תקשורת ומדיה

גזענות בבית המלוכה? הראיון שטלטל את העולם

מאז הודיעו הארי ומייגן על פרישתם מבית המלוכה חיכו בממלכה לראיון שיספק תשובות וייתן הצצה נדירה אל הארמון. הלילה הזוג המלכותי סיפק ראיון מטלטל וסיפרו על הגזענות והפחדים. כמה הם הרוויחו על הראיון?
מערכת ice |  1
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום מתוך וויקיפדיה)
פרישתם המפתיעה של הארי ומייגן מבית המלוכה מאפשרת לזוג להתראיין ולתת הצצה נדירה אל בית המלוכה ולספר על מה גרם להחלטה לוותר על הכל ולצאת את העולם. הלילה (בין ראשון לשני) התראיינו הזוג וחשפו דברים קשים מאחורי הקלעים, מייגן סיפרה כי התקופה בארמון הייתה לה כל כך קשה ודיכאונית שהיא שקלה לפגוע בעצמה "לא רציתי לחיות יותר" אמרה מייגן.
מייגן שכזכור נולדה לאם ממוצא אפרו אמריקאי, סיפרה לתדהמת המראיינת שנחשפה בארמון לאמירות גזעניות בגלל צבע עורה, סביב ההריון של בנינו הבכור סיפרה מייגן עלו קולות בארמון שתהו מה יהיה צבע עורו של הנסיך והאם צבע עורו יהלום את תואר הנסיך.
גם בשורות טובות היו הגיעו הלילה מצד הזוג המדובר, הארי ומייגן חשפו כי הם לקראת לידה שניה ומצפים לבת. החיים "באזרחות" מצריכים את הזוג גם למצוא מקורות הכנסה חדשים כי אינם נשענים על קופת הארמון יותר, אבל אל דאגה לזוג, על פי דיווחים באנגליה הזוג יקבל מרשת CBS יותר מ7 מיליון דולר בתמורה לראיון הנדיר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ראיון בכסף = אמינות מוטלת בספק (ל"ת)
    ביג בן 03/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור