תקשורת ומדיה

ג'ודי מוזס: זו הסיבה שהממשלה אפשרה את פסטיבל פאנג'ויה

האם הממשלה אפשרה את פסטיבל פאנג'ויה באילת בגלל אירוע אחר שאמור להתקיים וצפוי לגרור ביקורות? אשת התקשורת, ג'ודי מוזס, טוענת שזו הסיבה היחידה "אחרת אין שום מצב שהממשלה הייתה מאפשרת קיום פסטיבל הדבקה שכזה"
מערכת ice |  3
ג'ודי ניר מוזס (צילום פייסבוק/ ג'ודי ניר מוזס)
אשת התקשורת הביעה הבוקר (ראשון) את עמדתה בעקבות מחדל פסטיבל פאנג'ויה שבאילת שנפתח למרות מגבלות הקורונה והחשש להדבקות המוניות, ואמרה כי יש סיבה לכך שהממשלה העלימה עין מהחגיגות בדרום.
כזכור, למרות החשש מהדבקה המונית, אלפי סטודנטים הגיעו לפסטיבל הענק באילת, ולמרות שהמשטרה עצרה בתחילה את האירוע, לבסוף ניתנו האישורים תחת מגבלות: מינוי ממוני קורונה בבתי המלון, חלוקת עשרות אלפי מסכות למשתתפים ובדיקת תו ירוק בכניסה למסיבות, ובכך שהמשתתפים לא יוכלו לעבור ממסיבה למסיבה.
לדברי אשת התקשורת, ג'ודי מוזס, הסיבה לכך שהממשלה אפשרה את פסטיבל פאנג'ויה קשורה דווקא לאירוע אחר המקושר למגזר החרדי והדתי: "הרי ברור לגמרי שאיפשרו את פסטיבל פאנג׳ויה רק כדי להלבין את פסטיבל אומן", כתבה מוזס בחשבון הטוויטר שלה.
לדבריה אם לא את העלייה לקבר ההמונית של רבי נחמן מברסלב בעיר אומן שבאוקראינה בראש השנה - הממשלה לא הייתה מאשרת את פסטיבל פאנג'ויה ההמוני: "אחרת אין שום מצב שהממשלה הייתה מאפשרת קיום פסטיבל הדבקה שכזה", כתבה.
כזכור, עשרות אלפי נוסעים צפויים לנסוע לאומן בערב ראש השנה שיחל מחר ובמשרד הבריאות נערכו לקראת האפשרות להדבקה המונית שתשפיע גם על אזרחי ישראל עם חזרתם של הנוסעים ארצה. למרות החשש, בממשלה לא עצרו את הנסיעות, אלא רק התנו זאת תחת הגבלות: בדיקת קורונה 72 שעות לפני הטיסה ובדיקה בחזר לישראל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    וואללה צודקת (ל"ת)
    חיימון 09/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מומחית??
    מגן דוד 09/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי בודק את משתתפי הפסטיבל באילת בחזרתם למרכז? בנתב"ג יבדקו, אנטישמית קטנה,
    סגור
  • צדק צדק תרדוף
    צדק 09/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אתה קורא לה בשמות גנאי, כל העולם בכל מקום שלא תזוז אתה צריך בדיקת PCR 72 שעות לפני הטיסה, בין אם תהיה בודהיסט או יהודי זה לא משנה לחברות התעופה, כולם אותו דרישה, כך שאין לזה שום שינו בכלל , ואין לה בכלל דריסת רגל בהחלטה כזו וכן ההחלטה היא נכונה לחלוטין , אתה בוודאי לא אנטישמי, אבל בטוח שלא יהודי אמיתי, כי בזמן מגיפה לא הולכים לשום מקום, ולא משנה אם מישהו אחר הולך לאן שהולך, הרי החיסון הזה הוא כמו K300 הגו''קים עמידים לאחר זמן, ברגע שאנשים יוצאים החוצה , ולא תמיד נעים לשים מסיכה ואנחנו הישראלים "מצייתים" לחוקים , שאנחנו מחליטים שהם בסדר, ולא אכפת לנו אם נדבקים אחרים, אז אולי התבטאות של מישהו לא מוצאת חן בעיניך, אבל חיים של אנשים אחרים לא אכפת לך, ? אני שלא יוצא לאומן ומאחל לך כל טוב, למה אני צריך לסבול את הוריאנט שאתה תביא לארץ , אז כן, בדיקה בודאי צריך , אם אתה מחליט להתערבב בעולם, ולסמוך על הנס, ולשים פס על הגויים , לפחות אצלנו תשמור עלינו, אחרת מה שווה התפילה שלך, אם אתה לא אוהב אותי
    סגור