תקשורת ומדיה
השקה מוצלחת ל'נראה אותך' בארה"ב: יותר מ-2 מיליון איש צפו בתכנית ב-TBS
אחרי שנמכרה כבר ל-13 מדינות, עלה השעשועון של 'קשת' ואולפני הרצליה, שיצר יגאל שילון, גם בארה"ב, והניב נתוני רייטינג נאים, גם בקרב הצעירים
הצלחה בארה\"ב להשקת השעשועון נראה אותך של זכיינית ערוץ 2 קשת ושל אולפני הרצליה, שיצר יגאל שילון (במאי הבית של האולפנים). בתכנית שהושקה ביום רביעי האחרון ברשת TBS האמריקאית, צפו יותר מ-2 מיליון איש.
את הפורמט ששודר בישראל ב\'קשת\' ערוץ 2 בהגשת שי גולדשטיין ואבי נוסבאום, מפיק בארה\"ב אווי מנדל, מנחהAmerica\'s got talent, ומנחה תיאו וון. אבי ניר, רן תלם, עמי גלאם, יגאל שילון, גיא וסרמן ואיתי ברקן משמשים כמפיקים אחראיים - executive producers, בפורמט האמריקאי.
מתחילת 2010 נמכר הפורמט ל-13 מדינות בסך הכל, תחת השם Deal With It. מלבד ארה\"ב שודרה התכנית בעוד 7 מדינות: טורקיה, קנדה, גרמניה, יוון, רומניה ברזיל ופרו. הפורמט מופץ על ידי זודיאק בכל המדינות מלבד ארה\"ב. את הגרסה האמריקאית תפיץ \'קשת אינטרנשיונל.
בארה\"ב התכנית השיגה נתונים גבוהים יחסית גם בקרב קהל היעד של הערוץ: למעלה ממיליון צופים בגילאי 18-49, מתוכם 550 אלף בגילאי 18-34.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.מה שם התוכנית באנגלית? (ל"ת)שולי 07/2013/22הגב לתגובה זו0 0סגור