תקשורת ומדיה

לוינסון התלונן להנדל: "ותרו על דואר לפי תור מעל גיל 65", איך הגיב השר?

העיתונאי טען כי: "סניף הדואר בקריית שלום עברו לדואר רק לפי תור זה מאוד נחמד וטכנולוגי אבל כל יום יש פה שורה של קשישים שלא מבינים מה אתה רוצה מהחיים שלהם", הנדל השיב: "הנוהל הוא כניסה ללא תור לאנשים מעל גיל 70 ולבעלי מוגבלויות. במקום שזה לא קורה, נטפל"
כפיר אדר | 
יועז הנדל (צילום אתר הכנסת)
אחת הבעיות הגדולות ביותר של האוכלוסיה המבוגרת בישראל היא הקדמה שהשתלטה גם על מקומות ציבוריים המעניקים שירות ומבקשים להתייעל, אך הטכנולוגיה מקשה על המבוגרים לעמוד בקצב ואלו לא תמיד יודעים כיצד עליהם לפעול. העיתונאי חיים לוינסון ניסה לפעול בנושא ואפילו פנה בטוויטר לשר התקשורת יועז הנדל שינסה לעזור.
לוינסון כתב: "היי יועז הנדל, בסניף הדואר בקריית שלום עברו לדואר רק לפי תור זה מאוד נחמד וטכנולוגי אבל כל יום יש פה שורה של קשישים שלא מבינים מה אתה רוצה מהחיים שלהם עם התור הזה ופקידים שמסבירים איך לקבוע תור במקום לטפל באנשים סתם הצעה: אולי מעל גיל 65 תוותרו על זה".
 
הנדל השיב לו: "שלום חיים, הנוהל הוא כניסה ללא תור לאנשים מעל גיל 70 ולבעלי מוגבלויות. במקום שזה לא קורה, נטפל". לוינסון הגיב: "יועז מציע שתקרא פה התגובות. יש בעיה עמוקה. לא מקומות שזה לא קורה".
איתי זילבר מגל"צ נכנס לדיון: "אם ירושה לי לפרשן את חיים, אני חושב שהכוונה הייתה לכך שמחייבים הזמנת תור באתר/אפליקציה לפני ההגעה, וכבר לא מאפשרים להגיע ולקבל מספר בסניף עצמו. זה גורם לכך שמבוגרים שלא נמצאים בפסגת הטכנולוגיה לא מצליחים לקבל שירות. מה שאתה ציינת זה עקיפת התור לבעלי מוגבלויות, וזה משהו אחר לגמרי".
העיתונאית ואשת התקשורת דנה ספקטור העלתה רעיון מעניין: "צריך שיהיה מקצוע שנקרא תומך זהב , עבודה מעולה לסטודנטים. מישהו שמסביר למבוגרים טכנולוגיה ועוזר להם בדואר ובביטוח לאומי וכו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה