תקשורת ומדיה

צפו: צוות כאן 11 הותקף בשכונת התקווה

הכתב יואב זהבי והצלם סיקרו את העימותים בשכונת התקווה. במהלך הסיקור, הגיעו שני פעילי ימין קיצוניים והכו את צוות כאן 11, המשטרה עצרה את החשודים בתקיפה |צפו בסרטון
מערכת ice |  4
תקיפה כאן 11 (צילום צילום מסך)
מלחמת האזרחים בישראל נמשכת. והפעם, הצוות של כאן 11, הכתב יואב זהבי והצלם רוליק נוביצקי שלו נשלחו לסקר את העימותים בין הערבים והיהודים בשכונת התקווה בתל אביב-יפו, למקום הגיעו שני פעילי ימין קיצוניים במיוחד והכו את הצוות של התאגיד. 
בתיעוד הקשה ניתן לראות שני פעילים שהכו את הצלם נוביצקי, הטיחו אותו על הרצפה והכו אותו בראש עם קסדה של אופנוע ועם אגרופים ובעיטות. כשברקע יש קללות וצעקות של מישהי שצפתה וזעקה: "הם יהודים". הצלם הלך לבדיקה בבית החולים עם חשש לזעזוע מוח ולאחר מכן הכתב יואב זהבי והצלם הלכו להגיש תלונה במשטרה. 
מכאן 11 נמסר: "צוות כאן חדשות הותקף כרגע באלימות קשה בשכונת התקווה על ידי פעילי ימין קיצוני בעת צילומים: הכתב יואב זהבי והצלם רוליק נוביצקי. הצלם נחבל וציוד הצילום הושחת. התאגיד יגיש תלונה במשטרה".
ממשטרת ישראל נמסר: "המשטרה עצרה כעת בשכונת התקווה שני חשודים כבני 30 בחשד לתקיפת צוות טלוויזיה שסיקר במקום. המשטרה נערכה היום לבלימת תהלוכה לא חוקית בשכונת התקווה, כאשר במהלך פיזור ההמון ופתיחת ציר התנועה, נצפו 2 חשודים תוקפים צוות צילום של ערוץ תקשורת, שעה שסיקרו את האירוע. שוטרי תחנת שרת פתחו בסריקות אחר החשודים ובהתאם לתיעוד האירוע, השניים זוהו ונעצרו סמוך למקום . השנים נעצרו לחקירה ובהתאם לצורכיה, תיבחן המשטרה את הבאתם מחר לדיון בבימ"ש השלום ת"א, בבקשה להאריך את מעצרם".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מעניין איך זה היה נגמר בלוד... (ל"ת)
    יאץ 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    ערבות הדדית
    דורון 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזו הגנה סיפק זהבי לחבירו. חס על נפשו בלבד ולא סייע כלל לצלם. זו חברות התלויה בדבר. אם לאיש צוות שלו הוא אינו מסייע, אזי לאחרים יסייע?
    סגור
  • 2.
    גם להם מגיע, הרבה ממה שקורה בזכותם (ל"ת)
    צורך חדשות 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    אחרי שנים של תעמולה נגד יהודים - אל תתפלאו שהם מגיבים (ל"ת)
    חיים 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור