תקשורת ומדיה

בגלל חסויות ופרסום סמוי: 200 אלף ש' קנס ל-HOT ו-yes בגלל ערוץ הספורט

הערוץ חרג בשידור חסויות ואפשר פרסום סמוי ל-ה. שטרן, ווינר ולקסוס. מועצת הכבלים והלוויין קנסה את HOT ו-yes שישיתו את הקנס על קבוצת RGE
יציע העיתונות בערוץ הספורט. למצולמים אין קשר לקנס (צילום מסך: ערוץ הספורט) (צילום צילום מסך: ערוץ הספורט)
מועצת הכבלים והלוויין החליטה לקנוס את חברות הטלוויזה הרב ערוצים HOT ו-yes, בסכום של 201,800 שקלים. מ\"מ יו\"ר המועצה, נתי שוברט, הודיע על ההחלטה ל-2 החברות.
הקנסות הוטלו בשל הפרות של כללי המועצה על ידי ערוץ הספורט ולאחר שבעבר כבר נקבעו לערוץ הפרות בגין פעילות שנעשתה בניגוד לכללי המועצה תוך פגיעה בצופי הערוץ. על פניו מדובר ב-2 הפרות, ובתשלום של 100,800 אלף שקלים כפול אותן 2 הפרות, ו-2 הפלטפורמות ישיתו את הקנס על קבוצת RGE, המפיקה את ערוץ הספורט.
אז על מה הקנס? ההפרות נקבעו בגין אי עמידה בכללי המועצה במספר נושאים, כפי שעלה מבדיקות שונות של אגף הפיקוח והבקרה של המועצה. מדובר על חריגה מזמן שידור החסויות המותר, שידור חסויות שלא בצמוד למשדרי ספורט ישראלי, פרסום סמוי של חברת ה. שטרן בתכנית \'ערב טוב ספורט\', פרסום סמוי ל\'לקסוס\' באותה תכנית, ופרסום סמוי של \'ווינר\' ב\'אולפן ליגת האלופות\' וב\'יציע העיתונות\'.
\"עלתה תמונה לפיה ערוץ הספורט הפר את החלטות המועצה השונות\", מסר שוברט. \"לאחר שתשובות הערוץ לא הניחו את דעתנו, מצאתי כי יש להטיל עיצומים בגין ההפרות. ראוי לציין כי נושא הפרסום הסמוי, שבגינו הוטלו לאחרונה עיצומים נוספים, הוא אחד הנושאים שנמשיך ונאכוף בדקדקנות גם בעתיד לאור החשיבות שאנו מייחסים לכך\".
מ-HOT נמסר: \"כפלטפורמה המשדרת ערוצים עצמאיים איננו מעורבים בתוכנם, על כן יש לפנות לערוץ המדובר\". מ-yes ומקבוצת RGE, המפעילה את ערוץ הספורט, לא התקבלו תגובות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה