תקשורת ומדיה

נתניהו יגיע לראיון אצל אברי גלעד, ועדת הבחירות תפסול?

לאחר שהמופע של יו"ר הליכוד בתכנית "סטנדאפ ניישן" נפסל על ידי ועדת הבחירות, נתניהו מגיע לריאיון בתכנית הבוקר של אברי גלעד. האם גם הפעם ינסו לפסול את השידור בתואנה של תעמולת בחירות?
 
יהודה לוינגר |  7
נתניהו אברי גלעד (צילום יחצ)
לאחר סאגת פסילת שידור המופע של נתניהו בתכנית סטנדאפ ניישן ברשת 13, ראש הממשלה הגיע היום (שלישי) לריאיון מיוחד עם אברי גלעד. הריאיון של ראש הממשלה נתניהו עם איש התקשורת אברי גלעד ישודר בתכנית "העולם הבוקר" של רשת 13 מחר בבוקר בשעה 6:15.
כזכור, בתחילת החודש פסל יו"ר ועדת הבחירות, השופט עוזי פוגלמן, את שידור המופע של נתניהו בתכנית "סטנדאפ ניישן" לאחר עתירה שטענה כי השתתפותו של נתניהו בתכנית תהווה תעמולת בחירות אסורה. רשת 13 צילמו כבר את הקטע עם נתניהו שארך 9 דקות וחצי, אך בעקבות החלטתו של השופט השידור נגנז.
לטענת פוגלמן יש בשידור הקטע תעמולת בחירות, והסיבה לכך כי נתניהו "לא הוזמן לתוכנית כדי להגביר את הידע של הצופים על המתרחש בעולם. המשתתפים בה לא אתגרו אותו בשאלות על פעולותיו או על עמדותיו". לפיכך כתב השופט: "בנסיבות העניין מאחר שהקטע בהשתתפותו עשוי להשפיע על הצבעה בעיני הבוחר הסביר. הקטע שלפניי נחשב לתעמולת בחירות".
לאחר פסילת השידור, עתרו בליכוד נגד השתתפותו של שר התקשורת לשעבר, יועז הנדל, בתכנית "אופירה וברקו" אך השופט פוגלמן לא התרגש מעתירת הליכוד: "הגעתי למסקנה שדינה להידחות על הסף". לדבריו, התכנית סטנדאפ ניישן הינה תכנית בידור שאין בה ערך חדשותי או אקטואלי, ואילו התכנית של "אופירה וברקו" הינה תכנית אקטואליה שמופיעים בה פוליטיקאים ממפלגות שונות: "אני סבור שנוכח הערך האקטואלי בתוכנית ראיונות והעמידה על גיוון דעות המשתתפים בה, אין מקום לקביעה אפריורית כי תכנית מעין זו היא תעמולת בחירות".
זו אינה הפעם הראשונה שנתניהו מתארח במהלך תקופת הבחירות בערוץ 13, ועוד לפני כן התראיין אצל אודי סגל, כאשר במהלך הריאיון חזר ראש הממשלה על המופע שעשה באולפן חדשות 12, אז אמר ליונית לוי "נה, נה, נה" – דבר שזכה לקבל גרסאות רבות של פארודיות. נתניהו לא חסך זאת ממגיש חדשות 13, אודי סגל, כאשר החל לשיר באולפן. סגל מחה על כך ואמר לו: "זה לא מכובד לעשות את זה בראיון. אתה ראש ממשלה".

צילום מתוך חדשות 13
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ביבי מתנה של אלוהים לעם ישראל ולעם היהודי
    ביביסט 03/2021/17
    הגב לתגובה זו
    7 4
    ביבי מלך ישראל חי חי וקיים ביבי מלך ישראל חי חי וקיים
    סגור
  • תמשיך לסגוד לאלילים טיפש
    שאול 03/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לגטימי לגמרי לתמוך בנתניהו להתייחס לבן אדם בהערצה וסגידה ואל אלוהים זה טמטום חחזור לקרקע
    סגור
  • 4.
    מעל 6000 נפטרים
    מייק 03/2021/17
    הגב לתגובה זו
    2 4
    מדוע אף מראיין לא שואל אותו איך על כל מיליון תושבים יש כ 650 נפטרים , ברוב מדינות העולם המצב יותר טוב , בושה וחרפה .
    סגור
  • שמאלן
    וו 03/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגלל דיעות ואנשים כמוך מתו 6000000 יהודים
    סגור
  • 3.
    וואי, הוא כל כך אמין וספונטני
    נמס 03/2021/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אחלה התעמלות(כאילו שראה אותו אי פעם).
    סגור
  • 2.
    הליכוד אתם בשלטון.ומתבכיינים כאילו אתם באופזיציה (ל"ת)
    יוס 03/2021/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    זה כדי לקבל פסילה
    אור צפון 03/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההתקרבנות של חבורת רוהמ מוכנה כבר מראש עם פרסום הראיון. יימנע ממנו? קרבן. לא יימנע? ישוב לערוץ 13 כדי "לנצח" את הראיון עם סגל בשני תומכונים חביבי רוהמ ועדתו.
    סגור