תקשורת ומדיה

ההתלבטות של חנוך דאום: תכנית יומית בתחנות רדיו ישראל - או פאנל בגל"צ

דאום במגעים עם קבוצת התחנות לטובת תכנית שתחליף את זו של שרון גל. אופציה נוספת: פאנל בהגשת גלית אלטשטיין בגל"צ במקום 'המילה האחרונה'
חנוך דאום (עופר דורי) (צילום עופר דורי)
אחרי שכבש את הפרינט ובשנים האחרונות גם השתלט על המסך, חנוך דאום הולך לכבוש יעד נוסף - הרדיו. לאייס נודע כי איש התקשורת חתם על מסמך הבנות עם קבוצת תחנות רדיו ישראל להגשת תכנית רדיו יומית ברצועת השידור שהתפנתה עם עזיבתו של שרון גל לטובת התמודדות לכנסת במסגרת ישראל ביתנו.
גורמים בקבוצת התחנות המאגדת את רדיו תל אביב, רדיו דרום, גלי ישראל ורדיו חיפה, אמרו לאייס כי בשבוע הבא תתקיים פגישת תוכן בין הצדדים בסופה יתברר אם המהלך ייצא אל הפועל. במידה וכן, דאום צפוי לשדר את התכנית מהאולפנים של תחנת גלי ישראל. נכון להיום הביעו עניין לשדר את התכנית רדיו תל אביב, רדיו דרום וגלי ישראל. ברדיו חיפה טרם הכריעו בנושא.
בפני דאום עומדת אופציה רדיופונית נוספת - בגל\"צ. לפני מספר ימים חשף רז שכניק בידיעות אחרונות כי התכנית המילה האחרונה צפויה לשנות צורה ומגישיה יוחלפו . בין היתר עלה שמו של דאום כמועמד לפורמט החדש של התכנית, שעדיין לא ברור אם תישאר תחת המותג \'המילה האחרונה\' או תחליף גם שם.
כעת מתבררים עוד פרטים על הכוונות של גל\"צ לרצועת השידור הזו של 11:00 בבוקר. על פי גורם המעורה בפרטים, בפורמט החדש תוביל את התכנית גלית אלטשטיין, שהייתה עד לפני כשנה מנהלת מחלקת החדשות בתחנה, ובחודשים האחרונים הגישה מגוון תכניות. אלטשטיין תארח מדי יום 2 פאנליסטים מתחלפים - אחד מימין והשני משמאל, שידונו בענייני השעה. בין היתר עלו שמותיהם של אירית לינור, משה שלונסקי, יוסי שריד, יועז הנדל ודאום עצמו, כמועמדים להשתתף בפאנל. יש לציין כי הפורמט עדיין לא נסגר סופית ובפני מפקד התחנה ירון דקל עומדות אופציות נוספות.
דאום אישר כי בפניו 2 אופציות, אבל ציין כי לא סגר עם אף גורם. גורם בקבוצת \'רדיו ישראל\' אישר את הפרטים. בגל\"צ סירבו להתייחס לדברים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ירון דקל לא מראה הבנה גדולה במדיום הרדיופוני (ל"ת)
    אחד שממש מבין 01/2015/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור