תקשורת ומדיה

יאיר לפיד מותקף: "הוא כ"כ חלול, מה החרטא הזאת?"

בשל הסירוב להשתמש במטוס הלאומי 'כנף ציון', אראל סג"ל יצא נגד שר החוץ בתכניתו ב-103FM: "המטוס נבנה והוא כבר מוכן, אם נפרק אותו נפסיד עליו כסף", וגם: הביקורת על ההבטחה לממשלת 18 השרים שהופרה
מערכת ice |  3
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
אראל סג"ל והמגישה האורחת טל שלו הגיבו הבוקר (שלישי) בביקורת קשה על דבריו של שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד שאמר כי בממשלה הבאה יהיו רק 18 שרים: "כרגע זה לא קורה במבחן המציאות", בנוסף התייחסו לסוגיית קרקוע המטוס הלאומי 'כנף ציון'.
תחילה, סג"ל התייחס לאמירה של השר לביטחון פנים עומר בר לב בנוגע ל'אלימות המתנחלים': "זו אמירה אומללה שלא הייתה צריכה להיאמר בצורה מכלילה שכזו, אני לא קונה את הזעזועים של חברי הממשלה שיושבים איתו ביחד, הם היו צריכים לחשוב על זה קודם וזה משעשע".
בהמשך טען אראל כי הוא מתנגד לאמירה של לפיד על שימוש במטוס רה"מ לכשיתחלף עם רה"מ הנוכחי בנט, "המטוס נבנה והוא כבר מוכן, אם נפרק אותו נפסיד עליו כסף, אבל הוא כל כך חלול - מה זה החרטא הזאת?". שלו הוסיפה כי התבטאותו של לפיד על כך שהממשלה הבאה תהיה עם 18 שרים בלבד, "עצבן אותי שהוא אמר שבממשלה הבאה יהיו 18 שרים, זה באמת הרגיז אותי, נתת יעקרון או ערך שלא עמדת בו, ראית שזה לא קורה במבחן המציאות למה אתה ממשיך לפמפם את זה? אני אומרת את זה בצער - אין שום סיכוי שכל הקואליציה שמורכבת מהרבה מפלגות שזה יקרה - אין סיכוי". 
 
בהמשך על פרסום של רביר דרוקר לפיו הרמטכ"ל כוכבי פנה מספר פעמים לרה"מ לשעבר נתניהו לאישור תקציב מיוחד למערכה מול האיראנים, "כבר בשנה שעברה צה"ל קיבל תוספת של שניים וחצי מיליון שקלים למערכה, לצבא לשנו יש את התקציב הכי גדול במדינת ישראל. זה לא נכון, הצבא קיבל הכל וזה היה הבייבי של נתניהו. התקציבים המדוברים הם מעכשיו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לפיד הרמאי חחחחחחח נו באמת.
    מאיר 12/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפיד גובר על אביו בכל הרוע שיש במשפחה הזאת ליהודים יש אלוהים והוא מעניש נחשים והוא נענש ביום יום והוא עדיין לא מרגיש אבל הוא ירגיש.
    סגור
  • 2.
    לפיד המגלומן חסר השכלה ובר לב המיובש
    אבי77 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    5 4
    לפיד צודק .בממשלה הקרובה של נתניהו יהיו רק 18 שרים .בלי נורווגים,בלי עבס , בלי אוכלי חינם,בלי ליברמן ומפלגתו המושחתת ,עם מנהיגות חזקה ומועילה ,עם המשך הבאת מדינת ישראל לצמרת הכלכלית העולמית ,פתרון ענין איראן בחוכמה ,ותיקון כלל הרוע של ממשלת בנט לפיד.
    סגור
  • 1.
    מספיק לראות ביוטיוב את ליאור שליין על לפיד
    יובל 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    6 6
    כדי להזדעזע שזה ראש הממשלה החליפי.
    סגור