תקשורת ומדיה

חותם תקופה ברדיו ת"א: "בפבר' 2010 באתי ל-3 חודשים, נשארתי 3 שנים"

דני נישליס מסיים את תפקידו לטובת תפקיד יו"ר הדירקטוריון התחנה. במכתב לעובדים הביע תקווה, אחרי ה-TGI האחרון, להכפלת נתוני האזנה בתוך שנה
אחרי שהגיע כדי \"לסתום\" חור ונשאר כשנתיים וחצי, מסיים השבוע דני נישליס את תפקידו כמנכ\"ל רדיו תל אביב. כפי שנחשף באייס, כמחליף נבחר אבי משולם , לשעבר עורך מעריב ו-וואלה, והוא יאייש את התפקיד כבר מיום ראשון הקרוב. יש לציין כי במקביל לכניסתו לתפקיד יו\"ר הדירקטוריון של רדיו תל אביב, משמש נישליס גם כמנכ\"ל רדיו חיפה, והוא מבעלי רדיו תל אביב ביחד עם צביקה שלום, הבעלים של רדיו דרום.
במכתב שהעביר היום (יום ג\') נישליס לעובדיו, הוא מבקש להודות להם על התקופה. \"בפברואר 2010 באתי ל-3 חדשים ונשארתי כמעט 3 שנים. לא קל לעזוב מקום שאתה מתאהב בו ובעובדיו... אני עוזב אבל נשאר. בתפקידי החדש כיו\"ר הדירקטוריון אמשיך לראות אתכם ולעקוב אחרי ההתפתחות העתידית של הרדיו בראשותו של אבי משולם\".
\"עברנו ימים קשים\", כתב נישליס, \"ימים של ייאוש שאחריהם הגיעו ימים יפים של פריחה, התקדמות, התנפלות, הצלחות, ירידות, אבל בהחלט עשייה בלתי פוסקת. לא היה אירוע גדול שלא היינו מעורבים בו: מרתון תל אביב, מירוץ נייקי, טעם העיר, רד בול פלוגטל, ימי סטודנט, מרוץ האופניים, לילה לבן, מסיבת האזניות, שידורים מחוף הים, שידורים מהיכל הספורט, שידורי כדורגל וכדורסל מהיורוליג וליגת האלופות בארץ ובאירופה, שידורים מהאולימפיאדה, שידורים שבועיים מניו יורק (אלפר) ובעצם כמעט מכל מקום בעולם... הפקנו ביחד עם ONE תכנית טלוויזיה שבועית במוצ\"ש ועם \'קשת\' פרויקט ביום העצמאות ותכנית טלוויזיה יומית \'כוכב נולד\', הקמנו ערוץ אינטרנט חדש... הקמנו מערך חדשות ארצי עם ynet, שתי תכניות הדגל שלנו - בוקר וספורט - עדיין במקום הראשון בארץ והיד עוד נטויה\".
בסקר TGI האחרון רשמה תחנת רדיו תל אביב ירידה בנתוני האזנה - מ-3.1% ל-2.5%. נישליס לא מתעלם מנתון זה: \"נכון שה-TGI האחרון לא משחק לטובתנו. יש לנו בעיה עם התכניות מ-9:00 ל-18:00, (אבל) אני בטוח שאבי משולם הצעיר והנמרץ ייקח על עצמו את המשימה להביא את השינוי הגדול בלוח המשדרים ולהזניק אותנו ל-4-5% ב-TGI בחודש יולי הבא. אבי מביא איתו ניסיון רדיופוני רב שנים, ניסיון ניהול ועריכה כעורך הראשי של וואלה ושל מעריב\".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    רדיו ת״א קצת התבלבלו
    ענת 08/2012/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם חשבו שהם מביאים כוכבים גדולים. הביאו את הדר מרקס שיותר משתי תוכניות שלה, אפילו אמא שלה לא מסוגלת לשמוע. התוכנית של שתי הפריחות אחרי הצהריים היא עלבון לאינטליגנציה. לתת תוכנית בפריים למישהי רק בגלל אבא שלה בלי לוודא אם יש לה איזשהם כישורי דיבור. מזעזע. וגם תוכנית הספורט שהם כ״כ מתגאים בה, היא בסה״כ תוכנית רכילות זולה. נכון יש לה אחוזי האזנה גבוהים כי היא פונה לקהל מסויים שהוא הרב במדינה שלנו (סטייל דודו וןפז בשנות ה-90). ובכלל נתוני ההאזנה הגבוהים שנישליס מדבר עליהם הם בזכות הסינדיקציה שהוא משדר למס׳ תחנות, חלקו את הנתונים לפי אזורים ותקבלו את הנתונים האמיתיים. בקיצור, אבי משולם - יש לך הרבה עבודה, שיהיה לך המום בהצלחה.
    סגור
  • 8.
    נישליס כישלון (ל"ת)
    קוטנר 08/2012/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    אל תבנה על משולם תבין לבד (ל"ת)
    מכיר טוב טוב 08/2012/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    התקופה הכי טובה של רדיו תל אביב היתה...
    מאזין שנטש 08/2012/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשקראו לו Pepsi Music. זה היה בסביבות שנת 2000 והיתה שם מוזיקה טובה כמו בגלגלץ, רק בלי פלייליסט. נישליס עשה עבודה גרועה מאוד ולהבנתי כך גם ברדיו שלו בחיפה שנחשב לרדיו לא אהוד.
    סגור
  • 5.
    תותח אמיתי, איש עשייה ורדיו מספר 1 במדינה
    מישהו שמכירו היטב 08/2012/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשאחרים מרימים ידיים, דני נישליס מתעורר לחיים ומפיח חיים בגופים שכבר הספידו אותם (תיאטרון חיפה, רדיו תל-אביב) ועושה זאת בהצלחה גדולה. צריכים במדינה עוד אנשי תקשורת כמוהו. בהצלחה בתפקיד החדש/ישן.
    סגור
  • תגיד יש לך בעיית הבנת הנקרא?
    מוטי 08/2012/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הפיח חיים? נתוני רדיו ת"א מעולם לא היו נמוכים יותר. אפילו לרדיו דרום עם פוטנציאל האזנה של עשירית מהמרכז, יש יותר מאזינים ממנו
    סגור
  • 4.
    מבחן התוצאה : הרייטינג קרס לתחתית
    עמוס 08/2012/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניהול ניהול ושוב ניהול
    סגור
  • 3.
    ה עד שהחייה את התחנה החלפת מנהל התוכניות
    מכיר 07/2012/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא זוכר איך קראו למנהל הקודם לירן תאני אני חושב אבל הוא היה זוועה. עומר עושה עבודה טובה!
    סגור
  • 2.
    בעיה מ09:18:00? זה יום שידור שלם!
    אלון 07/2012/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזלו של נישליס שהוא הבעלים אחרת הוא מזמן היה מעיף את עצמו
    סגור
  • 1.
    זה לא נשמע טוב בעיה עם התוכניות
    אבי 07/2012/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה אומר שכנראה יחליפו או ישנו את כל הרצועה מ-09:00 עד 18:00...
    סגור