מדדים ומחקרים

דירוג ספוטפיי: מה קרה ללהיט של עומר אדם?

עומר אדם אמנם שומר על תואר האמן המואזן בישראל שבוע נוסף, אך השיר הבולט שלו מהחודשים האחרונים הודח מהצמרת. ומי נכנס במקומו?
יאיר מור | 
ספוטיפיי, עומר אדם (צילום pixabay, פייסבוק/עומר אדם)
"אפס מאמץ" של סטטיק ובן-אל תבורי יחד עם נטע ברזילי הוא השיר המואזן ביותר בקרב משתמשי ספוטיפיי בישראל שבוע נוסף, כך לפי נתוני אפליקציית המוזיקה הגדולה בעולם, ספוטיפיי. הצמד זכה בשבוע החולף לכמעט 160,000 האזנות. גם במקום השני נמצא שיר ששומר על מקומו – "הולכת איתך" של נרקיס, עם כ-150,000 האזנות.
 
במקומות 3 ו-4 התחלפו "Stay" של דה קיד לרוי וג'סטין ביבר ו"Industry Baby" של ליל נאז X עם ג'ק הארלו.
ובמקום החמישי נכנס לחמישייה "חורף באוטו" של עומר אדם, בעוד שהלהיט הקודם שלו, "חצי דפוק", צנח לא פחות מ-4 מקומות לתשיעי.
ברשימת האמנים המואזנים בישראל כמעט אין שינוי, כאשר עומר אדם ממשיך להוביל, אחריו עדן חסון במקום השני, אייל גולן בשלישי ורביד פלוטניק ברביעי. רק במקום החמישי מחכה הפתעה: ג'וס וורלס, הראפר שנרצח לפני כשנתיים, שנוסק 21 מקומות מה-26 לפני שבוע ל-5 כעת.
האלבומים המואזנים בישראל בשבוע החולף כוללים שתי כניסות חדשות: במקום הראשון "אלבום 2" של עדן חסון, ובמקום השלישי "Fighting Demons" של ג'וס וורלד. במקום השני "Montero" של ליל נאז X שיורד מקום אחד, במקום הרביעי "30" של אדל שיורד שני מקומות ובמקום החמישי "=" של אד שירן שדורך במקום. מי שמודחים מהחמישייה הם סטטיק ובן-אל תבורי, שהאלבום שלהם, "שבעה ירחים", צונח 3 מקומות אל המקום השישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה