תקשורת ומדיה

חרם על עומר אדם? זו ההחלטה של תחנות הרדיו

בעקבות הביקורות הקשות שחטף עומר אדם על הלהיט החדש שלו, ואחרי שהזמר עצמו כבר הספיק להשיב אש לשרת התחבורה, זו ההחלטה של תחנות הרדיו לגבי השיר שהוציא
מערכת ice |  9
עומר אדם (צילום משה נחמוביץ)
עומר אדם הוציא שיר חדש ביום חמישי, ומי שנראה שהאזינה לו בקשב רב ובחרה למתוח ביקורת קשה על תוכן הדברים היא שרת התחבורה מרב מיכאלי. בפוסט שכתבה בפייסבוק שלה כתבה מיכאלי את ההשגות שלה על השיר לצד ייחוס של אחריות כלפי הזמר ואף הפגינה בקיאות בתוכן. מאז הספיק אדן להשיב לה אש והשיר, אגב, זכה כבר למעל למיליון האזנות ביוטיוב, ובנוסף הגיע למקום הראשון בהשמעות אפל מיוזיק וספוטיפיי, וכן לחמישייה הפותחת של ההשמעות ברדיו. 
יחד עם זאת מי שהחליטו לחת את הביקורת שלב נוסף הן תאגיד השידור כאן והתחנה הצבאית גל"צ. שני הגופים החליטו לגבי השיר כי לא ייכנס לעת עתה לרשימת ההשמעה של התחנות וכך למעשה החרימו כרגע את ההשמעה של השיר. 
"הלוואי ויכולתי להיות קלילה ומגניבה כמו עומר אדם, הלוואי". פתחה מיכאלי את הפוסט הנוקב, "הלוואי ויכולתי להגיד מה הבעיה, זה מרים ומקפיץ חבר'ה במסיבות וחתונות, מה אתם כובד. הלוואי.
כזכור, בפוסט שפרסמה כתבה מיכאלי, "הלוואי שגם אני הייתי יכולה, כמו עומר אדם, להתעלם ולהתכחש לתוצאות של המילים הגזעניות, המחפיצות והמשפילות בשיר שלו. הלוואי. אבל לצערי אני כובד. כי אני פשוט מתמודדת כבר שנים עם התוצאות ההרסניות של שירים כאלה ושל התרבות שהם מייצגים ומייצרים.
"אני רוצה להאמין שעומר אדם הוא לא אדם מרושע. אני רוצה להאמין שאם עומר אדם היה רואה את הבנות שהחיים שלהן נגמרו כי מישהו ששמע שיר כזה חשב שזה מגניב ומה היא עושה עניין ומה היא כובד, הוא היה מעלים את השיר הזה מהעולם. אבל הוא לא פוגש אותן. כי הוא בוחר לא לפגוש ולא לראות ולא להתמודד עם המציאות.

"לא מדובר רק בעומר אדם, כמובן. כל הכוכבים שיש להם כזאת הצלחה והערצה עצומה, יש להם כח אדיר בידיים. ועם הכח הזה מגיעה אחריות גדולה. בואו תהיו כאלה פופולריים ומגניבים בלי לגרום כזה נזק נורא.
"הזדמנות להחלטה יפה לשנה החדשה. ובינתיים, בנות, אחיות, חברות - תהיי בטו - חה. את ממש לא צרי - כה למצוא חן בעיני אף אחד כזה. שנה טובה לכם ולכן".
 
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    איפה המוסיקה?
    אא 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה מסכנים אתם שזו המוסיקה של הדור שלכם. לנו היה את כל גדולי המוסיקאים בכל הזמנים. כל הקלאסיקה של הרוק. כל הלהקות הכי טובות. וגם גדולי הזמרים בארץ. לכם יש את...עומר...את...בן זיני... את...סטטיק ובן אל...איזה מסכנים אתם.
    סגור
  • 7.
    קודם כל תרגיעי תיצור שגר מעלייך או מתחתך זה שמתדלק אותך
    מרב זבללי 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדברת על עומר אדם הספסופית הגותית חושפת השדיים הזאת ;חחחח תטפלי קודם ביצור המפלצתי שמתדלק אותך מדי פעם ושלח דלק לפונדקאית באמריקה להביא לך ילד שמה דינה תחליט מי יגדל אותו . את אפילו לא האחרונה שיכולה לדבר משחקת אותה מגמת הנשים ראינו עכשיו כמה את מגנה על נשים במקום העבודה . כנרת בראשי כבר הביא על בראש שלך גותית חושפת שדיים מטרידה תוקפת בשידור חי* * למה לא העמידו אותה לדין על זה?
    סגור
  • 6.
    שטויות על שטויות ומה הקשר למיכאלי האפסופית לענין?
    כולנו יהודים חוץ מגו 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חרא מה? שו?
    סגור
  • 5.
    4 מרוקאים
    עתיד 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משה בן אברהם, מאור תיתון, אופק יקותיאל ואלעד טרבלסי, הם כתבו שיר גזעני מלא שנאה מדליקים מלחמת האחים
    סגור
  • מפגר טרבלסי זה לובי וגם זיתון
    גזירת הרופאים תחום מ 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה הרשר מרוקאים אם הם יהודיות הם לא זו אם הם גויות חלקם לא והשאר מהעם שרדף תיהודים ואת המדינה כל תקופת הצארים ובקומוניזם ועזר לערבים, והרבה מהם באמת היו כו וצי שנעלבה אז חבל אבל מה היא עושה פה בכלל הרי היא לא יהודיה? למה היא לא בארץ הוודקה? המרוקאים הם יהודים וזה ארצם בדיוק כמו אלו שהגיעו מארץ של מול טוב מולוטוב שעשה הסכם עם היטלר
    סגור
  • 4.
    לדעתי
    שםשם 01/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא שם ז עליכם
    סגור
  • 3.
    אני בז לשרה מירב מיכאלי.מי שם אותך במחלקת המוסר
    יובל 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תעשי מוסר לעצמך קודם כל שאת מבזה את העובדות שלך לפני שבכלל את מדברת על מוסר.טינופת
    סגור
  • 2.
    חארטטנים עלאק חרם
    יוסף 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ממתי היו משמעים שם עומר
    סגור
  • 1.
    "חטף ביקורות"
    בר דעת 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ממי,מרוסיה רפת שכל ,שחקנית סוג ז'..מפולטיקאית שגזלה תינוק מרחם אשה אומללה ועוד כמה שמלאנים סוטים הזויים. שילכו לקינימט.
    סגור