תקשורת ומדיה

השקה מוצלחת ל'נראה אותך' בארה"ב: יותר מ-2 מיליון איש צפו בתכנית ב-TBS

אחרי שנמכרה כבר ל-13 מדינות, עלה השעשועון של 'קשת' ואולפני הרצליה, שיצר יגאל שילון, גם בארה"ב, והניב נתוני רייטינג נאים, גם בקרב הצעירים
נראה אותך, הגרסה הישראלית. (צילוםף אלדד רפאלי) (צילום אלדד רפאלי)
הצלחה בארה\"ב להשקת השעשועון נראה אותך של זכיינית ערוץ 2 קשת ושל אולפני הרצליה, שיצר יגאל שילון (במאי הבית של האולפנים). בתכנית שהושקה ביום רביעי האחרון ברשת TBS האמריקאית, צפו יותר מ-2 מיליון איש.
את הפורמט ששודר בישראל ב\'קשת\' ערוץ 2 בהגשת שי גולדשטיין ואבי נוסבאום, מפיק בארה\"ב אווי מנדל, מנחהAmerica\'s got talent, ומנחה תיאו וון. אבי ניר, רן תלם, עמי גלאם, יגאל שילון, גיא וסרמן ואיתי ברקן משמשים כמפיקים אחראיים - executive producers, בפורמט האמריקאי.
מתחילת 2010 נמכר הפורמט ל-13 מדינות בסך הכל, תחת השם Deal With It. מלבד ארה\"ב שודרה התכנית בעוד 7 מדינות: טורקיה, קנדה, גרמניה, יוון, רומניה ברזיל ופרו. הפורמט מופץ על ידי זודיאק בכל המדינות מלבד ארה\"ב. את הגרסה האמריקאית תפיץ \'קשת אינטרנשיונל.
בארה\"ב התכנית השיגה נתונים גבוהים יחסית גם בקרב קהל היעד של הערוץ: למעלה ממיליון צופים בגילאי 18-49, מתוכם 550 אלף בגילאי 18-34.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה שם התוכנית באנגלית? (ל"ת)
    שולי 07/2013/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור