין חנן בן ארי שמכריז שהוא מאושר כי אנשים אומרים שהמילים גרמו להם לעשות שינוי לבין עומר אדם שמגבב טודלבומים וקקה דילים.סגור
-
191.מצחיקאפי 01/2022/10הגב לתגובה זו0 2אני חושב שהשיר טוב על אף שאני לא מת על אדם כמה פרסום בחינם לאדם ושרוסגור
-
190.צודק לחלוטין אבריאני 01/2022/10הגב לתגובה זו5 0שיר גועלי. עומר אדם הבין שלמשוך כל הברה שלישית עם אף סתום, כבר לא עובד לו, אז עבר לפרובוקציה זולה.סגור
-
189.אין שכל ואין דאגותזין על התקשורת 01/2022/10הגב לתגובה זו0 2לא הבנתי מה הבעיה שלכם כולה הוציא שיר ואתם עושים מזה עניין גדול תגידו משעמם לכם אין לכם מספיק כתבות לעשות עכשיו אתם מחפשים דרך איך לרדת על הזמרים תתביישו לכם פשוט תתביישוסגור
-
188.קשקשנים,לא אוהבים ,טקסט נמוך? אז אל תקשיבו,פשוט לא?קוקוריקו 01/2022/10הגב לתגובה זו1 6הטקסטים של עומר אדם צריכים היו מזמן להשתפר? חרטוט,מה זה עיסקך מר אברי גלעד? ישיר מה שבא לו, לא מתאים לך אל תקשיב! וזאת זכותך היחידה בזה!סגור
-
אז אתה אל תקשיב לאברי גלעד (ל"ת)שלמה הסרדין 01/2022/15הגב לתגובה זו2 0סגור
-
187.לא רואה בעיה בשירבוריס בבונסקי 01/2022/09הגב לתגובה זו2 6לא מבין את הבבונים הרוסים על מה עשו מהומה.קחו בננות ??????ותרגעוסגור
-
ומישהו יכול לעזור לי למצוא את הכדורים הכחולים?בוריס בבונסקי 01/2022/10הגב לתגובה זו0 0בבקשהסגור
-
186.שירשי 01/2022/09הגב לתגובה זו1 0אברי צודק אין תתוכן בכל השירים של אדם הכל תת רמהסגור
-
185.להיות זמר מפורסם זו זכות ושליחות לעשות טוב, לחנך לטובהמורה 01/2022/09הגב לתגובה זו4 0מי שה' נתן לו כשרון זו שליחות ממנו ויעוד ולא שליחות עצמית שלי ובשבילי, עשו טוב בכשרונותיכם, השפיעו על אנדים לטובה, עוררו את הלבבות ולא את היצר הנמוךסגור
-
184.הצטרף לסותמי הפיותטרובדור 01/2022/08הגב לתגובה זו5 3אם הטקסט גרוע אז מה. רוב הפזמונים הפופולריים עם טקסט איום וטעויות בעברית. ואת זה אני אומר בתור משורר. כל רגישות היתר הצבועה הזאת. כולם פוגעים אחד בשני ולהשתמש בילדים שכאילו נפגעים כשמקשיבים - ילדים היום שומעים הכול ורואים הכול. כל בקרת ההורים היא אגדה להורים. הילדים עוקפים אותה.סגור
-
183.למה ככהרוסי 01/2022/08הגב לתגובה זו1 1בן אברהם, מאור תיתון, אופק יקותיאל ואלעד טרבלסי שמות של 4 מרוקאים שכתבו שיר שמעליב אמאהות רוסיות תשירו על מרוקאיות או לעזור עם טקסט? חסר סתיגמותסגור
-
182.4 מרוקאים גזעניםעם אחד 01/2022/08הגב לתגובה זו5 3בן אברהם, מאור תיתון, אופק יקותיאל ואלעד טרבלסי שמות של 4 מרוקאים שכתבו שיר שמעליב אמאהות רוסיות תשירו על מרוקאיות או לעזור עם טקסט? חסר סתיגמות?סגור
-
עוד אשכנזי קוזק נגזל אוי אוי אוי (ל"ת)מרוקאי 01/2022/10הגב לתגובה זו0 1סגור
-
יאללה, מה אתם מתבכיינים? בסך הכל שיר!יוסף 01/2022/09הגב לתגובה זו1 5בסך הכל שיר, מעלה את האווירה נחמד וכיפי, יהיה אחלה להיט במסיבות. למה כל הרעש? כל הטררם? כל הבלאגן? אז מה אם רשמו קצת שירים על רוסיות אז מה? אם היו כותבים את זה על מרוקאים אז זה לא היה מצחיק אף אחד לא בגלל כלום פשוט כי אף אחד לא מתבדח ככה......... תתקדם צדיקסגור
-
כמה סטיגמות על מרוקאים לפני העליה הרוסית של 1990 למי ששככה 01/2022/09הגב לתגובה זו0 0למי ששכח סטיגמות ודעות על מרוקאים בעיקר מרוקאיות:למי ששכחסגור
-
181.ונגד התוכניות הכושלות בערוץ 13 אין ביקורת??ליאת.מ 01/2022/07הגב לתגובה זו3 5אברי הקטן וחיים אתגר הבייתהסגור
-
180.צודק (ל"ת)אורה 01/2022/07הגב לתגובה זו8 0סגור
-
179.שכח מה עשה לעמנואל אלבז שקראה לו גזען אתה לא מעניין (ל"ת)לילו 01/2022/07הגב לתגובה זו2 0סגור
-
178.קאקדילה....חחחחאורה 01/2022/06הגב לתגובה זו5 3לשמוע את התגובות המטורפות של אברי וחבריו לתקשורת .. ממש מעורר גיחוך ודחייה.. הרוסים נעלבו...נו, אז מה ??? זה לא נכון ?? תרבות השתיה של הרוסים ידועה... ואת המזרחים מעליבים מקום המדינה ועד היום... והתגובות שלהלן של הרוסים וחבריהם...גיזעניות !!! נפתחה בהנהלתם של הרוסים..מלחמת גזע !!! זה גורם להם להרגיש טוב...סגור
-
177.אברי..קאקדילהאורה 01/2022/06הגב לתגובה זו4 3קאקדילה ....אברי המטורלל...פעם ראשונה זאני מכנה אותך בשם כזה...כי מי אתה חושב,שאתה העליבו את הפאקצות הרוסיות.. למה להיעלב,??. את המזרחים מעליבים מקום המדינה ועד היום !!!! לא שמעתי אותך מדבר או מבקר זאת... למשל.. השיר ...אני פריחה. זה לא בדיוק אותו הדבר ??? ויש עוד דוגמאות רבות..סלאח שבתי....ועוד ועוד רק קאקדילה...ולמה לא ללעוג קצת לתרבות השתיה הרוסית הידועה לכל..ואת תוצאותיה.. שינסו להכחיש...הנעלבים הרוסים...סגור
-
176.אחלה אברי שבעולם (ל"ת)אני 01/2022/06הגב לתגובה זו9 4סגור
-
175.פעם לא אהבתי את אבריירון 01/2022/06הגב לתגובה זו7 3אבל לאחרונה כל מה שהוא אומר פוגע בולסגור
-
174.אברי צודק. שוב.יעל 01/2022/06הגב לתגובה זו12 6אברי צודק. שוב.סגור
-
173.....אנונימי 01/2022/06הגב לתגובה זו3 0אם זה ככה אני יכול לבקר כל שיר של כל אחד מזמר מזרחי ועד זמר כמו אביב גפן וכו'. שיש שירי דיכאון שילדים יכולים לשמוע את זה אחרי מקרה קשה שעבר עליהם ואם יכולים להתאבד. הנקודה פה שהיא אפשר שהמדינה תכבול אותנו בכל מובנים אחרים ועכשיו גם בשירים של זמרים איפה החופש ביטוי בשיריםסגור
-
172.קצת שפיותהירושלמי 01/2022/06הגב לתגובה זו2 2למען האמת מסכים עם כל מילה שאברי אמר לעומר אדם יש שירים פח בדרך כלל לא מבין מה הבזז סביבו לא הייתי הולך להופעה שלו אפילו אם הייתי מקבל כרטיס בחינם אבל ויש אבל גדול את הביקורת של אברי אני יכול לשמוע לעומת הביקורת של שרת התחבורה מיכאלי שקודם תדאג להתנהג עם העובדים שלה בצורה נאותה ואחרי זה תטיף מוסר לאנשים ושתתחיל לטפל בדברים יותר חשובים כמו לדאוג לנהגי הרכב הציבוריסגור
-
171.ליברמן הרוסי הנוכל אמר לשלוח אותם עם מריצות למיזבלהשלום 01/2022/06הגב לתגובה זו9 3זה בסדר? כרגיל הרוסים מקבלים יותר מכולם ורק בוכים לא רואים את הדבשת של עצמםסגור
-
הם באמת שיכורים (ל"ת)שיעורים 01/2022/06הגב לתגובה זו8 0סגור
-
170.תגובה לשיר קקדילהמורן 01/2022/06הגב לתגובה זו4 5זה שהרוסיות שרלילות ושתייניות ומשחקות אותה מסכנות וקורבן זה משהו של שנים והשיר של עומר אדם מושלםםםסגור
-
ינעל העולם צחלולה טרבלסיתצחלולה 01/2022/08הגב לתגובה זו1 4שרלילולה אמא שלך ובתך....וכל מה שיצא מהחור המסריח שלך מורן ג'ופה באבן...צחלולה לא מפותחת חמישה שקלים בחצר בעמידהסגור
-
169.אברי המאוס מפרשן את הפרטים.יופי (ל"ת)יודע 01/2022/06הגב לתגובה זו5 4סגור
-
168.עומר פרימיטיבסקיהשתולים 01/2022/06הגב לתגובה זו5 7שיר פרימיטיבי של תרבות הצחצחסגור
-
167.ככה הרוסים זו המציאות (ל"ת)תח לוי 01/2022/06הגב לתגובה זו10 2סגור
-
166.מוסיקה מיזרחיתגדי 01/2022/06הגב לתגובה זו4 5המוסיקה מיזרחית נעימה טובה מאוד אבל המילים ברובם זבאללללללללללללללהסגור
-
165.פצצהשי 01/2022/06הגב לתגובה זו7 1שיר פצצה ולמי שיש בעיה שינסה לפטור בעיות אמתיות ולא לעשות רעש וצלצולים משיר הפולטקים והעיתונות הורגים אנשים וילדים ופה מתעסקים אם שירים? תתעסקו בבעיות ולא לחפש לעשות בעיותסגור
-
164.אברי גלעד צודק בכל מילהאיציק 01/2022/05הגב לתגובה זו14 7טקסטים דפוקים כאלו מתאימים יותר לזמרים של שני שקל שרק התחילו את דרכם ומנסים להתחבר לקהל מסויים מאוד כדי שיהיו להם מעריצים בכל מחיר בהתחלה.סגור
-
163.מן=אדם: 'דיסלייק' ?: רק ועליי.עוד סתם אזרח 01/2022/05הגב לתגובה זו0 0. (789238). כהרשו להוסיף גם תחושת חובתי: בהגינות וביושר, אין לי 'דיסלייק' ואלייך גם כי : (סוף כל סוף? n.. ... .. שנים) כיוונתה אותי גם לדבר על הצדק שלי. בעצם זה גם רובכם/ן ככולכם/ן , כתודה והערכה לכם ולכן הצופים והצופות שבזאת :: כרואים כעת איזשהי סיבה מהותית להמשיך בינכם/ן זה הריב???: כבהצלחה ורבה. כן וממש לא אגב יש פה אישים איכותי לב גדול, כנא להישתדל ליישם: שעבר הקלחת הזאת, בברכה (789238).סגור
-
162.עומר אתה לא אדםעומר לא אדם 01/2022/05הגב לתגובה זו5 8עלה לך השתן למוח מר עומר(לא אדם) האספסוף שהפך אותך למלך עאלק לא מבין את רמות הטפשת שאתה מוכר מדובר בסנדלים אנושיים, אז קבל ביקורת מאנשים ברי דעת תתקפל ותבקש סליחה איש קטן שכמוך(תרתי משמע).סגור
-
161.(אם רק ו) עמק או גם והר שלום רב:עוד סתם אזרח 01/2022/05הגב לתגובה זו0 0כעם והתנצלות על שמעל הביטוי, כהרשו להוסיף גם תחושת חובתי: בהגינות וביושר, אין לי 'דיסלייק' ואלייך גם כי : (סוף כל סוף? n.. ... .. שנים) כיוונתה אותי גם לדבר על הצדק שלי. בעצם זה גם רובכם/ן ככולכם/ן , כתודה והערכה לכם ולכן הצופים והצופות שבזאת :: כרואים כעת איזשהי סיבה מהותית להמשיך בינכם/ן זה הריב???: כבהצלחה ורבה. כן וממש לא אגב יש פה אישים איכותי לב גדול, כנא להישתדל ליישם: שעבר הקלחת הזאת, בברכה (789238).סגור
-
שמע, אתה מטורף בסבבה (ל"ת)רננה 01/2022/06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
160.תל אביבאלכס 01/2022/05הגב לתגובה זו0 1אני אחרים כל בית עסק שישמיע זבל הגזעני הזה כל חברה שתפרסם איתו מבקש לכולם לעשות ככה חייבים לעגן על ילדים מהזבל הזה מה שמות היוצרים? מה עדה?!סגור
-
159.אברי צודק בכל מילה. סופסוף אומרים את זה (ל"ת)איילת 01/2022/05הגב לתגובה זו7 5סגור
-
158.כותרת טיפשיתריקי 01/2022/05הגב לתגובה זו3 1שום רגע מביך, אברי גלעד אמר את מה שכולם יודעיםסגור
-
157.מר גלעד איש לא מינה אותך ממונה של מילים לשירים בישראל (ל"ת)מהפך 77 01/2022/05הגב לתגובה זו6 12סגור
-
אני בטוח שגילעד יותר חכם מייל יודע את השפה טוב מאוד ... (ל"ת)גדי ל157 01/2022/06הגב לתגובה זו3 0סגור
-
אבל, מה לעשות האיש צודק !!! (ל"ת)ח 01/2022/05הגב לתגובה זו8 3סגור
-
156.עולים עם לב כבוייאיר 01/2022/05הגב לתגובה זו4 0עוליי חבר העמים הביאו איתם ידע וחוכמה זה לא מה שהיה רצוי יחד עם הפוסט ציונות כיבו את הלהבה חובה לימחות!עומר אדם קיבל דרגה והיא תילקח כנראה לאברי בדרכו ימינהסגור
-
155.נשמממה קקדילללה??חברים הומור (ל"ת)דידו 01/2022/05הגב לתגובה זו8 1סגור
-
זה לא הומורבת אל 01/2022/06הגב לתגובה זו5 4יש הבדל בין הומור לבין לרדת על נשים ברמה האישית ולהגיד שכל הרוסיות פיפ והן רק שותות ומחפשות מישהו עשיר ולא יודעות עברית ובקיצור כל הסטרואוטיפים שהיו על העדה בשנות התשעים. זה מחפיץ, מזלזל, מקטין ומספק ים של חומר לילדים שישמעו את השיר הזה יבואו ויצחקו על ילדים מהעדה וכך בדיוק נוצרים חרמות, צלקות נפשיות ולאחר מכן פילוג בעם ומלחמת אחים. כשצחקו על עדות המזרח זה לא היה מצחיק ונחשב קיפוח, כשצוחקים על האתיופים זה נחשב גזענות והם יוצאים בהפגנות מול כל העולם, כשמחפיצים נשים וקוראים להן לא בתולות כמו שנרמז בשיר ושאר "המחמאות" זה בסדר לרוסים אסור להגן על עצמם ומותר להגיד עליהם הכל באמתלה שזה בצחוק. שלא נתפלא למה המדינה שלנו נראית ככה ולא יודעת עד לאן נגיע עם השנאת חינם.סגור
-
154.אשדוד צודק לתתגבי 01/2022/05הגב לתגובה זו0 3אברי צודק .לא צריך לשיר עם מילים פוגעות באף מגזר,זה לא סטירה זה שיר .סגור
-
153.אברי עוד פעם חוסם מוזיקה לא נמאס לך לקבוע לאנשים מהדידו 01/2022/05הגב לתגובה זו5 8לשמוע לא טוב לך אל תאזין נשמממה קקדילללהסגור
-
152.שיר נחמד וקליטדידו 01/2022/05הגב לתגובה זו6 6מי שלא טוב לו אז יום טוב לו.סגור
-
151.(קקי הדל) נו 'אגס'?: נו באמת :עוד סתם אזרח(כ.ואח.) 01/2022/05הגב לתגובה זו2 0קקדילה לה לה (קקי הדל) דל דל .. הומור וטוב על הלב גם עוזר לשאוב כוחות ורצון , הלא כן?: יתכן בהחלט כן ואכן. (789238).סגור
-
150.אברי גלעד דפוק בראש.חנטריש מסוג אורלי והיא.סתום בעלארמו 01/2022/05הגב לתגובה זו3 10דעה טובה על עצמו . בתום כולתום דפוק.סגור
-
149.נו באמת...אהובה 01/2022/05הגב לתגובה זו3 2ממש הגזמתם.סגור
-
148..עוזי 01/2022/05הגב לתגובה זו0 0למה היה לו פעם שיר טוב .מה הפלא לא הבנתיסגור
-
147.נו באמת, אדם בעמק הבור?:עוד סתם אזרח() 01/2022/05הגב לתגובה זו1 1נו באמת, מה הבעיה עם האמת: נו מה כבר יכול לקרות לאחר יותר משנתיים עם שינה כחריש לימודי, ##כבזמנו חוסר ידיעה לעניין#### שחולק לו החדר באסבסט צמנט חשוף: אכן גם בעמק בדיחות בפרצוף. (בשקיפות: איתן בוקס, כעד היום, ככבר לא וחשוף, אפשרי לבקר ולבדוק). כבעיקר לצופים ולצופות שלום רב וברכה: בכל עמק (בור) בחיים, לנסות לשאוב כוחות ורצון כואנושיות להיחלץ וליגבור.סגור
-
146.חבל שהרמה כזאת נמוכהיל 01/2022/05הגב לתגובה זו2 1חבל שככה מזהמים את ישראל בלכלוך הנורא שיוצא לכמה קבוצות מהפה. חבל עם ישראל לא אמור להיות כל כך טמא ובהמי. זה לא לנו. יש כמה קבוצות פה שלהבחנתי הם לא באמת יהודים, יש ארצות שהתרבותשלהם מקובלת אבל לא כאן בארץ שה ייעד להט עם ישראלסגור
-
145.שיר של ערס נמוך מהעדר של אייל ביטון!אלון 01/2022/05הגב לתגובה זו6 8מזמן כל העדר הזה היה צריך לעבור את הגדר מזרחה לתרבות ולמקום שהם שייכים אליו!סגור
-
אבל הוא מהעדה שלךדוד 01/2022/07הגב לתגובה זו1 0אבל הוא מהעדה שלךסגור
-
144.איש דוחהיוס" 01/2022/05הגב לתגובה זו5 2עומר אדם דוחה, החל בשירים המטומטמים דלו וכלה בצורתו החיצונית. ההצלחה המסחרית שלו רק מעידה כמה נמוך הדרדרה ישראל.סגור
-
143.תגובהשפוי 01/2022/05הגב לתגובה זו1 1לך תיזדיין אברי גלעד המתיפייף יש שירים יותר גרועים וגם תומכי טרור בכנסת וגם הפיכה שלטונית על ידי הפרקליטות החוקרים ומנדלבליט היועמ"ש שיש נגדו תיק פתוח במשטרה ועל זה לא תדבר למה ? כי אתה רועד מפחד או מדור השמאל שהולך ופוחת ומהאני ציונים בכנסת מה אתם בשמאל אומרים שזה שולי ולא מזיק ועדיף שלא תיהיה כאן מדינה יהודית כי אתם מעדיפים את מדינת כל אזרחיה תחילה ולאחריה את פלסטין הגדולה.סגור
-
142.שיתפוצץ, מי הוא בכלל????פצצה 01/2022/05הגב לתגובה זו4 3שיתפוצץ!!!! סתם אחד שחושב שהוא היודע הכל. מוריד רייטינג סדרתי לערוץ 13.סגור
-
141.קקדילהמעריץ של עומר אדם 01/2022/05הגב לתגובה זו3 3וואלה אתם אנשים שאוהבים להכפיש השנאת חינם זורם אצלכם בדם אין פה שום דבר גזעניסגור
-
140.לא הבנתי מה מביך? כל מילה בסלע… (ל"ת)יואב 01/2022/05הגב לתגובה זו4 3סגור
-
139.התעוררתם עכשיו?הדסה 01/2022/05הגב לתגובה זו4 0אני לא הכי מעודכנת בשירים של הדור האחרון, יצא לי לפני חודשיים להיות בחנוכה והזעזעתי ממילים וטון של בחורה ששתתה ומודיעה שהיא לא שותה (כל מיני שמות של משקאות אלא משקה מסויים. אז בואו טוב שמתעוררים אבל קחו אחורה ובדקו איזה טינופת ואיזה מסרים יש לנוער היום בשירים לפני שתוקפים.סגור
-
138.תגובהלימור נגלר 01/2022/05הגב לתגובה זו1 0צודק לגמריסגור
-
137.צבא לא עשה,שירות לאומי לא עניין אותו,אז מה עשה בשביל הממנטש 01/2022/05הגב לתגובה זו22 4שירי פח בלבד.חחחחהההסגור
-
עומר אדם לא עשה צבא??? (ל"ת)רינה 01/2022/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
אהרי עשה, איפה? (ל"ת)דוד 01/2022/07הגב לתגובה זו0 0סגור
-
על שיר (ל"ת)מה הקשר צבא מדברים 01/2022/05הגב לתגובה זו1 0סגור
-
לפניי שעל אחרים ממהר ולצחוק:עוד סתם אזרח() 01/2022/05הגב לתגובה זו0 0עשה גם עשה: עד שהפך עד קרוב בלתי אפשרי. (789238).סגור
-
136.שירים ושערים לכניסה נורמטיבית ויציאה ממנה מתוסקלתמ,מני 01/2022/05הגב לתגובה זו0 2ביכלל,,השירים של עומר אדם ממש תת רמה ובהחלט משפיעה על הילדים והנוער בצורה שליליתסגור
-
135.אברי השומר תירגעתוהה 01/2022/05הגב לתגובה זו6 10תודה על הדאגה לילדים, איפה היית בכמה עשורים של השחתה מהונדסות של מוסר ילדינו? עכשיו כדאי אפשר לעצור את הרכבת שהיית חלק מהצוות שלה, אז נחמד לדעת מה דעתך אבל את הבור שאתה חפרת לא תוכל לכסות בביקורת בונה....סגור
-
134.מה שלא יה יה השיר הזה הצליח בגדול לקבל פרום (ל"ת)הבורר 01/2022/05הגב לתגובה זו5 4סגור
-
133.אחלה שירעינב 01/2022/05הגב לתגובה זו7 13ושהיה בזמנו ארץ נהדרת ואמרו "עיברית קשה שפה" כולם לקחו את זה בהומור,פתאום שזה עומר אדם כולם פתחו עליו..יאלה מי שלא בא לא שלא ישמע,השיר מהמם בעיניסגור
-
בטח את עוד מרוקאית מפגרת... (ל"ת)אור 01/2022/05הגב לתגובה זו2 4סגור
-
לעומת מילות השיר. אתה ממש גאון (ל"ת)דוד 01/2022/07הגב לתגובה זו0 0סגור
-
132.הזמר שנראה כמו "פורונקל מיובש" (ל"ת)סרגיו רונסטנצה 01/2022/05הגב לתגובה זו6 3סגור
-
איך אתה יודע איך נראה פרונקל מיובש? מאמא? (ל"ת)מגיב לסרגיו 01/2022/06הגב לתגובה זו1 0סגור
-
131.מטומטמיםמיקי 01/2022/05הגב לתגובה זו9 1הבנות אמורות להסביר ולכעוס על עומר אדם והם שרות ורוקדות ונהנות ..... כמה טמטום יש בכם?????סגור
-
130.צודקישראלית 01/2022/05הגב לתגובה זו13 1תודה לאברי . אינך חושש מהכפריים נושאי הלפידים.סגור
-
129.עומר אדם לא זמרעירית 01/2022/05הגב לתגובה זו17 3השיר התקבל על ידי הנוער בגלל המוזיקה.לא בגלל המילים כן יש מילים או יותר נכון רמיזות למילים פוגעות.נראה את אדם שר שיר פוגעני על הגבר המזרחי חי חי.מבחינתי אדם בכלל לא זמר ששווה להקשיב לו.יש מלא זמרות וזמרים אם מילים לשירים מדהימים..אבל הנוער מחפש לצערי קלילות ורדידותסגור
-
תני לי לנחש מאיזו עדה את (ל"ת)דוד 01/2022/07הגב לתגובה זו0 2סגור
-
128.למה שהתגובה שלך תעלה לך ביוקר??? בגלל שאתה מביע דעה. (ל"ת)אלונה 01/2022/05הגב לתגובה זו6 2סגור
-
127.חחחחחחחחחחחחחח 01/2022/05הגב לתגובה זו3 1טקסט רדוד???? איזה טקסט??????????? לה לה לה קקדילה שותה לה לה???? חחחחחחח איך אפשר בכלל להתייחס לזה כאל טקסט??????? כמה כמה כמה צחוק עוד יעשו מאיתנו???? טקסט???????? שפה קשה שה שה קקדילה לה לה?????? מישהו אשכרה קורא לזה ט ק ס ט????????סגור
-
126.חחחחחחחחחחחחחח 01/2022/05הגב לתגובה זו3 0טקסט רדוד???? איזה טקסט??????????? לה לה לה קקדילה שותה לה לה???? חחחחחחח איך אפשר בכלל להתייחס לזה כאל טקסט??????? כמה כמה כמה צחוק עוד יעשו מאיתנו???? טקסט???????? שפה קשה שה שה קקדילה לה לה?????? מישהו אשכרה קורא לזה ט ק ס ט????????סגור
-
125.כאם ורק רעיון קטן להוסיף:עוד סתם אזרח(כ.ואח.) 01/2022/05הגב לתגובה זו1 0הוספה (נדמה בקצה כבסיכומו של השיר): ויתכן שאני גם צחצחן חן חן שהבידור והשיר לי פה ומושלם לם לם, (?) לכם ולכן ואיך אתן שכעת עת עת בזאת ונוסף ולחוש חוש חוש ועם נוסף שבזה להרגיש גיש גיש גיש ?? (אם במקרה במקרה במקרה?: מעביר ליוצרי השיר הזכויות שבזאת: רעיונית כוזכותכם/ן בסידור ושיפור המילים). כהרגשה טובה לכולן כולכולם (לם לם לם). (789238).סגור
-
124.שירים מגעילים וקול מגעילמשה 01/2022/05הגב לתגובה זו16 2צריך רק מזל וגם חמור צרוד יכול לשירסגור
-
ומראה מגעיל (ל"ת)יוס" 01/2022/05הגב לתגובה זו2 1סגור
-
123.הורס תרבותברכה 01/2022/05הגב לתגובה זו15 3אברי צודק ועומר אדם עם כל השירים שלו צריך להיעלם מהנוף כי הוא פשוט הורס תרבות.סגור
-
חד משמעית אתה צודק (ל"ת)אור 01/2022/05הגב לתגובה זו2 2סגור
-
122.כותב הטקסטים שלושי 01/2022/05הגב לתגובה זו2 1היה עסוק בלנסח תגובה לשרת התחבורה . וטוב שכךסגור
-
121.נו באמת, באמת מה הבעיה? עם ש.ה...עוד סתם אזרח(כ.ואח.) 01/2022/05הגב לתגובה זו1 0נו באמת, באמת מה הבעיה? עם ש.האמת ... סערה בכוס תה עם מי עבר משקעים. עולה לי עולה רק ולי לא יורד?: בנות כעת סוגרות חשבון עבר עם זה והשיר. ועברי?: מאוד יתכן כנה בדרכו כתקינת עברית ואוהד. כן כממש לא אגב: גם היזדמנות להערכה רבה למנחים. כעוד רבות ורבים טובות טובים להעריך להכיר להוקיר. (789238). ואני?: (עוד סתם אזרח(כ.ואח.) שקיפות כומודה: איתן בוקס).סגור
-
120.נו באמת ... מה ה.ע.ה.עוד סתם אזרח(כ.ואח.) 01/2022/05הגב לתגובה זו1 0נו באמת, מה הבעיה עם האמת ... סערה בכוס תה עם מי עבר משקעים. עולה לי עולה רק ולי לא יורד?: בנות כעת סוגרות חשבון עבר עם זה והשיר. כן לא אגב: גם היזדמנות להערכה רבה למנחים. כעוד רבות ורבים טובות טובים להעריך להכיר להוקיר. (789238).סגור
-
119.אדםנוני 01/2022/05הגב לתגובה זו4 0זמר פחסגור
-
118.שירו של עומר אדםמנחם מנדל 01/2022/05הגב לתגובה זו7 2רמת אוכלוסיה נמוכה ביותר וכך גם התכנים שלהסגור
-
ברור שאתה בוק או בוט (ל"ת)דוד 01/2022/07הגב לתגובה זו0 0סגור
-
117.עומר אדם עושה זהב מזבלטל 01/2022/05הגב לתגובה זו15 2השירים שלו הם זבל, מיזוגים, מחמיצים, ירודים בכל היבט. זה לא מזיז לו, כל עוד הקופה מתקתקת. הוא מזמן שכח שהוא בן אדם.סגור
-
116.יש שירים דוחים עם מילים גסות אצל להקות וזמרים לא מזרחיייאיר5656 01/2022/05הגב לתגובה זו4 1יש שירים עם מילים בוטות גסות של כל כך הרבה זמרים ולהקות לא מזרחיים. שאני נבוך עם הילדים שלי באוטו ומעביר מיד תחנה אם מזהה לפני...אבל אף אחד לא אמר שם מילה. עזבו כבר את השיר הזה .זה צבוע ודוחה. שיר ברמה נמוכה אז מה אין בו כלום פוגעני קצב חביב וזהו. אין הוצאת דיבה העלבה או לשון הרעסגור
-
115.האשכנזים מלאים קנאה בהצלחה של המזרחיתדוד 01/2022/05הגב לתגובה זו4 17ימותו הקנאים . המזרחית שולטת . מתה שרהלה שרוןסגור
-
הוא לא מזרחידוד 01/2022/07הגב לתגובה זו0 0הוא לא מזרחי אבל האשכנזים מנצלים את ההזדמנות לכלך על המזרחיים, ובסוף מי הגזען?סגור
-
נכוןלינה 01/2022/06הגב לתגובה זו1 0המזרחים שולטים בגלל זה המדינה הולכת פייפן מה זה מזרחים? תרבות של מדינות ערב? תראה את מדינות ערב איזה תרבות יש להם?! תת תרבות! פרימיטיביות! מה הם תורמים לעולם חוץ מאלימות וחושך?! ואת זה צריך לפאר?! מה מסמלת ה"מזרחיות" ? גבות? בורות? שטחיות? סקסיזם? מה כל כך טוב בערסים? גדלתי בילדותי בבניין מעורב של עולים מחבר העמים וממרוקו. למי היו מזמינים משטרה על ערב? לעולים מחבר העמים?! מי היו צורחים רבים הולכים מכות זורקים זבל בחדר מדרגות, בועטים בדלתות? העולים מחבר העמים?! איזה תרבות המרוקאים הביאו איתם חוץ מאוכל טוב?סגור
-
אוי מרוקאי טיפש תתבגר כבראור 01/2022/05הגב לתגובה זו0 0מזל שאשכנזים הקימו את המדינה אם זה היה המזרחיים היינו נראים כמו עירק חבורת בבוניםסגור
-
חבל לעשות תחרות בטפשות, אתה מנצחדוד 01/2022/07הגב לתגובה זו0 0הוא לא מזרחי, יותר מחצי אשכזי, אבל האשכנזים מנצלים את ההזדמנות לכלך על המזרחיים, ובסוף מי הגזען?סגור
-
אתה כנראה קיבלת חזק ממרוקאישלום 01/2022/06הגב לתגובה זו1 0אתה כמה פעמים מגיב נגד עדה שגם בעוד מאה שנה לא תגיע לקרסול שלה. יש מצב שחווית טראומה מאיזה גבר מרוקאי חסון אתה לא אור אתה חושךסגור
-
114.זה מפעל לייצור ערסים (ל"ת)משה 01/2022/05הגב לתגובה זו10 1סגור
-
מי שמדברדוד 01/2022/07הגב לתגובה זו0 0הוא לא מזרחי, יותר מחצי אשכזי, אבל האשכנזים מנצלים את ההזדמנות לכלך על המזרחיים, ובסוף מי הגזען?סגור
-
113.שיריציק 01/2022/05הגב לתגובה זו3 1מעניין..שהשמיעו שירים שלגלגו על המזרחיים ..אף אחד לא אמר מילה!!! ..עכשיו כולם יוצאים ומגנים את השיר הדפוק הזה!!!סגור
-
112.סערה בכוס תה ועם מי עבר משקעים.(עוד סתם א) 01/2022/05הגב לתגובה זו1 0כן/ כממש לא אגב: גם היזדמנות להערכתי הרבה למנחים. כעוד רבות ורבים טובות וטובים להכיר להוקיר להעריך. (789238).סגור
-
111.אברי הציבור אוהב ככה. לא נעים לך את תשמע (ל"ת)מוטי 01/2022/05הגב לתגובה זו1 9סגור
-
אוי מרוקאי טיפש תתבגר כבר (ל"ת)אור 01/2022/05הגב לתגובה זו0 0סגור
-
תחרות על טיפשותדוד 01/2022/07הגב לתגובה זו0 0הוא לא מזרחי, יותר מחצי אשכזי, אבל האשכנזים מנצלים את ההזדמנות לכלך על המזרחיים, ובסוף מי הגזען?סגור
-
אוי רוסי מסריח תתבגר כבר (ל"ת)שלום 01/2022/06הגב לתגובה זו0 1סגור
-
110.עומר אדםרובי 01/2022/05הגב לתגובה זו1 2כנראה שאברי ורותם לא שמעו את השרים שזמרים מרוקאים שרו על הרוסיות שלקחו לנשים את הבעלים .וגם החיצונית שרת התחבורה .שמעו רק את המילים של עומר אדםסגור
-
109.מי אתה? (ל"ת)חחח 01/2022/05הגב לתגובה זו0 0סגור
-
108.עולהדן 01/2022/05הגב לתגובה זו1 1אין בשיר הזה "עולה לי" ואברי מערבב את השיר הזה עם שירים אחרים וזה אומר שהוא לא שמע את השיר הזה רק רצה להיות בצד של מעבירי הביקורת הרדודהסגור
-
107.עומר אדםמגיב 01/2022/05הגב לתגובה זו1 1שדולת הנשים מחפשת כותרות !!!סגור
-
106.תוכן השירים של עומר אדםנורית 01/2022/05הגב לתגובה זו5 0מסכימה לגמרי עם אברי, מילות השירים של אדם ברמה נמוכה מאד וחבלסגור
-
105.אברי צודק (ל"ת)רמי 01/2022/05הגב לתגובה זו7 1סגור
-
104.כסףמשה 01/2022/05הגב לתגובה זו1 1משה 100 שקל ככה התחילה הקריירה שלך שחצן .. ולקקן למקומות שנוח לךבהם גונב דעתסגור
-
103.אברי היקררז 01/2022/05הגב לתגובה זו3 2אברי גלעד תמיד צודק כל ביקורת שלו תמיד במקום הקרין מס 1 ולעומר אדם באמת לא נורא כל כך להשתפרסגור
-
102.אברי צודקרגינה 01/2022/05הגב לתגובה זו4 3אברי צודקסגור
-
101.שטויותגולן 01/2022/05הגב לתגובה זו1 1אפילו הפאנל רצה לזוז מהכיף של השיר. אני לא חסיד של עומר אדם, וגם לא שומע את השירים שלו באוטו בדרך לעבודה, אבל הבנאדם הופך כל חתונה למסיבה מטורפת. השירים שלו מרימים ועושים כיף וזה כל מטרתו. יכול להיות שפה ושם יש פרובוקציה מילולית, אבל איזה אומן הוא אינו פרובוקטור, מסטנדפיסט ועד לצייר או פסל. לא רוצים? אל תשמעו את השיר. להגיד שהשיר הזה או שירים אחרים שלו הורסים את דור ה Y, דור שלא רוצה לעבוד, האינסטגרם והטיק טוק, זאת פשוט צביעות.סגור
-
100.מילים בלי קשרזראוט 01/2022/05הגב לתגובה זו1 0אם שלמה ארצי היה מזרחי היו קורעים אותו , מלך התחרבשסגור
-
99.עומר אדם ואייל גולן , פרצופה של המדינהבלש גשש 01/2022/05הגב לתגובה זו5 0תיסלםסגור
-
אבל הוא מהעדה שלךדוד 01/2022/07הגב לתגובה זו0 0הוא לא מזרחי, יותר מחצי אשכזי, אבל האשכנזים מנצלים את ההזדמנות לכלך על המזרחיים, ובסוף מי הגזען?סגור
-
98.שזה מבוקר על ידיך אברי אתה מבקר את זה בדיוק כמו שצריך.יוני 01/2022/05הגב לתגובה זו1 0העניין הוא שעומר אדם לא באמת גזען לעדה הרוסית. עומר אדם הוא זמר שמעביר תוכן רדוד וסתמי ובמקרה הספציפי הזה פוגע ובאמת שבנקודה מסוימת מישהו היה צריך לברור לו שירים כי לא מספיק שהתוכן לא וואו הוא צריך גם לעמוד על במה ולזוז לא כמו ליצן.סגור
-
97.תמיד הייתה פה גזענות כלפי מיעוטיםנדב 01/2022/05הגב לתגובה זו11 3ריבוי תרבויות מביא לגזענות אני אישית לא סובל מוסיקה מזרחית ולא שומע אותה לא מוצא בה משהו מושךסגור
-
רוסים הם ברובם גזענים וצבועים (ל"ת)שלום 01/2022/06הגב לתגובה זו1 1סגור
-
הרוסים ממש לא מיעוטעומר 01/2022/05הגב לתגובה זו6 0ודרך אגב הרבה מידי רוסים שונאים מזרחים ,רואים מזרחי ,רואים ערבי ,גזענות טהורה ועל זה אף אחד לא נותן את הדיןסגור
-
אז להמשיך? כולם כבר נפגעו אז לא הגיע הזמן להפסיק?ן (ל"ת)קווקזי 01/2022/05הגב לתגובה זו1 0סגור
-
96.״העולם הערב״ של אברי לא היה יותר טובגל 01/2022/05הגב לתגובה זו8 6שיחזור למערכונים שלו מהעולם הערב ויראה כמה שהוא צבוע. הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו. עומר אדם- באמת שיר תת רמה.סגור
-
95.אחלה שיראבי 01/2022/05הגב לתגובה זו6 14יד הרבה צרות בעולם שיר מעולה ולא פוגעסגור
-
זוועהינקל 01/2022/05הגב לתגובה זו4 1זה שיר זה...בושהסגור
-
לדעתי רק ערסים אהבו את השיר (ל"ת)ליאת 01/2022/05הגב לתגובה זו9 2סגור
-
אבל הוא מהעדה שלךדוד 01/2022/07הגב לתגובה זו0 0הוא לא מזרחי, יותר מחצי אשכזי, אבל האשכנזים מנצלים את ההזדמנות לכלך על המזרחיים, ובסוף מי הגזען?סגור
-
94.חופש הביטוימאיר 01/2022/05הגב לתגובה זו13 12הולך ונעלם. כל מי שחורג קצת מהפוליטיקלי קורקט נמחץ על ידי המתחסדים למיניהם. האנושות מגיעה לקיצה הרוחני.סגור
-
לפי חופש הביטוי אני יכול להגידרוסי 01/2022/05הגב לתגובה זו2 1שאמא שלך עובדת בזנות אתה נרקומן שמוכר את התחת שלו בשביל קוק ... חופש הביטוי!! עובד לשני הכיוונים.סגור
-
זאת הוצאת דיבה טמבל (ל"ת)דוד 01/2022/07הגב לתגובה זו0 0סגור
-
93.אברי צודק ב100%בני 01/2022/05הגב לתגובה זו31 5למה עומר אדם ממשיך עם טקסטים רדודים מינוס? כי הוא רואה רק כסף העיניים.איפה הוא ואיפה ישי לוי?! לישי כל מילה חשובה בטקסט.לעומר כל גרוש חשוב.סגור
-
זה לא עניינו של אף אחדשי 01/2022/05הגב לתגובה זו2 3עומראדם ישיר מה שבא לו לשיר ומי שלא מתאים לו שלא יקשיב או שיפתח בקריירה משלו . כולם מתלוננים על עומר אדם מה עם שאר השידורים הירודים האח הגדול וכל הריאלטי ארץ נהדרת וכו . לפחות עומר אדם עושה זאת מכספו הפרטיסגור
-
עולם שלישיאבישי 01/2022/05הגב לתגובה זו0 3מה שלא נעשה תמיד יש משהו לא טוב השנאה מובילה את השמאל תמיד והמזרחים ישארו דפוקים כל החיים כאילו יש להם צופן גנטי של שנאה במילה מנובלים סידרתיםסגור
-
92.צודק ממשרועי 01/2022/05הגב לתגובה זו10 3כל מילה שאמרת זה נכון , הוא זמר גדול וחבל שנופל בטקסטים נמוכים כאלאסגור
-
91.אברי כל כך צודק באמת תת רמה המילים (ל"ת)שושה 01/2022/05הגב לתגובה זו13 2סגור
-
90.אבריגלי 01/2022/05הגב לתגובה זו4 0מסכימה עם ההערה של אברי לגבי השיר ההזוי עולה לי , עולה לי... אנני מלובביץ השירה הזאת מילים הזויות... אך לא ברור לי על מה הזעקה????? על המרוקאים לא עשו מערכונים ? סרטים? ועוד אלף ריקודים??? מה יש בשיר החדש שכל כך גרוע,? שימוש במילים וצירופם למילים אחרות??????? שוב היהירות והגזענות מרימים ראש.... תבדוק בבוידעם מה ניכתב בעבר על ואיזה ליגלוג ההצגות ומערכונים היו על המזרחיים....די נימאס מהגזענות הסרוחה הזאת.סגור
-
נו, ו?מה ששנוא עליך 01/2022/05הגב לתגובה זו0 1אז אולי נעשה שואה ונשמיד עם אחר כי זה מה שניסו לעשות לנו, עשו למזרחים, לא אהבת את זה, למה לעודד לעשות רע עכשיו לעדה אחרת, כמה טימטום בתגובהסגור
-
89.צודק אבריהצודקת 01/2022/05הגב לתגובה זו6 2אברי תגובה לעניין !!! בדיוק זה. טקסטים בגובה הבלטה.סגור
-
88.אברי, אתה צודקמימי 01/2022/05הגב לתגובה זו5 2הצלחתה להביע את דעת הרוב בציבור, ישר כוחךסגור
-
87.בטח רוסיה לא נתנהאבי 01/2022/05הגב לתגובה זו0 2לגמד השעיר והמכוער הזה ובגלל זה הוציא שיר כזה.סגור
-
86.די חפרתם אין על עומר אדם בעולם !!אפרת היפה 01/2022/05הגב לתגובה זו4 16אז מה אם הוא הוציא שיר שלכם לא ניראה או נישמע אתם לא חיבים לישמוע אותו מה איפה האנושיות ככה לצאת נגד אדם יאלה תיזרמו עם החיים עומר אוהבת אותך ותמשיך להוציא שירים כמו שרק אתה יודע, ומי שלא טוב לא יום טוב לו....סגור
-
אפרת היפה עלק איך רואים שאת פרחה בבונית מצפון אפריקה (ל"ת)אור 01/2022/05הגב לתגובה זו0 1סגור
-
יום טוב לך?יום טוב לו? 01/2022/05הגב לתגובה זו0 0אין ימים טובים לצערינו כשיש אנשים כמוך שמעריצים תרבות בגרוש, הוא לא סופר אותך, מעריצת טראש, הוא סופר כסף, כשיש ביקורת, אז צריך לשנות/לתקן לא להעריץ בכל מחרסגור
-
העולם שלך מצומצם מאוד. (ל"ת)י 01/2022/05הגב לתגובה זו1 1סגור
-
שלוך צרפוקאי (ל"ת)לכחגיגיכ 01/2022/05הגב לתגובה זו3 3סגור
-
אתה כנרא שלוח ממוצא אחרדוד 01/2022/07הגב לתגובה זו0 0הוא לא מזרחי, הוא אשכזי, אבל האשכנזים מנצלים את ההזדמנות לכלך על המזרחיים, ובסוף מי הגזען או הפרמיטיבי?סגור
-
85.תארו מה היה קורה אם היה מוציא שיר דומה-אריאל 01/2022/05הגב לתגובה זו4 2על העדה האתיופית ... כבר היו עולים על בריקדות , שורפים צמיגים בצומת עזריאלי והיו הופכים את המדינה לכדי אינתיפאדה בסגנון שראינו בזמנו , לפני שהקורונה נחתה על העולם ..... רק מה , כולם כבר שכחו מזה ..... אבל הרוסים המתורבתים (יש רוסים שפחות ... כמובן תמיד יש יוצאי דופן בכל עדה ועדה ובכל עניין...) לא יעלו בכלל בדעתם להגיב כך ... וטוב שכך . הרוסים כולל הסלבס הגיבו די לעניין ובלי התלהמות פסיכית ועלייה על בריקדות ורצון לפגוע בכל העולם ואשתו רק בגלל שהם חשים שנפגעו מאדם או מגוף מסויים.. ככה מתנהלים . לא צריך לשרוף את המדינה על כל דבר - מספיק יש כאן כבר מיום הקמתה את המלחמות עם האויב הערבי- מי צריך את כל תוספת המלחמות והאש הזאת גם מבפנים ....????! זה רק נותן לשונאי מדינת ישראל והיהודים שמחה לאיד ...סגור
-
84.בדיחהיוסי 01/2022/05הגב לתגובה זו3 1זמר בדיחהסגור
-
83.תאונהישראלית 01/2022/05הגב לתגובה זו5 2גם אם נתעלם מהריקנות של עומר אדם, ונתייחס לשירתו בלבד - יש כאן תמיהה ענקית: איך יתכן שאדם מייבב ובכיין כרוני, עם קול מאוס ואף דוחה - נקרא זמר? יתכן שההסבר הוא, כי על אף שאנו במאה ה- 21, חלק מהחברה בישראל הוא רדוד ואינו מפותח, גם אם הגיע לרווחה כלכלית. ויתכן כי זו תאונה במוזיקה הווקאלית בישראל - שנקווה כי תחלוף מהר, וממילא תשתכח מהזיכרון, כי אין בה דבר שיש לו סיכוי להישמר.סגור
-
מפגראחת 01/2022/05הגב לתגובה זו0 0כל מילה בסלעסגור
-
82.נו באמתאייל 01/2022/05הגב לתגובה זו5 0כל מי שמצטדק עכשיו, צחק, שיתף ועודד את הדמות של לובה בארץ נהדרת בעונות הראשונות ואהב את פאבל וניקולה בבורר וצוחק עד היום על המבטא של ליברמן ואם להיות עדכני? מעריצים את אנטולי מקופה ראשית. אז כשזה מגיע בשיר זה אחרת? ואגב, השיר לא מעניין אותי ואני לא מעריץ את עומר אדם. פשוט מאוד, לא אהבתם? אל תקשיבו.סגור
-
81.א.אא.א 01/2022/05הגב לתגובה זו0 0כאשר יהורם גאון מלך הזמר העיברי, מתח ביקורת על הז'נר הזה, בפרט, ועל המוזיקה הזו ככלל, כל הרשת געשה. לצערנו מלעיטים אותנו בכל הדבר הזה, חטא הראליטי. יהורם גאון, מלך הזמר העיברי ושותפיו כדוגמת צביקה פיק, מירית שם אור, יורם טהר לב, ועוד טובים אחרים לא לטובת השרה, כי אם שיפסיקו עם כל הזילות הזו, ויספקו חומרים טובים שאמנים עבדו עבורם, ולא כל שליפה להיטסגור
-
80.עומר אדםהדס 01/2022/04הגב לתגובה זו3 0לא מבינה את עומר אדם וצוות הכותבים שלו .. למה הוא זקוק לפגוע כדי להצליח איפה המשפחה שלו ששמעה את השיר לפני שהתפרסם אנשים אינטלינטים . שום בקורת : תעצור עד כאן יש מצב שאנשים יפגעו מה עוד שהעליה הרוסית מאד קדמה את המדע והטכנולגיה והתרבות אולי לא חשב שיפגע תתנצל . במקום זה אתה מתקיף לא חכם בכלל כשיתבגר וחס וחלילה יבוא הילד שלו ויספר לו שפגעו בו בבית הספר הוא יזכר שהיה לו חלק בתרבות הזאת ויספר לילד שלו על החרטה שמלווה אותו כל חייוסגור
-
79.משיר לשיר יורד ברמה איך שומעים אותובמ 01/2022/04הגב לתגובה זו5 2תת רמה של זמר. זה התחיל ברגע ששיקר בקשר לגיל שלו ונותנים לו גיבוי בושה וחרפהסגור
-
78.רק אברי לידרשמרל 01/2022/04הגב לתגובה זו1 0מענין מה השירים של סטטיק ובן אל לא מעצבנים אף אחד ?? מי שישמע רק הוא מדבר על סקס לא שאני מצדיק אבל לפחות זה רק ברמז ולא כמו "בלילולות את חוגגת בסתר" או שיר שלם על תחת של בחורה וכו'וכו' בקיצור די לקנאה ודי לצביעותסגור
-
77.צודק בהחלטשרונה 01/2022/04הגב לתגובה זו1 1זה באמת שיר ללא תוכן הכל הדיר יש איזה 20 מילים בערך שחוזר על עצמו זה לא גזענות אבל שיר נמוך מאודסגור
-
76.זמר קטן קטן (ל"ת)פריח 01/2022/04הגב לתגובה זו4 2סגור
-
75.שיר מזעזע עומר באמת אכזבת..ליל 01/2022/04הגב לתגובה זו5 3הייתי בהרבה הופעות של עומר אדם זרמתי נהנתי למרות שיש שירים יפים ויש שירים ברמה נמוכה.. טבל. פעם הגזמת! אי אפשר לקרוא לזה שיר אפילו.. ובנוסף המסרים לנוער נוראים..סגור
-
74.עומר אדם מוכיח שהוא...הנפח העליז 01/2022/04הגב לתגובה זו2 2הקווקזון המכוער לה לה להסגור
-
73.עומר האיש שצעק המלך הוא עירוםנתנאל 01/2022/04הגב לתגובה זו7 2שום דבר פה לא גזעני הרוסים מדברים ברוסית לא מתערים בחברה מביאים מנהגי גויים עץ אשוח ובזים ליהדות רובם 99 אחוז לא יהודים שאוכלים לא כשר ומדברים רק ברוסית הרוסיות לא זו... אבל לגבי כול השאר יש אמת בביקורת קקדילהסגור
-
כמה הכללות.... לא הגזמת בכלל!אירה 01/2022/05הגב לתגובה זו0 0זאת בדיוק הבעיה של השיר- נרמול להכללות שבכלל לא נכונות! אני יהודיה מרוסיה וכך גם הרוב המוחלט של החברות שלי, אוכלות כשר... וכו. לגבי עץ האשוח, זה לא מנהג דתי. כל עדה הביאה איתה מנהג- חג הסיגד, מימונה.... עם זה אין בעיה?סגור
-
72.למה אפשר לצפות מבבון ביביסטי?! (ל"ת)ישראלי 01/2022/04הגב לתגובה זו3 2סגור
-
71.התפוצץ??? ממש לא. דיבר לעניין ללא התלהמות (ל"ת)אורלי 01/2022/04הגב לתגובה זו3 1סגור
-
70.בול מה שהגבתי בכתבות. אברי תאום מחשבה שלירונה 01/2022/04הגב לתגובה זו1 1אונבת מאד את התגובות, הערות והארות של אברי גלעד שהן תמיד נכונות.סגור
-
69.מי זה עומר אדם? (ל"ת)עזרא 01/2022/04הגב לתגובה זו2 1סגור
-
68.אי דיוקורדה 01/2022/04הגב לתגובה זו10 0אברי גלעד אמר את דבריו לגבי שירו של עומר אדם ולא התפוצץ כדברי הכתב כטן בכתבה ובכלל חדשים לבקרים אני נתקלת באי הלימה בין שהתרחש לבין בדיווח .סגור
-
67.שיר תועבה על עלייה שהצילה את מדינת ישראל.אוראל 01/2022/04הגב לתגובה זו41 14עומר אדם- שרותי ביובית.סגור
-
66.היה עדין בהתנסחותיעל 01/2022/04הגב לתגובה זו24 1צודק בהחלט, ואפילו התנסח בעדינות.סגור
-
65.זמר זבלאהרון 01/2022/04הגב לתגובה זו40 2עומר אדם יודע מיהם מעריציוסגור
-
ומה לא נכון בשיר?למרות שלא מת עליו 01/2022/05הגב לתגובה זו1 0לגבי הרוב זה נכון!סגור
-
אוכלי בננות מטפסי עצים? (ל"ת)והךקצאח 01/2022/05הגב לתגובה זו1 0סגור
-
בושה!דינה 01/2022/04הגב לתגובה זו2 0תת רמה של שיר.בושה!סגור
-
64.אברי תכתוב לו אתה.ותרויח. (ל"ת)זחוגיהו 01/2022/04הגב לתגובה זו3 0סגור
-
השיראלכס 01/2022/04הגב לתגובה זו1 0השיר הזה לא מכבד אותו , עומר אם אתה גבר אמיתי תתנצל ותמחק את השיר הזה אם אתה מכבד את עצמךסגור
-
63.צודק (ל"ת)מירב 01/2022/04הגב לתגובה זו4 0סגור
-
62.עומר אדם זמר כמו שאני רקדן ראשי בלהקת בת שבעיגאל שרון 01/2022/04הגב לתגובה זו19 1לדעתי ! לטעמי !! עומר אדם זמר גרוע עם קול של צפרדע מנוזלת שדרכו לה על הרגל שירים רמה אפס טקסטים של אהבלים וממש תעלומה איך על מה ולמה ומה מוצאים בו לעזאזל ???סגור
-
61.עומר אדם זמר פחאיילת 01/2022/04הגב לתגובה זו16 0זמר פח ושירים פחסגור
-
60.ראיתי אותו לא מגיב לאחר פרומו שבגרמניה של שנות ה 30 לא (ל"ת)אין לאברי זכות דיבור 01/2022/04הגב לתגובה זו0 3סגור
-
59.הסתה אנטי ישראלית היא דווקא לגיטימית.דרור 01/2022/04הגב לתגובה זו3 7סתימת פיות שמאלנית נאורה,הממחישה את מסוכנותו של השמאל לדמוקרטיה. אברי גלעד נכשל הפעם.סגור
-
58.דיקטטורהשו 01/2022/04הגב לתגובה זו2 8שמתם אותו על הכוונת מזמן. עיניכם צרה בו. ארץ נהדרת תכנית מסיתה ופוגעניתסגור
-
57.מי מאזין לזבל הזה??? כל השירים דומים שפת רחוב (ל"ת)יוסי 01/2022/04הגב לתגובה זו26 2סגור
-
הסתומים במדינה... ולא חסר, הם הרוב ועומר יודע את זה (ל"ת)אני 01/2022/04הגב לתגובה זו4 1סגור
-
56.עומר אדםצביקה סגל 01/2022/04הגב לתגובה זו8 3עומר אדם הוא. טינופת בדיוק כמו כל החברים שלו בראשם האדון גולן . טפו עליהם . חבורת זבל בדולר עם מוח של אפרוח!!!!סגור
-
55.אברי גלעדי 01/2022/04הגב לתגובה זו7 2ההפך לא יעלה לך ביוקר הניסוח שלך היה הכי אמיתי הוא יודע שהוא טעהסגור
-
54.מי בכלל יכול לשמוע את הקופיף שנקרא עומר אדם עם שירי הזב (ל"ת)אלכס 01/2022/04הגב לתגובה זו18 2סגור
-
53.מה מצפים מהגמד המזמראנטיאל שלפר 01/2022/04הגב לתגובה זו13 1כמה נמוך הגמד מוכן לרדת ?איזה מילים איזה סיגנון של דיבור עלוב ומעליב ?סגור
-
52.צבועים. כאילו שאין זמרים נוספים שכותבים בסגנוןגל 01/2022/04הגב לתגובה זו5 6יש הרבה מאוד זמרים ישראלים ולא ישראלים שהמלל בשיריהם בסגנון של המלל בשירי עומר אדם. בואו לא נשכח את חדשות הבידור שדוחפים את האף לתחת של הסלבס ומוציאים החוצה לכל העולם דברים שילדים לא אמורים לשמוע ולראות. אני מוכן להתערב שהיית מת על עומר אדם, ועכשיו עלית על הגל לצאת עליו, כי אולי זה 'יוכיח' שאתה מ'האליטה'. גועל צבועים.סגור
-
51.אז (ל"ת)עומר אדם תמיד היה קו 01/2022/04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
50.בוז לסותמי הפיותטרובדור 01/2022/04הגב לתגובה זו5 5אז הטקסט לא אבן גבירול. אז מה... תשעים אחוז מכל האמנות בעולם תימחק ותעלם, אם הבינוניים האלה יהפכו לקומיסרים של איכות עאלק. פעם היה מוצר עממי 'הסינרומן', מעין קומיקס רומנטי או בלשי בתצלומים קטנים. נשים אהבו את זה והבעלים קראו בחשאי. כמו עיתון "לאשה". ילדים ונערים קראו קופיקו וציפופו והשביעיה הסודית.. לא בדיוק שלושת המוסקיטרים של דיומא, לא פנימור קופר ומין ריד וסלמה לגרלף ןאריך קסטנר שאותם רק חלק קראו. אנשים גם אהבו את הבדיחות והעתידות של בזוקה וביל קרטר ורינגו והרומן הרומנטי. לאיכות יש קהל ולזבל יש קהל וכל מה שביניהם. במשך עשרות שנים מתפרסמים שירים עם טקסט גרוע ומלא טעויות, אך לפעמים עם לחן יפהפה. הכול היצע וביקוש. שוק עממי וחנויות גורמה ספרותיות. עזבו אותנו במנוחה ואת עומר אדם.סגור
-
49.רוב השירים היוםמוטי 01/2022/04הגב לתגובה זו5 3מבחינת מילים הם תתרמה בושה למוזיקה בארץ. מבחינת תוכן ספציפי זו הרמה של הביביסטים כמוך אברי.סגור
-
48.מי זה עומר אדם ? (ל"ת)שש 01/2022/04הגב לתגובה זו17 1סגור
-
47.תעזבו כבר את השיר!דודי 01/2022/04הגב לתגובה זו10 4אני מרגיש שהמדינה הופכת להיות שלטון דיקטטורי,כל פעם שר כזה ואחר מתערבים בדברים פשוטים יומיומיים,יום אחד גדעון סער ממציא חוקים,יום אחד שרת התחבורה שסיימה את כל החולאים בתחבורה יוצאת על זמר,לא משנה מי צודק תניחו לדמוקרטיה,כל אחד יעשה מה שנראה לו לנכון חוקית,ולא כל תזוזה תביא מבול של גינויים מצד פוליטיקאים..סגור
-
היבי היה עדיףשרון 01/2022/04הגב לתגובה זו1 0נתניהו היה עדיף גם אצלו אמרו דיקטטורה ...לפחות אצלו לא העלו ככה מחירים .ממשלה רעה לאזרחיה ככה אני מרגיש .ביבי סליחה שלא בחרתי בך .בחירות הבאות מבטיח להצהיע לך ושהממדלה הרעה הזו תסיים את דרכה .לא מתביישים כל יום מעלים מחירים תתביישו ממשלת ישראלסגור
-
חד משמעית לא מסכים איתךרותם 01/2022/04הגב לתגובה זו2 1נורמות או אם תרצה ערכים יותר חשובים מחוקים . ההסתגלות בחברה שלנו הפוכה ומעוותת - לא כל מה שחוקי רצוי לעשות , לא כל מה שחוקי חכם לעשות והכי חשוב לא צריך לשתוק לדברים שהם פוגעים בערכים של אנשים גם אם הם חוקיים לחלוטין. בשורה התחתונה אני בעד שאנשי ציבור ,פוליטיקאים , אומנים ,שלבים יתבטאו באופן חופשי כלפי מקרים כאלה , למרות שזה משרת את עומר אדם מבחינת מכירותסגור
-
אתה טועהר 01/2022/05הגב לתגובה זו0 0החוק יותר חשוב מהמוסר כי במוסר כל אדם וארגון עושים מה שלדעתם זה עדיף ולחוק יש חשיבות גדולה מתי שהוא קיים.סגור
-
46.תגובהטל 01/2022/04הגב לתגובה זו4 5תכלס אבל זו האמת. רוב המילים של השיר הם אמת. מדוע שאומרים לשחום עור, שחום עור או כושי או אתיופי הם נפגעים הרי זו האמת. ללבן כאשר קוראים לו לבן הוא לא נפגע. כאשר אומרים לרוסים רוסים הם נפגעים וטוענים זו גזענות, אבל האמת הם רוסים. כאשר קוראים ליהודי יהודי הוא נפגע? לא כי הוא יהודי לערבי כאשר קוראים ערבי זו גזענות. מספיק להתבכיין על כל דבר כל אחד שילמד לקבל את עצמו ועדתו עובדה זו עובדה ואין מה לעשות ולא לא מדובר בגזענות אלה באמת .סגור
-
45.עומר אדםאני 01/2022/04הגב לתגובה זו7 5אתה ככ חלול..רדוד...טיפש....עלוב עם שירים חלולים...רדודים...טיפשיים ועלוביםסגור
-
44.טוב מאודיואבצ'יק 01/2022/04הגב לתגובה זו5 2תותח ! אומר הכל בפניםסגור
-
43.השיר של עומר אדםליאן 01/2022/04הגב לתגובה זו6 3אברי צודק בכל אשר אמר.אני אף פעם לא שמעתי שירים של עומר אדם ולא הבנתי למה אנשים מעריצים אותו .מתברר שצדקתיסגור
-
42.אברי גלעד גזען כמו כל האשכנזים הגרמנים (ל"ת)ישורון 01/2022/04הגב לתגובה זו6 36סגור
-
צודקדוד 01/2022/07הגב לתגובה זו0 0הוא לא מזרחי, יותר מחצי אשכזי, אבל האשכנזים מנצלים את ההזדמנות לכלך על המזרחיים, ובסוף מי הגזען?סגור
-
חבל שלא חובלו עד האחרון שבהם.היסטוריה 01/2022/05הגב לתגובה זו0 1הנאצים נוצחו והוחלפו ע"י היהודונים. פאק עליהם ועל השואה שלהם.סגור
-
התגובה-גזענית משהו ???Zzl 01/2022/04הגב לתגובה זו7 3הכותב מעיד על עצמו,צא ולמד.סגור
-
בוושהדאהר 01/2022/04הגב לתגובה זו4 2מה הקשר לעדתיות.ימין שמאל.כלס עם ההשוואה הזאת .תכנים של שיר כזה פוגעים במסרים אנושיים ותרבותיים נקודה.סגור
-
42מאושר ומעושר 01/2022/04הגב לתגובה זו5 2אתה זבל ממרקשסגור
-
41.עומר אדםנורית 01/2022/04הגב לתגובה זו4 8השיר הזה של עומר אדם יביא לסוף הפרסום שלו הציבור לא אוהב את השיר הקהל יפסיק לבוא להופעות של עומר אדם ימצא עצמו מופיע באולם ריקסגור
-
40.מרוב שמדברים על השיר יש לו כבר למעלה ממיליון צפיות... (ל"ת)עשיתם פרומו לשיר גרו 01/2022/04הגב לתגובה זו11 2סגור
-
עשיתם פרומו לשיר בעייתי (ל"ת)חלם 01/2022/04הגב לתגובה זו8 2סגור
-
39.כבוד לאדרי גלעדשולמית 01/2022/04הגב לתגובה זו13 2כל הכבוד לאדרי שהשמיע את השיר הערסי שורה לצופים שידעו כי מדובר על זבל. צדק בכל מילה בתגובתו על המילים וכו ועוסגור
-
38.מורשתיקוף 01/2022/04הגב לתגובה זו2 5זה לא קשור לילדים. זה קשור לתרבות ולהתנהגות גזענית. אוי ואבוי שהשיר היה על מזרחיים. מירי רגב , אמסלם וכל הגזענים היו משתוללים. עומר אדם הוא בן ונכד למשפחה ערכית. הוא לא מתאים למשפחה ולא מתאים למורשת שלה.סגור
-
37.תקשורתנים ילמדו אותנו להבחין בין טוב לרע?יוז'ו 01/2022/04הגב לתגובה זו7 4קומץ להגנים שמטיפים לנו.סגור
-
36.אברי צודק כל מילה..חני 01/2022/04הגב לתגובה זו27 2צודק אברי כל מילה,בסוף הילדים שרים את הטקסטים המזעזעים תתי רמה האלה ומקבלים מסרים נוראיים. ולא הבנתי איזה רגע מביך היה שם? ביקש שיחברו סאונד למחשב שלו אוי ואבוי שומו שמיים..סגור
-
35.צודק לגמריאייל 01/2022/04הגב לתגובה זו12 2ענה פשוט ולעניןסגור
-
34."נוקדת"???????????אור 01/2022/04הגב לתגובה זו4 2גם אתה נפלת אברי???? חחחח הצליחו הצבועים ל"נקד" גם אותך????? בזמנך החופשי נסה להיזכר מה נאמר בשירים של זמרים שגדלנו עליהם והערצתם ובטוחה שתתחרט שנפלתם על עומר אדם דווקא וזה רק כי מתאים להם בהשגת מטרתם, לא כי באמת אכפת להם מהרוסים כמו מהמרוקאים כמו מהתימנים ועוד....????????סגור
-
33.עומר אדםמשה 01/2022/04הגב לתגובה זו12 4בוקר טוב באמת, הטקסטים של עומר אדם הם כמו הטקסטים של אל ג'זירה,וזה שהוא שר אותם,זה אומר שהוא מסכים איתם.בתור אדם שמאוד מבין במוזיקה,אני עומד במאת האחוזים מאחורי המשפט האחרון שלי.אם את/אתה זמר/זמרת,אתה לא יכול לשיר שיר בצורה טובה,אם לא תבין את השיר,תזדהה עם השיר ותעמוד מאחורי מילותיו.וזה שהוא שר את זה,זה אומר שזה מה שהוא מאמין בו,ואם הוא מאמין בזה,אז זה גועל נפש. משהסגור
-
צריך לשאול רוסים אם זה פוגעפוקוס 01/2022/04הגב לתגובה זו3 1שאלתי זה לא פוגעסגור
-
32.ואתם שוב ממשיכיםירדן 01/2022/04הגב לתגובה זו2 10למה כל הזמן להזכיר את הזבל האפס הכלום אברי גלעד הוא אפס גמור לא צעניין מאוהב בעצמו די להזכיר את השם הזה הוא לא מעניין הוא זבלסגור
-
31.שיר פח שייעלם כמו שהגיעמאיר 01/2022/04הגב לתגובה זו19 3עוד שיר שמקפיץ ארסים עם טקסטים שנכתבו בשרותים פשוט גועל שזו התרבות ששוטפת את הילדים והמדינהסגור
-
30.צביעותע 01/2022/04הגב לתגובה זו4 3אתה הגזען הכי גדול פתאום אכפת לךסגור
-
29.אברי צודקערן 01/2022/04הגב לתגובה זו14 2אישית אני לא סובל את אברי גלעד אבל במקרה הזה הוא צודק.סגור
-
28.הוא לא המציא את זהשמוליק 01/2022/04הגב לתגובה זו4 0טקסטים כאלה קימים כבר עשרות שנים הוא פשוט עוד אחד מאלפי זמרים כמוהו בארץ ובעולםסגור
-
27.אברי למה להתחנףעמיאל 01/2022/04הגב לתגובה זו4 1אחלה עומרסגור
-
26.צודקאורח 01/2022/04הגב לתגובה זו2 2צודק בהחלט.סגור
-
25.שירהעולם הערב 01/2022/04הגב לתגובה זו2 0אברי ....רציתי רק להזכיר לך רציתי רק לאכול לך תזית...וללכת הבייתה אז שנות ה90 אין הגמל זוכר את דבשתוסגור
-
24.אברי! אתה צודק ב 100%! תכנים שמגיעים לילדים ששומעיםנירה 01/2022/04הגב לתגובה זו14 2מדקלמים וחושבים שזו רמה של כתיבת שיר. פשוט גועל נפש. אגב לא רק במקרה של עומר אדם, אלא עוד הרבה זמרים אחרים, שמחשיבים עצמם אמנים. האומנות מהם והלאה.סגור
-
23.אברי גלעדאודי 01/2022/04הגב לתגובה זו2 5אברי גלעד יוצר רגע מביך באולפן? זה חדש?סגור
-
22.רמת הטקסט בדיוק ברמה של השומעיםשי 01/2022/04הגב לתגובה זו11 2השירים של עומר אדם הם ברמה של השומעים והמעריצים שלו . מכך רמת הטקסטים היא ראי של רמת המעריצים הרבים שלו. זאת הרמה של הרבה מאוד אנשים בארץ....סגור
-
21.לא מביך בכללדיי 01/2022/04הגב לתגובה זו5 1כל מילה שאברי אמר לגבי השיר של עומר אדם דויקת,מילים ריקניות,פוגעניות,חסרות טעם,מטומטמות,רדודות,אם עומר אדם לא יכול להשיג שירים איכותיות למוזיקה שלו, שישיר...להלה...להלהלה...אולי זה מראה על הריקנות שלו...לכאורה..."אינטליגנטי"סגור
-
20.אברי גלעדנורד 01/2022/04הגב לתגובה זו1 1אתה מיושן גם אני הדור של שלמה ואריק כבר לא מוכר כסף עים הצלחה לא מעברים ביקורתסגור
-
19.אברי גלעד עומר אדםטטט 01/2022/04הגב לתגובה זו1 1אברי גלעד צודק 100%. נקווה שאומר אדם יקח את הדברים לתשומת לבו.סגור
-
18.אני לא מבין או גילעד ומיכאלי מבינים יותר מימני ?חוסה 01/2022/04הגב לתגובה זו2 3אין שום רמז , שום דבר גס או לא מכבד...סגור
-
17.עומר אדם זמר חפלות לא שלמה ארצי (ל"ת)טל 01/2022/04הגב לתגובה זו5 4סגור
-
16.מיכאלי העבירה את הפוקוס על אדם ... במקום שיהיה עליה ...חגית 01/2022/04הגב לתגובה זו2 2פשוט מאדסגור
-
15.אברי, פשוט מלך (ל"ת)יובל 01/2022/04הגב לתגובה זו21 5סגור
-
14.עומרמיכאל 01/2022/04הגב לתגובה זו11 3אפשר להעלות את הרמה מילים כאלו אלימות לחינוךהנוער בשעה זו זה אק מקלקלסגור
-
13.אמתבנוש 01/2022/04הגב לתגובה זו12 2למה ההומור הוא תמיד על חשבון אחרים?? מספיק, אנחנו בשנת 2022, צריך להנחיל לילדים ערכים, ולא ללעוג לשונים, תתקדמוסגור
-
12.למה מביך???הדס 01/2022/04הגב לתגובה זו5 5מי שמביך זה אתה שמתעסק רק באברי… אחלה מנחה!!!!סגור
-
11.אין בשיר הנחות הזה שום דבר גזעניאיל 01/2022/04הגב לתגובה זו8 10התוכן עלוב , אבל לא פוגע ולא מעליב החפצת נשים - תמיד תהיה ובמאבק בין הערסים לפמיניסטיות אני מעדיף את הערסים למזלנו הטוב ההבדלים בין גברים לנשים ישארו פה עוד הרבה זמן חחח , נראה אתכם מחנכים את הראפרים האמריקאים והשירים שלהם שעוסקים בעבריינות מין וסמים זה העולםסגור
-
השיר של עומר אדם קקדילהביל 01/2022/04הגב לתגובה זו2 5צודק אין לשיר שום ססמן גיזעני ששרו את השיר טורו בון אף ברזילאי לא בא בטענות והרוסים הירויחו את זה ביושר והם לא מדברים עיברית ולא אוהבים את הישראליות ובעליה הרוסית הביאה דברים טובים אבל גם דברים לא טובים והגיעו הרבה לא יהודים שאין להם שום זיקה ליהדותסגור
-
10.אברי אתה צודקיעל 01/2022/04הגב לתגובה זו24 3הנוער שלנו מוצף בשירי פח עם מסרים אלימים, מבזים, מקטינים. עומר אדם. נועה קירל ועוד כמה מובילי ריטינג עם אפס תרומה לחברה והמון נזק לאינטליגנציה של הילדים והנוער. פשוט בזיון. התקשורת צריכה להפסיק להשמיע שירי זבל.סגור
-
9.אברי יא פופוליסט צבוע, זונה של רייטינג.אני רק שאלה 01/2022/04הגב לתגובה זו2 20עשית לעומר אדם שירות ענק שהשמעת את הזוהמה הזאת בטלוויזיה. מקווה שהוא צילצל להודות לך על היח"צ. הטקסט הזה לא היה צריך לראות אור ולא צריך לקבל חשיפה. אבל איך תתפרנס בלי דמגוגיה אברי ? לא יפתיע אותי אם קיבלת תשלום מההפקה של עומר אדם.סגור
-
8.אברי גלעד צודקחגית 01/2022/04הגב לתגובה זו15 2בהחלט צודקסגור
-
7.אברי גלעד בתגובה לשירו של עומר אדםמור 01/2022/04הגב לתגובה זו8 2אבי צודק לחלוטין, רמ. הטקסטים בשיריו של עומר אדם. ירודות ביותר. לא מה לא מבינה את אלה שנוהרים להופעות שלו ומדל ומשלמים הרבה כסף לכרטיס. צודק אברי , חבל שזו הרמה שמגיעה לילדים שלנו. איפה הם הזמרים ששרו פעם את שירי ארץ ישראל היפה והטובה?סגור
-
6.חחחחח קנאיייםציפורה 01/2022/04הגב לתגובה זו3 13לתת לכם כפית לאכול את הלב?סגור
-
5.כל הכבוד לאברי אומר את הדבר הנכון (ל"ת)יניב 01/2022/04הגב לתגובה זו16 1סגור
-
4.צודק עומר אדם יורד על רוסיות וכרגיל המפלט הומור וקלילות (ל"ת)ריי 01/2022/04הגב לתגובה זו2 8סגור
-
3.עומר זבללמאיר 01/2022/04הגב לתגובה זו10 1בושה וחרפה זבלללללסגור
-
2.לא משנה מה תגיד תמיד תיהייה אהובסימה 01/2022/04הגב לתגובה זו8 1אברי גלעד אתה קסם אוהבת אותך על אמתתתתתת.סגור
-
1.רק הוא?יאיר 01/2022/04הגב לתגובה זו2 2למה על השיר עם המילים הבוטות של דודו טסה אף אחד לא אומר כלום?סגור
-
תשובה ליאירירון 01/2022/04הגב לתגובה זו4 0למה...אולי כי הוא הכי מושמע ומגיע לקהל הכי גדול (בלי הצדקה, ילדים שומעים ומתלהבים ממנו,השד יודע למה)סגור
-
בגרותציפי 01/2022/04הגב לתגובה זו3 2מי זה דודו טסה?סגור