תקשורת ומדיה

ערב של השקות אחרי החגים: 'כיפת ברזל' מפגיזה בקשת

הסדרה של קשת קיבלה 25.6% - ההשקה הגבוהה ביותר לדרמה ב-2017. מנגד תכנית התחקירים החדשה של כאן 11 עם לינוי בר גפן הניבה 4%. ומה עשתה ריאל מדריד?
אלכסנדר כץ | 
הסדרה "כיפת ברזל" (צילום אוהד רומנו)
קשת מובילה את ערב השידורים אמש (יום ג') עם השקת הסדרה כיפת ברזל שקיבלה 25.6%, נתון ההשקה הגבוה ביותר לדרמה ב-2017 – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. הפרק השני של הסדרה ששודר לאחר מכן רשם 22.5%.
סדרת הדוקו אוכלת יושביה (ערוץ עשר) של נדב אייל רשמה 5.9%, משחק ליגת האלופות בין ריאל מדריד לטוטנהאם (ערוץ הספורט) ניפק 5.4%, ואילו השקת תכנית התחקירים החדשה של כאן 11 - על המשמר עם לינוי בר גפן, הניבה 4%.
'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 13.4%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) הניבה 4.3%, 'הרדאר' (ערוץ עשר) זכתה ב-4.2%, ו'היום שהיה' (ערוץ עשר) עם 4.3%.  
ראש בראש בפרה פריים: 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת, ערוץ 2) הניבה 9.6% ואחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 10%. מנגד קיבלה 'הכל כלול בשבע' (ערוץ עשר) 6.5% ו'שבע אקטואלי' (כאן 11) עם 3.2%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 18.1% מול 8.6% ל'חדשות עשר' ו-6.4% נאים מאד ל'חדשות הערב' (כאן 11).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה