תקשורת ומדיה

רני רהב תוקף את סיפורי ההטרדה של פרס: "חוצפה"

איש היח"צ עלה להתקפה: "יש לגברת חוצפה ולכל החברים והחברות של הנשיא פרס יש חוצפה לשתוק, ולא לצאת להגנתו", חבר הכנסת לשעבר אורן חזן הוסיף: "בתקשורת ובשמאל משחקים אותה מופתעים מהתלונות על שמעון פרס. האמת, לא ממש מצליח להבין ת'קטע"
מערכת ice |  14
רני רהב (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של רני רהב)
סיפור ההטרדה המינית שחשפה קולט אביטל ביממה האחרונה, כשטענה כי מלבדה הייתה עוד אישה אחת שנחשפה כי עברה הטרדה מינית מצד נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס, הצית הערב (שבת) אש ברשתות החברתיות.
אגב זה לא היה הכל, העיתונאי הוותיק מ'הארץ' גדעון לוי התייחס ב"מטה המרכזי" עם אילה חסון לעדותה של קולט אביטל על כך ששמעון פרס תקף אותה מינית: "היו נשים שאני מכיר שלא היו מוכנות להישאר איתו לבד בחדר".
חבר הכנסת לשעבר וזוכה האח הגדול אורן חזן כתב: "בתקשורת ובשמאל משחקים אותה מופתעים מהתלונות על שמעון פרס. האמת, לא ממש מצליח להבין ת'קטע, הרי כולכם ידעתם, אתרגתם אותו במשך שנים ושתקתם רק כי הוא מכר לכם פנטזיות על שלום מדומה".
 
"אז עכשיו כדי לנקות לעצמכם את האלק מצפון עם המוסר כפול המזעזע שלכם אתם פתאום מבקרים את מעשיו?! נו באמת. אגב, גם את המעט ביקורת נגדו אתם עושים בכפפות של משי ולא ממש יצא ממנה כלום, הכל יעבור בשתיקה, אחרי הכל הוא לא מהימין ובטח שלא גנדי".
איש היח"צ רני רהב דווקא עלה להתקפה נגד אביטל: "יש לגברת חוצפה ולכל החברים והחברות של הנשיא פרס יש חוצפה לשתוק, ולא לצאת להגנתו. הם חושבים שבזה שהם שותקים, הם יורידו את הנושא מהכותרות. הבל הבלים, הגברת הזו התאהבה בנושא ותמשיך ותמשיך".
 
תגובות לכתבה(14):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    רני רהב אכזר עם ראש מוסט
    ממה 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רני רהב אכזר עם ראש מוסט
    סגור
  • 11.
    רני רבה - זה רק נדמה לי ?
    עמיר 10/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא נדמה לי. אתה מדבר לגמרי מהפוזיציה. הזדמנות פז להזכיר לשועי הארץ שאתה קיים, ושאתה מוכן לטהר בפומבי כל מעשה נבלה. רק שישלמו. זכותה המלאה של קולט אביטל לשבור, אחרי עשרות שנים, את הסטיגמה שדבקה בה. מי אתה שתתן ציון כ"חוצפה" ? חוסר מוחלט של בושה הוא שמך השני (אולי הראשון...), וכלי העבודה העיקרי שלך. מי שחצוף פה, הוא אתה, שמעז לחלק ציונים לאשה שאתה לא עשית "בשביל מדינה" פרומיל ממה שהיא עשתה, ובס"ה ידעת למכור את עצמך. תהיה בריא, ולמד לשתוק כשאין לך שום דבר חיובי לומר.
    סגור
  • 10.
    רהב
    אני 10/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה רהב? אינך יודע ואינך באמת מבין מה עובר על הנשים שהוטרדו, הגועל והקושי מלווה אותן כל ממי חייהן חייהן. פרס קיבל את היחס היאה על הדברים הטובים אך גם על הנוראיים יש לדבר, אין חנינה לפשעים אלו
    סגור
  • 9.
    רהב מי?
    אזרח 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    4 1
    יאללה רני רהב, לך לישון. מה אתה מצייץ בכלל? מי אתה שתתקוף מתלוננות?
    סגור
  • 8.
    חוצפה של נשים
    יוני 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עשרות שנים את שותקת? כשהאיש לא יכול להגן על עצמו את מוציאה תלונות הזויות? קיבלת "אומץ" רק שהאיש לא איתנו....את בדיחה עלובה. ואני כטיש חמין לא סבלתי את ההיתנהלות הפוליטי שלו...אבל כבר נימאס מתלונות הזויות של הטרדה מינית...אלק
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    קולט אביטל
    שלום עדי 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עכשיו נזכרה
    סגור
  • 6.
    כה אמר משרת הטייקונים רני רהב
    יוסף א 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    5 0
    איזו מדינה, איזה אנשים, לא מקשיבים ולא סרים למרותו של הגאון החסיד הצדיק החכם רני רהב, זה שהטיח בשלי חיימוביץ, את רעה, רעה, רעה, כי הוא מחליט מה טוב ומה רע, רני רהב מחליט מה לומר ומה לא לומר. לצאת נגש נשים שהותקפו מינית, מיהו הרהב הזה ומה מקור סמכותו
    סגור
  • 5.
    רק צדק
    רודפת צדק 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רהב תרגיע בבקשה אני מבינה שאתה מאותם אנשים שגדלו וחונכו על מצע " פרסהמיוחג" אבל יש לא מעט שסבלו מפרס שסחר בילדי תימן כך הרבה טוענים, ואף סחר בהם תמןרת ניסויים שיעשו בהם, כך רובצות הטענות, ואני כאזרחית ללא קשר אף פעם לא ראיתי בו טו. ויש לא מעטים שטוענים כי יש לו יד ברצח חברו לפוליטיקה ולמיפלגה,ייצחק רבין ועכשיו שייש לא מעו בחורות שקמו והעזו לספר על סיבלן ממנו, הרי היה לו מעמד טוב שמיפלגת המערך, שחברת הבתץד שלה היא שמאל, מושחתים, ועבריינים לא קטניםאז תגיד מי תעד לקום על אחד כזה? היום הראשונה שקמה ופתחה הובילה ליציאת שאר השלדים מהארון. רהב דיי לקשקש צא מזה ותתחיל להפפ
    סגור
  • 4.
    רני, מה תעשה כשיצוצו המתלוננות הנוספות נגד פרס?
    אדווארד 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    9 0
    איך תקבור את הבושה? אתה הולך עם הראש בקיר ובדרך כלל, בסיטאציות כאלה, הקיר לא מפסיד.
    סגור
  • רהב
    אזרח 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ויש עוד
    סגור
  • 3.
    רע, רע, רע. מקווה שאשתך לא תוטרד לעולם.
    אפי נבוני 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    9 0
    ואם הדבר הנורא הזה דוקא כן יקרה, נשלח לה קישור לכתבה הזו, כדי שהיא תדע למי היא נשואה.
    סגור
  • 2.
    קוף מכוער וטיפש (ל"ת)
    יורי 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    רהב אלים מושחת רקוב (ל"ת)
    מורגנשטרן 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • קולט אביטל
    שלום עדי 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כנראה רוצה היתיחצות ושמות לב גועל נפש
    סגור